Gå til innhold

flere som er litt betatt av legen sin?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 for snart to uker siden bestemte jeg meg få dra til legen fordi jeg har slitet en del med diverse problemer som jeg følte jeg måtte sjekke ut. ringte til legekontoret, fikk beskjed at jeg kom til å få en turnuslege, greit det tenkte jeg. Så dro jeg dit, satt på venterommet og ut fra legekontoret kom den kjekke og jevnaldrende unge legen, og jeg hadde nesten lyst å bare avlyse hele timen da jeg ble litt satt ut og tenkte " å han der skal jeg virkelig snakke om mine problemer med..." 🤣 han kunne bokstavelig talt vært tatt rett ut fra et boyband med det utseende hans. legetimen gikk så som så, jeg følte jeg bare satt å smilte hel tiden og greide ikke få frem det jeg ville, men fikk sagt noe i vertfall. Altså jeg har aldri vært betatt av en lege før, men han der var bare helt perfekt. Måten han svarte på det jeg hadde å si, øyekontakten var så intens at jeg måtte se bort flere ganger, og han relaterte sitt eget liv i forhold til det jeg fortalte at jeg slet med og hva han gjorde og følte hvis ikke han gjorde det og det, brukte "ungdommelige uttrykk" som "når jeg chiller" osv som jeg ikke akkurat er så vandt med å høre fra en lege sitt vokabular, vertfall ikke min fastlege som er så kortfattet i sine ord og ikke akkurat letteste å prate med, som gjorde at jeg vertfall følte vi var veldig jevnaldrende og virket så oppriktig forståelsesfull og interessert (noe jeg er fult klar over er en del av jobben hans at han skal være).  så han begynte å spørre hva jeg studerte, om jeg trivdes på studie, hva jeg gjorde på fritiden osv, og han begynte vel smått å fortelle selv hva han han gjorde på fritiden osv og den praten gikk litt naturlig for seg og han spøkte litt når han gjorde diverse undersøkelser og når jeg skulle gå.  Som jeg forstod er han snart ferdig med praksisen sin, og jeg vil mest sannsynlig aldri se han igjen og får en skikkelig klump i magen av å tenke på det. jeg får han bokstavelig talt ikke ut av hodet, og jeg tenker på han konstant😫 nesten så jeg har lyst til å legge han til på Facebook og skrive til han, men da vet jeg at jeg setter han i en vanskelig situasjon i forhold til sin rolle som lege😣 jeg blir så frustrert over meg selv, for jeg har vel ikke vært betatt av noen på flere år og heller ikke hatt noe type på flere år, og når det først skjer så skal det så klart være i legen, eller en turnuslege... ☹️ 

Anonymkode: a83ec...34d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du virkelig tenkt å begynne historien på nytt nå?

Skaff deg Tinder! 

Anonymkode: c9dce...479

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skaff deg en blogg eller skriv en bok og gi ut på et tvilsomt forlag eller noe.... 

Anonymkode: 25bf4...440

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir skikkelig våt i trusa når legen min begynner med ungdommelige uttrykk som "chiller" eller "memes"

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det er tydeligvis en skokk av kvinnfolk her inne som er betatt av legen sin og bare drømmer om å legge ham til på facebook!

Anonymkode: 626cd...373

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Ja det er tydeligvis en skokk av kvinnfolk her inne som er betatt av legen sin og bare drømmer om å legge ham til på facebook!

Anonymkode: 626cd...373

Tydeligvis.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Ja det er tydeligvis en skokk av kvinnfolk her inne som er betatt av legen sin og bare drømmer om å legge ham til på facebook!

Anonymkode: 626cd...373

Det er selvfølgelig den samme legen også!

Dr. Chill har gjort damene våte over det ganske land siden han begynte på legestudiet, og har minst trettito avslåtte venneforespørsler fra pasienter som har stalket ham på Facebook. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg trodde du hadde lagt den gamle fastlegen din (med det intense blikket) til på Facebook? 🤔

Anonymkode: ce743...6b1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er lege man skulle blitt. De får jo damer i øst og vest.

Anonymkode: f7c9d...72a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Det er lege man skulle blitt. De får jo damer i øst og vest.

Anonymkode: f7c9d...72a

De tiltrekker ofte stalkerish damer som trenger hjelp 😋

Anonymkode: 88708...c62

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Det er lege man skulle blitt. De får jo damer i øst og vest.

Anonymkode: f7c9d...72a

Ja, men tenk så mange gærne pasienter de har, da 😫

Anonymkode: ce743...6b1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest COSL Innovator

Jeg lurer på hva som er så viktig med å få seg en lege til kjæreste? Hva har de som ikke andre har? 

Finnes mange gode menn som er snekkere, hjelpepleiere eller regnskapsførere. Bare for å nevne noen andre yrker.

Bruker du reseptbelagte piller siden du er så opphengt i leger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...