Gå til innhold

Perfekt antrekk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

18 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Hva er deres perfekte antrekk?

Mitt: (ikke bilde av meg)

76dc4765f0f8acccbc25a9812c13f66d.jpg

Anonymkode: b36f2...e47

Hvorfor så utringet topp? Forstår ikke det, jeg da. Synes jo at man kan gå med det en vil. Men stor utringing får mange til å tenne seksuelt, og vil man det da? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, exictence skrev:
 

Hvorfor så utringet topp? Forstår ikke det, jeg da. Synes jo at man kan gå med det en vil. Men stor utringing får mange til å tenne seksuelt, og vil man det da? 

Det er vel da problemet til den som eventuelt tenner seksuelt? Folk tenner også på trær, så det kan man faktisk ikke ta hensyn til. Hvis noen har problemer med hva andre kler seg i, så er det de som må lære seg å håndtere det.

Anonymkode: 05ff1...12c

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Wonders skrev:
 

Typisk meg; a158c1ff8b896f60157605abb7fb1e42.jpg

 

 

Hvor kjøper du sånne fine jakker og jeans?

Anonymkode: fc0b8...278

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Det er vel da problemet til den som eventuelt tenner seksuelt? Folk tenner også på trær, så det kan man faktisk ikke ta hensyn til. Hvis noen har problemer med hva andre kler seg i, så er det de som må lære seg å håndtere det.

Anonymkode: 05ff1...12c

Ja, det er greit nok. Det er den som tenner sitt problem. Men jeg tror ganske mange menn tenner på utringet bluse, og langt færre som tenner på trær. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Hvor kjøper du sånne fine jakker og jeans?

Anonymkode: fc0b8...278

Bildet er fra Pinterest. Det viser stilen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Gylden middelvei...?

Anonymkode: 3b86c...719

Ja. Bildet jeg først langt er av ei tynnere enn meg, bildet du siterer er av ei som er større enn meg. Jeg er midt i mellom disse størrelsesmessig. 

 

Jeg passer hverken de største xl i vanlig butikk, eller de minste i stormote-avdelingen. Jaja. Sånn er det bare. 

 

Jeg holder meg til solen uansett. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

I høst har jeg flere favorittlooker - plisseskjørt med kasjmirgenser, striper og ruter, og en litt oversized look. Fatter ikke at flere av dere fremdeles kjører skinny jeans! Det er noe av det  mest utdaterte jeg ser.  

image.png

Anonymkode: 05e57...bf4

Hvis du tror at skinnyjeans er ut så er det jo du som er utdatert og ikke følger med. :laugh:

Heller skinnyjeans enn plissèskjørt i verst tenkelige lengde og kulottebukser :rodme:.   Det kommer vel til å være in i 5 minutter, slik alle rare og ukledelige trender er. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Peonjenta skrev:
 

Hvis du tror at skinnyjeans er ut så er det jo du som er utdatert og ikke følger med. :laugh:

Heller skinnyjeans enn plissèskjørt i verst tenkelige lengde og kulottebukser :rodme:.   Det kommer vel til å være in i 5 minutter, slik alle rare og ukledelige trender er. 

Lol, du kommer nok til å hoppe på det fem år etter det var mote akkurat som skinny jeans. Vedder på at du holdt fast på boot coots i flere år etter skinny jeans trenden kom. 

 

Anonymkode: 05e57...bf4

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:
 

Lol, du kommer nok til å hoppe på det fem år etter det var mote akkurat som skinny jeans. Vedder på at du holdt fast på boot coots i flere år etter skinny jeans trenden kom. 

 

Anonymkode: 05e57...bf4

Det er akkurat det. Alt som er nytt og fersk mote blir sett på som rart og uvant for folk flest. Og sakte men sikkert når det man ser det oftere og oftere rundt seg så tørr folk hive seg på trenden. Om noen år er vide bukser normalisert, og da kommer gjerne stramme bukser igjen på catwalken.

Å følge trender slavisk er kjedelig. Men det jeg ofte opplever er at mange tror de ikke følger moten, men egentlig så gjør de det, bare at moten de følger er 2 år gammel og har blitt internalisert hos massene . Det er greit å ha et overordnet blikk på prosessen.

Ikke for å spore av her. Tråden handler om "perfekte antrekk", og disse er damer jeg henter mye inspirasjon fra.  

https://www.instagram.com/ada_oguntodu/?hl=nb

https://www.instagram.com/polliani/?hl=nb

https://www.instagram.com/darjabarannik/?hl=nb

 

Anonymkode: f43b2...950

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Lol, du kommer nok til å hoppe på det fem år etter det var mote akkurat som skinny jeans. Vedder på at du holdt fast på boot coots i flere år etter skinny jeans trenden kom. 

 

Anonymkode: 05e57...bf4

Skinny jeans er da alltid noe som har vært vanlig å gå i. Jeg har iallefall eid trange jeans i 20 år. Hadde det vært fullstendig ut, hadde det ikke vært mulig å få tak i det i hver eneste butikk som selger tøy.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Lol, du kommer nok til å hoppe på det fem år etter det var mote akkurat som skinny jeans. Vedder på at du holdt fast på boot coots i flere år etter skinny jeans trenden kom. 

 

Anonymkode: 05e57...bf4

Boot cOOts altså?    Nå er ikke jeg veldig opptatt av hva som er "siste skrik". Har brukt bootcutbukser litt til og fra lenge etter at det ble "ut".  De har solgt det i klesbutikker i alle år.  Er mer opptatt av om det faktisk kler kroppen min  Det er det jo ikke alle som er, og det syns godt for å si det sånn!  Det er sjelden slik at bare EN buksestil er tillatt i motebildet.   Tror du virkelig at at plissèskjørt i tantelengde og kulottebukser er in i mer enn 5 minutter?   Ok.  Jeg har aldri sett noen som har gått slik i det virkelige liv utenom eldre damer på 75+. 

Endret av Peonjenta
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Peonjenta skrev:
 

Boot cOOts altså?    Nå er ikke jeg veldig opptatt av hva som er "siste skrik". Har brukt bootcutbukser litt til og fra lenge etter at det ble "ut".  De har solgt det i klesbutikker i alle år.  Er mer opptatt av om det faktisk kler kroppen min  Det er det jo ikke alle som er, og det syns godt for å si det sånn!  Det er sjelden slik at bare EN buksestil er tillatt i motebildet.   Tror du virkelig at at plissèskjørt i tantelengde og kulottebukser er in i mer enn 5 minutter?   Ok.  Jeg har aldri sett noen som har gått slik i det virkelige liv utenom eldre damer på 75+. 

Nei, men du kommer til å se det om et år, og da er det plutselig innafor for deg. Du bekrefter jo bare det jeg sa, du har virkelig ikke peiling. 

Anonymkode: 05e57...bf4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:
 

Nei, men du kommer til å se det om et år, og da er det plutselig innafor for deg. Du bekrefter jo bare det jeg sa, du har virkelig ikke peiling. 

Anonymkode: 05e57...bf4

Boyfriendbukser har også vært in i 10 år.  Jeg kler INGEN bukser i den stilen.  Syns også svært få kler det. Derfor har jeg heller aldri kjøpt et eneste par.  Det er jo rart siden du insisterer på at alt som er in blir innafor for meg innen et år, hvorfor eier jeg da ikke et eneste par boyfriendjeans?     Nå handler jo ikke denne tråden om hva som er in eller ei.  Hvis du kler deg i noe bare fordi det er mote, spørs det hvem som har peiling  eller ei her. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Nei, men du kommer til å se det om et år, og da er det plutselig innafor for deg. Du bekrefter jo bare det jeg sa, du har virkelig ikke peiling. 

Anonymkode: 05e57...bf4

Så fint for deg at du har peiling 😃Det du fremdeles ikke har forstått, er at noen av oss kler oss i klær som ser bra ut på våre kropper, helt uavhengig av mote. Fordi vi driter i motene, vi driter i den forbruks-bonanzaen som motepolitiet fronter, og vi blir ikke manipulert til å kjøpe nye klær bare fordi noen skrev om dem og fotograferte dem i Elle eller Vogue. 

Endret av Amawhatsnot
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Amawhatsnot skrev:
 

Så fint for deg at du har peiling 😃Det du fremdeles ikke har forstått, er at noen av oss kler oss i klær som ser bra ut på våre kropper, helt uavhengig av mote. Fordi vi driter i motene, vi driter i den forbruks-bonanzaen som motepolitiet fronter, og vi blir ikke manipulert til å kjøpe nye klær bare fordi noen skrev om dem og fotograferte dem i Elle eller Vogue. 

Enig! Selv går jeg kledd i en stil som kan defineres som følgende: klassisk, vintage, 50-talls, feminint, metaller og konservativt. Med andre ord; jeg velger klær som både kler kroppen min og stilen min.

Endret av Jolene
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Nei, men du kommer til å se det om et år, og da er det plutselig innafor for deg. Du bekrefter jo bare det jeg sa, du har virkelig ikke peiling. 

Anonymkode: 05e57...bf4

Dere unge er jo livredde for å ha kjerringstil og nå er faktisk høyvannsbukser og plisse-skjørt kjerringstil

Anonymkode: 3b86c...719

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker godt det jeg har hørt her inne er kjerringstil.

Lange løse kjoler, store vide bukser, lange løse skjørt. Gjerne støvletter til skjørt og kjole

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...