Gå til innhold

Han er på møteplassen ):


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Er det sånn at du opplever dere er på vei til å bli kjærester? Eller at dere er?

Snakk med han...spør om han ER på leiting etter kjæreste, at han bare ikke vil være det med deg. 

Stor klem

Anonymkode: a2a31...1cc

Han har aldri ville bruke ordet kjærester, men har innrømmet at vi egentlig er det. Han får spader av ordet kjæreste, han er for gammel for sånt kliss. 

Vi gjør jo alt sammen. Møter hverandre så fort vi har fri og tilbringer flere fridager sammen døgnet rundt.

Det rare er at han er så snill og god. En virkelig snill mann. Bare så synd han ikke kan være helt ærlig med meg.

Anonymkode: e2df8...bc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:
 

Jeg var innom den tanken, men så jævlig klarer jeg ikke å være mot han. 

Jeg har bare lyst å få det frem og gi han verdens dårligste samvittighet. Han er veldig glad i meg. Da vi hadde en krangel for over 1 år siden og han sa at vi ikke skulle ha kontakt så slet han de ukene. Jeg sendte ikke mld til han før han sendte til meg. Vi møttes og snakket sammen. Han gråt som ett barn over hvor mye han savnet meg og han var helt skjelven da han fikk gi meg en klem. Jeg trudde aldri han skulle slippe taket igjen.

Jeg skjønner ikke hvorfor han er som han er 😢

Anonymkode: e2df8...bc0

Ehh... mulig han ER glad i deg på sitt eget (psyke) vis, men mest sannsynlig er det veldig passende og behagelig for han å "ha deg" i nærheten. Klart han slet i den perioden etter krangelen, da var du jo ikke tilgjengelig. 
Nei, han fremstår kynisk og kalkulerende, han spiller et spill. Ville dumpet han tvert (etter konfrontasjon selvsagt)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møteplassen, som eies av Finn.no? I så fall, det er ikke en gammel profil da, og at hvis han er innlogget på Finn, så vises han innlogget der også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Fjugur said:
 

Ehh... mulig han ER glad i deg på sitt eget (psyke) vis, men mest sannsynlig er det veldig passende og behagelig for han å "ha deg" i nærheten. Klart han slet i den perioden etter krangelen, da var du jo ikke tilgjengelig. 
Nei, han fremstår kynisk og kalkulerende, han spiller et spill. Ville dumpet han tvert (etter konfrontasjon selvsagt)

Enig med deg!

Du må konfrotere ham, og hvis det er sant at han er der aktivt spør ham direkte «hvorfor!?» 

klem 😘 

Anonymkode: 16195...2e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Jeg var innom den tanken, men så jævlig klarer jeg ikke å være mot han. 

Jeg har bare lyst å få det frem og gi han verdens dårligste samvittighet. Han er veldig glad i meg. Da vi hadde en krangel for over 1 år siden og han sa at vi ikke skulle ha kontakt så slet han de ukene. Jeg sendte ikke mld til han før han sendte til meg. Vi møttes og snakket sammen. Han gråt som ett barn over hvor mye han savnet meg og han var helt skjelven da han fikk gi meg en klem. Jeg trudde aldri han skulle slippe taket igjen.

Jeg skjønner ikke hvorfor han er som han er 😢

Anonymkode: e2df8...bc0

Han er så glad i deg at han kikker etter noe annet.... Ikke jævlig mot deg i det hele tatt...

Anonymkode: 3bb09...e00

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.10.2018 den 12.57, vintage skrev:
 

Møteplassen, som eies av Finn.no? I så fall, det er ikke en gammel profil da, og at hvis han er innlogget på Finn, så vises han innlogget der også?

Jeg vet han slettet profilen på møteplassen sin sist. Jeg har selv lagd meg profil innimellom for å sjekke. Denne gangen var han der igjen og attpåtil online.

Jeg tror ikke du er online på møteplassen bare ved å være online på Finn.

Anonymkode: e2df8...bc0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Ts, hvordan går det med deg? 

Anonymkode: 16195...2e0

Der går på ett vis. Jeg ser han ikke før helgen og vil ta opp dette face to face. Gruer meg veldig for det kan fort bli siste gang vi treffes. Jeg er veldig glad i han, men skuffet.

Anonymkode: e2df8...bc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Jeg vet han slettet profilen på møteplassen sin sist. Jeg har selv lagd meg profil innimellom for å sjekke. Denne gangen var han der igjen og attpåtil online.

Jeg tror ikke du er online på møteplassen bare ved å være online på Finn.

Anonymkode: e2df8...bc0

Men er du virkelig sikker på at du ønsker å fortsette i et forhold der du har så liten tillit til han at du føler at du innimellom må opprette profiler for å sjekke om han er på slike treffsider?

Det høres forferdelig stressende og ustabilt ut.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎13‎.‎10‎.‎2018 den 21.12, AnonymBruker skrev:
 

Hvordan ville dere lagt frem dette hvis dere var i samme situasjon?

Anonymkode: e2df8...bc0

Jeg ville ganske enkelt sagt at jeg syns det er på tide å avslutte "datingperioden" nå etter 3 år, og siden han fortsatt er aktiv på Møteplassen så tenker du at det er greit at du blir det også.

Altså, har du tenkt å fortsette å være sammen med en som fortsatt leter etter noe bedre?

Anonymkode: 80792...8bb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

På 23.10.2018 den 13.16, AnonymBruker skrev:

Ts, kan du oppdatere oss ? :) 

Anonymkode: 16195...2e0

Hei, ja kan oppdatere.

Jeg lot ting ligge noen uker, men tok det opp i helgen. Vi tok noen øl og det i seg selv var jo hyggelig. Han begynte å prate om andre som datet og nettopp var blitt kjærester. Han sa igjen at han er for gamnel til sånt tull.

Jeg drakk meg vel til mot egentlig og sa jeg var der og hadde sett profilen hans. Ingen fornuftige svar fra han og til slutt legger jeg meg for å sove.

Vi snakket ikke om det på Søndag før jeg reiste hjem.

Idag tidlig hadde han slettet seg fra møteplassen. Dermed gjorde jeg det også og fikk ett lite håp.

Så sender vi litt mld frem og tilbake om dette. Da informerte han om at han skulle legge seg ut det igjen på nyåret. Da sa jeg at vi ikke behøver å møtes noe mer, han bryr seg jo ikke likevel.

Han må jo være utrolig stolt av seg selv akkurat nå, jeg håper han ikke får sove i natt. Jeg har ikke sagt stygge ting til han, jeg har oppført meg hyggelig helt siden jeg fant ut dette.

Jeg er fryktelig skuffet og sint. Jeg unner han mye anger fremover og meg får han ikke tilbake.

Anonymkode: 3ad32...4b1

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, han høres helt hjernedød ut. Totalt sosialt inkompetent mann. Du finner garatert noen bedre! Kos deg med å være kvitt søpla! :) 

Anonymkode: 8fb1c...46d

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

27 minutter siden, Markk16 skrev:

Åh jeg nesten fikk vondt av å lese dette. Han fortjener deg ikke! Klem ❤️

Takk, jeg har det veldig vondt nå. Samtidig er jeg en som ikke trygler og ber. Min siste melding til han ble sendt i kveld. Han har noen ting hos meg, men de skal han få spørre etter selv. 

Anonymkode: 3ad32...4b1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Ella Ellefantella skrev:

Du klarte deg kjempebra! Det verste for han er at du oppførte deg bra!!!

Klem!

Takk 😢

Anonymkode: 3ad32...4b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff! Virker som at han er glad for at du dumper han, for han bryr seg ikke. 

Anonymkode: 05546...57e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...