Gå til innhold

Røyke i smug

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
8 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg skjønner ikke hvorfor det blir for dumt, jeg vil tro du har venner som «ikke røyker» men som egentlig sitter på terrassen hver kveld og tar seg en røyk eller to!

Anonymkode: b8405...fff

Det blir for dumt fordi man, når man er voksen, bør tørre å stå for sine valg!

Hva mener du med at du vil tro? Fint at du kjenner meg og mine venner og bekjentskap bedre enn jeg gjør selv. Kan du fortelle om jeg vinner i lotto i kveld også. siden du prøver å fremstå som kalarsynt, mener jeg. :roll:

Endret av Brunhilde
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du klarte å slutte også begynte du igjen? Kødder du med meg nå?! 

Har du så lite viljestyrke? Sånn helt seriøst.... 

Uff stakkars deg som bare får 1 røyk om dagen fordi du "må" røyke i smug 🙄

Du velger jo dette helt selv... 

Anonymkode: df7cc...f05

Skrevet

Har du noen gang røyket fast? Jeg savnet kosen, jeg savnet smaken og jeg savnet den deilige følelsen! Derfor kjøpte jeg røyk, om jeg har dårlig viljestyrke så bryr det ikke meg. Jeg synes personlig det er kjempegodt med røyk, det er rett og slett nydelig når endelig morgenrøyken blir tent. Og faktisk så er det noe spesielt når det er et døgn til nestegang, da gleder hvertfall jeg meg enormt, i motsetning til tidligere når det bare var å ta en røyk eller flere i timen...

Om jeg røyker en røyk om dagen, i smug, gjør det noe for deg? Jeg lurte bare på om det var andre som gjorde noe av det samme!

Anonymkode: b8405...fff

• Liker 2
Skrevet

Jeg skjønner deg godt, finnes det noe bedre enn å sette seg ned å nyte en sigarett? Kanskje en røyk etter sex?:p Eller begge deler?:p Synes det er bra at du har trappet ned og nå klarer deg med ca en røyk om dagen! Håper du fortsetter sånn og den lille kosen skal du faktisk slå deg på brystet å si at du har fortjent:-) 

sitter faktisk å røyker nå jeg, med god samvittighet! Mmm nyter øyeblikket:-) Takk til mannen som har bygd hagestue på terrassen:D Første kvelden han er på sjøen blir det alltid «litt mer» enn en røyk he he.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...