Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
sundancer skrev (På 4.1.2026 den 18.06):

Jeg har gått fra å for noen år siden trodd at hun var skyldig og manipulerte Per. Etterhvert når hun slapp ut og jeg hørte endel på henne trodde jeg hun var uskyldig. Nå etter å ha hørt mer på henne er jeg ikke sikker. Litt sånn at hun må vite noe. Det er noe som skurrer. 

Noe MÅ de jo vite , ang våpen på gården lillejulaften etc . Men hva og hvor mye involvert , får vi nok aldri vite . Leste ett sted at for å finne en morder, se hvem som vil «tjene « på det…

• Liker 1
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
NiceOrNothing skrev (15 minutter siden):

Noe MÅ de jo vite , ang våpen på gården lillejulaften etc . Men hva og hvor mye involvert , får vi nok aldri vite . Leste ett sted at for å finne en morder, se hvem som vil «tjene « på det…

Ja når du sier "tjene på" ville jo Per fått full kontrol på gården og arvet etter foreldrene og søsteren sammen med Veronica.

• Liker 2
Skrevet
sundancer skrev (Akkurat nå):

Ja når du sier "tjene på" ville jo Per fått full kontrol på gården og arvet etter foreldrene og søsteren sammen med Veronica.

Jepp , og sønnen til kristin skulle blitt pers arving .. 

• Liker 4
Skrevet
NiceOrNothing skrev (3 minutter siden):

Ja, og da hadde det vel dryppet litt på Kristin også

• Liker 1
Skrevet
NiceOrNothing skrev (4 minutter siden):

Det kunne vel ikke gå. Per har vel noen i sin egen slekt som har odel etter seg selv. Odel følger jo hans slekt

• Liker 2
Skrevet
Ella-2 skrev (1 minutt siden):

Det kunne vel ikke gå. Per har vel noen i sin egen slekt som har odel etter seg selv. Odel følger jo hans slekt

Men i Kristins verden var det slik , hun hadde sagt det til bekjente ( i forkant ) . 

• Liker 2
Skrevet
sundancer skrev (4 minutter siden):

Ja, og da hadde det vel dryppet litt på Kristin også

Nemlig .

• Liker 1
Skrevet
Ella-2 skrev (23 minutter siden):

Veronica og Per har jo ikke barn, og søsteren ble drept. Da er det vel ingen. Han tok vel til og med gården på odel etter å ha blitt dømt ved å kjøpe ut arvingene. 

Skrevet
sundancer skrev (47 minutter siden):

Veronica og Per har jo ikke barn, og søsteren ble drept. Da er det vel ingen. Han tok vel til og med gården på odel etter å ha blitt dømt ved å kjøpe ut arvingene. 

Det blir jo nestemann/kvinne i arverekken i slekten hans som da får best odel. Dvs. søskenbarn. Og det var vel også en fetter av ham som tok over gården. Mener å huske at Per har kjøpt den tilbake av han.

Skrevet
Ella-2 skrev (10 minutter siden):

Det blir jo nestemann/kvinne i arverekken i slekten hans som da får best odel. Dvs. søskenbarn. Og det var vel også en fetter av ham som tok over gården. Mener å huske at Per har kjøpt den tilbake av han.

Det er mulig jeg har feil her, men mente han kunne kjøpe den tilbake da han ikke kunne fratas odel kun arv. 

Skrevet
sundancer skrev (1 time siden):

Det er mulig jeg har feil her, men mente han kunne kjøpe den tilbake da han ikke kunne fratas odel kun arv. 

Ja, var kanskje sånn det var. Her mangler jeg sikkert litt kunskap

Skrevet
RedBull91 skrev (På 4.1.2026 den 18.40):

Jeg tror ikke det er en god ide å invitere henne på Farmen....😂🤪🙃

Hun hadde vunnet hele greia. La meg si det sånn, jeg kjenner noen som har vunnet Farmen, og jeg visste fra samme øyeblikk jeg hørte om deltakelse at hen kom til å vinne. (Og jeg mener det ikke på en positiv måte 🤣)

• Liker 1
Skrevet
NiceOrNothing skrev (På 5.1.2026 den 21.21):

Ja, follow the money. Og det er jo nettopp det, at selv om Per og Veronika forsøkte å fremstå som helt vanlige bønder/studenter og at forholdene i familien var fine, så var det jo ikke sånn i det hele tatt. Søster som var forsøkt drept to ganger, ikke snakket med foreldrene på flere år, forfalsket underskrift, snart rettssak mot far, narkoman og kriminell søster… Rekk opp hånden alle som har opplevd lignende (altså alle disse tingene samtidig) i sin familie? Eller hos noen de kjenner? Og nå er det jo DNA-bevis for at Kristin var involvert i bombeattentatet. Det er fullstendig usannsynlig at hun skulle ha gjort dette mot Anne året før, og IKKE ha noe med trippeldrapet hennes året etter å gjøre. Og eneste årsak til at Kristin skulle forsøke å drepe Anne, går via Per og Veronika.

• Liker 5
Skrevet
Ella-2 skrev (På 5.1.2026 den 21.46):

Tipper planen var at Per selv skulle omkomme etterhvert og.. kanskje på samme måte som de her attentatene søstra hans opplevde før selve drapene. Som jo viste seg å være Kristin som hadde med å gjøre. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...