Janzypants Skrevet 12. oktober 2018 #1 Del Skrevet 12. oktober 2018 Hei! Hvordan fjerner man tråder fra "Mine innlegg"? Jeg klarer å få dem innunder "ignorerte tråder", but that's it! Noen mulighet å få det helt vekk. Blir jo side opp og side ned med ting jeg ikke vil ha der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drakan Skrevet 12. oktober 2018 #2 Del Skrevet 12. oktober 2018 du kan be moderatorer fjerne tråder om det er dine tråder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janzypants Skrevet 12. oktober 2018 Forfatter #3 Del Skrevet 12. oktober 2018 Nei, er ikke bare tråder som er mine:) Jeg tenker generellt på alle tråder jeg har fulgt, eller lagt til som "favoritter". Disse får jeg bare innunder "ignorerte" tråder, men de er der jo like fullt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2018 #4 Del Skrevet 13. oktober 2018 Hvis du går inni en eller annen tråd, og trykker på Favoritter så dukker denne tråden opp i "Dine Favoritter"-listen. Hvis du ønsker å fjerne noen av disse trådene fra Favoritter-listen din, så kan du gå inn på den aktuelle tråden og trykke på "Fjern Favoritt" eller noe sånn. Fjern favoritt-knappen pleier å ligge på samme sted som Favoritt-knappen i alle andre tråder... Anonymkode: cc81b...099 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå