Gå til innhold

EL-slim?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Ny i gamet

Hvordan ser egentlig eggløsnings-slim ut?

I følge beregningene hadde jeg eggløsning forrige helg, skal ha men til helga(hopefully not), men nå har jeg noe tykt hvitt slim, som jeg ikke kan si jeg merket forrige helg. Har hørt at EL-slim skal være tykkere, men ikke noe om farge eller mangel på farge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er eggehviteaktig, og når du holder det mellom 2 fingre og tar fingrene i fra hverandre skal det bli "tråete" visst nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Også ny..

Jeg lurer litt på det samme.. Skulle visst ha EL forrige helg, (18-19.3, sjekka med sånn test på nettet) men nå har jeg masse slim..(æsj, høres ekkelt ut.. Litt prippen,jeg) Har ikke hatt det før. Har akkurat slutta på p-pillen. Kan man ha så lang syklus?? Det er litt hvitaktig og masse blankt.. Kan det være EL-slim?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Fikk noe rare greier jeg aldri har sett før jeg også sist helg (som var +/- ei uke etter EL, avhengig av om jeg stoler på LadyComp sin beregning av EL eller Fertilityfriend sin, de er ikke enige!!! :o )

Det kom mer som en "klump" det da, jeg satt på do litt lenge med treg mage, og når jeg var ferdig hang det ut en 7-8 cm lang klyse rett og slett, litt tykk, seig greie. Jeg tok jo ikke på det, så om det lot seg dra til tråder vet jeg ikke... Det var en lang "tråd" da, der det hang.

Huff, ekkelt å beskrive...

Jaja.. ikke vet jeg hva det var, det kom ikke mer av det....

Slutta på p-piller nylig jeg også, er i min første syklus uten p-piller på 4,5 år, så jeg regner med at kroppen min styrer litt med å finne ut av hvordan den skal gjøre dette selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

...Men kan man ha EL-slim i mange dager?? Hadde noe jeg tror var det , men det varte i 4-5 dager...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Oi.. ok, da kan det bli spennende fremover.. Har visst lengre sykluser enn jeg trodde.. :roll: Takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...