Gå til innhold

Trenger julegavetips til mann 32 år (jada jeg er tidlig ute) 😁


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har litt dårlig råd for tiden, men jeg vil jo gi min kjære en flott julegave uansett! 

Jeg skal strikke en fin genser til han (bare jeg klarer å skjule prosjektet), men jeg vil gi noe mer i tilleg :) 

tidligere har han fått masse som han har ønsket seg, men nå er jeg tom for ideer. Han veit heller ikke selv hva han ønsker seg, og det han vil ha er alt for dyrt for min økonomi. 

Jeg tenker max 700-1000 kr. 

Klokker og annet dill har han ikke interesse av. Klær har han nok av (unntatt ullgensere). 

Jeg vrenger hodet mitt her. Så, hva har dere gitt deres kjæreste/samboer/mann tidligere? Jeg må se om jeg får noen gode ideer :) 

 

-interessene hans er ølbrygging (har alt av utstyr og flere bøker) 

Og ellers har han ikke tid til så mye annet 🙈 det kan gjerne være noe litt barnslig. 

Å til den som tenker «gi han sex eller deg i undertøy» nei, det er ikke denne type julegave det er snakk om.  

Anonymkode: af7b6...2be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjøpte brukt julegave et år, men da gikk han en veldig pen, nesten ubrukt nettbrett. 

Anonymkode: 963c7...98d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg å min samboer bruker det på hverandre, for eks en bedre middag/evt en weekend tur. Ikke kjøpt julegave til hverandre på flere år🙈😄 

Hilsen meg på 30;) 

Anonymkode: f1212...1ad

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ser jeg at du ikke vil gi klær, men i tlfelle noen andre ønsker tips: dressmann har mange fine tilbud fortiden. Jeg kjøpte et par hansker, to ullskjerf og et slips og betalte 150kr. Fullpris hadde blitt 1200kr. 

Anonymkode: b85bd...eb5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har han fine ølglass? Kjøpe 2-3 glass nå, og så kan han få flere til bursdag osv. Enten flere like eller ulike innen samme serie, så har han «riktig» type glass uansett hva slags øl det er :) 

 

Edit: Ser nå at du skrev at han har alt av utstyr til ølbrygging 😕

Endret av isbjørnungen
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, isbjørnungen skrev:
 

Har han fine ølglass? Kjøpe 2-3 glass nå, og så kan han få flere til bursdag osv. Enten flere like eller ulike innen samme serie, så har han «riktig» type glass uansett hva slags øl det er :) 

 

Edit: Ser nå at du skrev at han har alt av utstyr til ølbrygging 😕

Kjøpte ølglass fra Rosendahl i fjor, å har nok😅 men hvis ikke hadde det vært helt supert. 

Anonymkode: af7b6...2be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Har ikke peiling på ølbrygging men tenkte kanskje at en aktivitetsgave kunne vært noe. 

Rask googling førte meg til dette nettstedet 

https://ol-akademiet.no/vandringer-og-aktiviteter/

Anonymkode: d96fe...1da

Ja kanskje det ja 🤔👍🏼 

Anonymkode: af7b6...2be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En venninne fikk tak i sånne brikker til å sette glass på til samboeren sin, hver brikke med forskjellige ølmerke-motiver. Står kanskje ikke på noen liste over ting man virkelig trenger, men burde ikke koste veldig mye, og kanskje det er moro å bruke når han har kamerater på besøk? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker said:
 

Har ikke peiling på ølbrygging men tenkte kanskje at en aktivitetsgave kunne vært noe. 

Rask googling førte meg til dette nettstedet 

https://ol-akademiet.no/vandringer-og-aktiviteter/

Anonymkode: d96fe...1da

Så for Oslo:

Bli med på en vandring med fokus på ølhistorien, bryggerier og industrien rundt Akerselva, som har mange minner om Norges industrielle revolusjon.

Ser for meg at det er Oslolosen som er guiden. :fnise:

Anonymkode: 5501b...293

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har dårlig økonomi og så strikker du genser?😅 Jaha. Og 1000 kr i tillegg? Det er en råflott gave, så mye penger tror jeg aldri jeg har brukt på én person.

Holder lenge med strikka genser asså. Ikke undervurder det!;)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Å til den som tenker «gi han sex eller deg i undertøy» nei, det er ikke denne type julegave det er snakk om.   

Anonymkode: af7b6...2be

 

Beklager å svare nøyaktig det du ikke vil høre, men; Et privat gavekort på deg selv?

Jeg fikk det av kona mi en gang, og må si jeg var veldig fornøyd. Hun hadde såklart en annen gave som jeg åpnet foran familie, men å få overlevert et gavekort med diverse "Blowjob", "Massasje", "Din slave for en kveld" var absolutt en julegave jeg likte - og en jeg husker positivt. 🙂

 

 

Anonymkode: c5267...424

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ølsmake-kurs som det finnes en del av i de store byene. evnt med hotell og opphold :)

Anonymkode: 17ba8...9dc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva med en aktivitet? Konsertbillett, kurs, sesongkort på et eller annet? Abonnement på blad eller medlemsskap i bokklubb? Evt en god bok, en god vin/øl og noe godt attåt. Ikke alltid lett med disse mennene😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Bæreposemedekstra skrev:
 

Du har dårlig økonomi og så strikker du genser?😅 Jaha. Og 1000 kr i tillegg? Det er en råflott gave, så mye penger tror jeg aldri jeg har brukt på én person.

Holder lenge med strikka genser asså. Ikke undervurder det!;)

Fikk bra tilbud på en garnpakke så jeg betalte ikke så mye for den ☺️ Men føler liksom at jeg må ha noe mer. Han er så flink til å ordne gaver. Men den genseren krever jo flere timers arbeid da 😅

Anonymkode: af7b6...2be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Lumos skrev:
 

Hva med en aktivitet? Konsertbillett, kurs, sesongkort på et eller annet? Abonnement på blad eller medlemsskap i bokklubb? Evt en god bok, en god vin/øl og noe godt attåt. Ikke alltid lett med disse mennene😜

Nei er så vanskelig! Å når han ikke ønsker seg noe spesielt så gjør det alt litt vanskeligere 😂 takk for tipsene! 

Anonymkode: af7b6...2be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Ølsmake-kurs som det finnes en del av i de store byene. evnt med hotell og opphold :)

Anonymkode: 17ba8...9dc

Laaaangt over min grense. Vi bor avsides, så en slik tur vil koste noen 1000 

Anonymkode: af7b6...2be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...