AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2018 #1 Skrevet 10. oktober 2018 Hei! Er det noen her som røyker i smug? Høres teit ut, men har røyket tidligere uten at så mange visste det, så klarte jeg å slutte, MEN så har jeg hatt så utrolig lyst på røyk i det siste at jeg ikke klarte fristelsen lenger og kjøpte en 20 pakning:( Mannen min vet det ikke og han røyker ikke selv. Så stort sett røyker jeg bare en røyk på morgenen før jobb så er ikke superavhengig, men er ikke så lett å gå ett døgn mellom hver! Når han var bortreist forrige helg ble det selvfølgelig endel mer. Noen flere som er/har vært i samme situasjon? Skulle ønske det var et røyk merke som ikke gav røyksmak i kroppen så lenge!! Får vel prøve å slutte igjen, men det er så vanskelig:( Den ene røyken om morgenen kjennes som det beste som finnes på jord! Anonymkode: b8405...fff 3
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2018 #2 Skrevet 10. oktober 2018 De vil kjenne røykelukten, selv om du ikke kjenner den selv Anonymkode: 716eb...571 10
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2018 #3 Skrevet 10. oktober 2018 Røyklukten sitter i. Med mindre du dusjer og vasker klærne hver eneste dag etter røyk så vil det oppdages. Anonymkode: b467d...bd7 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2018 #4 Skrevet 10. oktober 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Røyklukten sitter i. Med mindre du dusjer og vasker klærne hver eneste dag etter røyk så vil det oppdages. Anonymkode: b467d...bd7 Nei, det vil det ikke. Har en venn som virkelig hater røyklukt, og han reagerer på naboen fem verandaer unna, og kommenterer ofte hvis folk lukter røyk. Jeg røyker så klart ute, dusjer og vasker håret pluss rent tøy. Lukter ingenting. Anonymkode: 6577d...718 1
Ariel95 Skrevet 11. oktober 2018 #5 Skrevet 11. oktober 2018 Jeg begynte å røyke når jeg var 18, så slutta jeg etter et par år når jeg fikk kjæreste:) Men så har jeg begynt litt igjen for et halvt år siden, og nå røyker jeg i smug for han:p Jeg har det greit med at han jobber i Nordsjøen da, så de to ukene han er på kan jeg røyke så mye jeg vil! Må bare begynne å tenke på å skjule det et par dager før han kommer hjem<3 Når han er hjemme røyker jeg for eksempel en om morgen på vei til jobb som du gjør, ikke i bilen da, har en fast stoppeplass. Så har jeg tannbørste på jobb og halspastiller. Han har ikke merket noe! Da hadde han sagt ifra for å si det sånn. Jeg trives veldig godt sånn som det er, klarer meg stort sett med en røyk om dagen, også er det kjipt når han drar til Nordsjøen men har samtidig noe å glede meg til, at jeg kan røyke mer uten å stresse for å skjule lukt:p Jeg passer jo alltid på å holde røyken og stå slik at det ikke går i klær og hår da... Min lille hemmelighet, min kos:)
Pinkee Skrevet 11. oktober 2018 #6 Skrevet 11. oktober 2018 Jeg kjenner faktisk til en som røkte i smug for ektefellen i nesten 20 år. Regner med ektefellen visste det, men gidda ikke kommentere. Har du vurdert å prøve med e-sig? 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2018 #7 Skrevet 11. oktober 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, det vil det ikke. Har en venn som virkelig hater røyklukt, og han reagerer på naboen fem verandaer unna, og kommenterer ofte hvis folk lukter røyk. Jeg røyker så klart ute, dusjer og vasker håret pluss rent tøy. Lukter ingenting. Anonymkode: 6577d...718 Les hva jeg skriver da. MED MINDRE Ts dusjer og vasker tøy hver dag ette røyk så vil røyklukten sitte i. Anonymkode: b467d...bd7 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2018 #8 Skrevet 11. oktober 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Les hva jeg skriver da. MED MINDRE Ts dusjer og vasker tøy hver dag ette røyk så vil røyklukten sitte i. Anonymkode: b467d...bd7 Er jo mulig å unngå at røyklukten kommer i tøy og hår mens en røyker. Anonymkode: b8405...fff
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2018 #9 Skrevet 11. oktober 2018 Alle dere som tror dere klarer å holde røyk lukten skjult..... NEI det lukter, og om det ikke lukter av dere fordi det er mange timer siden siste røyk så lukter det av utenpå jakke, klærne generelt. Dere lurer bare dere selv. Anonymkode: 3c9c6...314 4
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2018 #10 Skrevet 11. oktober 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Er jo mulig å unngå at røyklukten kommer i tøy og hår mens en røyker. Anonymkode: b8405...fff Haha! Det er hva du tror ja! Anonymkode: b467d...bd7 2
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2018 #11 Skrevet 12. oktober 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Haha! Det er hva du tror ja! Anonymkode: b467d...bd7 Det er jo bare å konsekvent stå å passe på at røyken blåser bort fra deg istedet for forbi deg. Fungerer for egen del, det er ånden som er problemet å få bort. Anonymkode: b8405...fff
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2018 #13 Skrevet 12. oktober 2018 Hvorfor ikke skjule det? Mannen er ikke glad i røyk, antirøyker, så vil ikke skuffe han og redd han får avsmak på meg. Dessuten hindrer det meg å bli en «kjederøyker» som røyker mye mer enn jeg gjør nå, og det er positivt. Føler kanskje at når jeg da først får muligheten til å ta en røyk så er det ekstra kos på en måte:) Men det hender jo jeg tenker at han skulle visst det når røyksuget plutselig blir litt større for eksempel i helgene han er hjemme. Anonymkode: b8405...fff
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2018 #14 Skrevet 12. oktober 2018 Jeg tror det er MANGE som røyker i skjul, både for mannen og for alle andre! Tror det er veldig normalt og noen synes vel det er ekstra spennende også da... Anonymkode: b8405...fff
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2018 #15 Skrevet 12. oktober 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er jo bare å konsekvent stå å passe på at røyken blåser bort fra deg istedet for forbi deg. Fungerer for egen del, det er ånden som er problemet å få bort. Anonymkode: b8405...fff Fortsett å tro det du Anonymkode: b467d...bd7 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2018 #16 Skrevet 12. oktober 2018 Hvorfor skal du røyke i smug? Du er da voksen og tar vel ansvar for dine egne valg..... Anonymkode: 9361f...d01 1
Atea Skrevet 12. oktober 2018 #17 Skrevet 12. oktober 2018 2 hours ago, AnonymBruker said: Hvorfor skal du røyke i smug? Du er da voksen og tar vel ansvar for dine egne valg..... Anonymkode: 9361f...d01 Sier det samme. Det lukter hvis du nettopp har tatt en røyk. En røyker vil ikke merke det, men det vil alle andre. Tror du må trekke pusten cirka femti ganger før det lukter mindre. Jeg har jobbet på et sted der det var forbudt å røyke. Pasientene som røyket fikk ikke ta ytterklærne med inn, men måtte henge de på et eget sted. Ansatte fikk ikke lov å røyke, heller ikke på uteområdet. Selv om jeg røkte gikk det bra hele arbeidsdagen. Den gangen jeg sluttet å røyke kom luktesansen tilbake. Det lukter. Kanskje samboeren din synes det er litt søtt at du gjemmer deg på denne måten ts, eller så smugrøyker dere begge to?
Brunhilde Skrevet 12. oktober 2018 #18 Skrevet 12. oktober 2018 20 hours ago, AnonymBruker said: Alle dere som tror dere klarer å holde røyk lukten skjult..... NEI det lukter, og om det ikke lukter av dere fordi det er mange timer siden siste røyk så lukter det av utenpå jakke, klærne generelt. Dere lurer bare dere selv. Anonymkode: 3c9c6...314 For ikke å snakke om ånden. Jeg har et par gode venner som røyker, og selv når de nettopp har pusset tenner kjenner jeg røykånden når de kommer for nær meg. Jeg har ikke noe i mot at folk røyker, men å være voksen og røyke i smug, nei det blir bare for dumt! 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2018 #19 Skrevet 12. oktober 2018 11 timer siden, Atea skrev: Sier det samme. Det lukter hvis du nettopp har tatt en røyk. En røyker vil ikke merke det, men det vil alle andre. Tror du må trekke pusten cirka femti ganger før det lukter mindre. Jeg har jobbet på et sted der det var forbudt å røyke. Pasientene som røyket fikk ikke ta ytterklærne med inn, men måtte henge de på et eget sted. Ansatte fikk ikke lov å røyke, heller ikke på uteområdet. Selv om jeg røkte gikk det bra hele arbeidsdagen. Den gangen jeg sluttet å røyke kom luktesansen tilbake. Det lukter. Kanskje samboeren din synes det er litt søtt at du gjemmer deg på denne måten ts, eller så smugrøyker dere begge to? Tror du han synes det er søtt? Tror du han vet det og blir kåt av det? Hvis jeg røyker en røyk på morgen før jobb og ikke treffer han før på ettermiddagen etter jobb, så er det jo mulig å pusse tennene 3-4 ganger på jobb, svelge litt tannkrem, tygge 5-6 tyggis, spise halspastiller, så kjenner han nok ikke noe røyklukt 9-10 timer senere. Skjønner jo også han merker det hvis jeg treffer han rett etter jeg har røyka.... Anonymkode: b8405...fff
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2018 #20 Skrevet 12. oktober 2018 10 timer siden, Brunhilde skrev: For ikke å snakke om ånden. Jeg har et par gode venner som røyker, og selv når de nettopp har pusset tenner kjenner jeg røykånden når de kommer for nær meg. Jeg har ikke noe i mot at folk røyker, men å være voksen og røyke i smug, nei det blir bare for dumt! Jeg skjønner ikke hvorfor det blir for dumt, jeg vil tro du har venner som «ikke røyker» men som egentlig sitter på terrassen hver kveld og tar seg en røyk eller to! Anonymkode: b8405...fff
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå