Ninaen Skrevet lørdag kl. 16:22 #9201 Skrevet lørdag kl. 16:22 Frida skrev (På 24.10.2025 den 9.33): Nei, hun avslørte nok ikke det. Godt mulig vi aldri får vite eksakt hva som skjedde. Vi kan jo håpe at en av dem har skrevet det, lagt det i en safe eller tilsvarende, og at det skal frigis når vedkommende dør 👀 3
Frida Skrevet lørdag kl. 16:26 #9202 Skrevet lørdag kl. 16:26 Ninaen skrev (4 minutter siden): Vi kan jo håpe at en av dem har skrevet det, lagt det i en safe eller tilsvarende, og at det skal frigis når vedkommende dør 👀 Ja, det hadde vært en fin løsning 😃
Mmmwhatever Skrevet lørdag kl. 16:32 #9203 Skrevet lørdag kl. 16:32 Ninaen skrev (5 minutter siden): Vi kan jo håpe at en av dem har skrevet det, lagt det i en safe eller tilsvarende, og at det skal frigis når vedkommende dør 👀 Ja, jeg håper det! At vi en gang finner ut hva som faktisk skjedde. Hvem som skjøt, og hvem som visste hva. Jeg har lest mye om saken, og det er vanskelig å se for seg at Per og Veronica ikke hadde noe med dette å gjøre. Lars og Kristin tilsto jo (delvis), så de vet vi allerede var involvert - men de hadde kun motiv gjennom Per og Veronica. Pluss de nye DNA-funnene på Kristin. Men hvem som skjøt, det skulle jeg likt å vite. Jeg har null tro på teorien om jugoslavisk mafia, for de hadde ikke skutt i alle retninger med et 22-kaliber våpen. Ikke ville de etterlatt en person i live, heller. 3 1
Ninaen Skrevet lørdag kl. 16:36 #9204 Skrevet lørdag kl. 16:36 Mmmwhatever skrev (3 minutter siden): Ja, jeg håper det! At vi en gang finner ut hva som faktisk skjedde. Hvem som skjøt, og hvem som visste hva. Jeg har lest mye om saken, og det er vanskelig å se for seg at Per og Veronica ikke hadde noe med dette å gjøre. Lars og Kristin tilsto jo (delvis), så de vet vi allerede var involvert - men de hadde kun motiv gjennom Per og Veronica. Pluss de nye DNA-funnene på Kristin. Men hvem som skjøt, det skulle jeg likt å vite. Jeg har null tro på teorien om jugoslavisk mafia, for de hadde ikke skutt i alle retninger med et 22-kaliber våpen. Ikke ville de etterlatt en person i live, heller. Alt «griseriet» taler mot en proff aktør ja. Spesielt mtp at 2 av de 3 var eldre mennesker 3
Ruspus Skrevet lørdag kl. 19:07 #9205 Skrevet lørdag kl. 19:07 Det er nå i hvert fall konstatert dna fra Kristin på sprengstoffet som var festet til den bilen. Kristin vil ikke kommentere det. 2
Djækklåsst Skrevet lørdag kl. 19:35 #9206 Skrevet lørdag kl. 19:35 (endret) Mmmwhatever skrev (3 timer siden): Ja, jeg håper det! At vi en gang finner ut hva som faktisk skjedde. Hvem som skjøt, og hvem som visste hva. Jeg har lest mye om saken, og det er vanskelig å se for seg at Per og Veronica ikke hadde noe med dette å gjøre. Lars og Kristin tilsto jo (delvis), så de vet vi allerede var involvert - men de hadde kun motiv gjennom Per og Veronica. Pluss de nye DNA-funnene på Kristin. Men hvem som skjøt, det skulle jeg likt å vite. Jeg har null tro på teorien om jugoslavisk mafia, for de hadde ikke skutt i alle retninger med et 22-kaliber våpen. Ikke ville de etterlatt en person i live, heller. Vi får neppe noengang noe svar. Man kan også spørre seg om hvorfor jugoslavisk mafia skulle ende opp med Lars sin revolver samt en av pistolene som ble stjålet fra pistolklubben i Molde. Tenker nok de har andre/bedre måter å skaffe våpen på. Endret lørdag kl. 19:35 av Djækklåsst 7 1
Frida Skrevet lørdag kl. 19:40 #9207 Skrevet lørdag kl. 19:40 Djækklåsst skrev (5 minutter siden): Vi får neppe noengang noe svar. Man kan også spørre seg om hvorfor jugoslavisk mafia skulle ende opp med Lars sin revolver samt en av pistolene som ble stjålet fra pistolklubben i Molde. Tenker nok de har andre/bedre måter å skaffe våpen på. Haha, ja godt poeng!
tove77 Skrevet lørdag kl. 22:10 #9208 Skrevet lørdag kl. 22:10 Jugoslavisk mafia legger heller ikke igjen sokkene sine….;) 3 2
Mmmwhatever Skrevet 4 timer siden #9209 Skrevet 4 timer siden Djækklåsst skrev (På 25.10.2025 den 21.35): Vi får neppe noengang noe svar. Man kan også spørre seg om hvorfor jugoslavisk mafia skulle ende opp med Lars sin revolver samt en av pistolene som ble stjålet fra pistolklubben i Molde. Tenker nok de har andre/bedre måter å skaffe våpen på. Ja, helt enig i dette. Den Jugoslavia-teorien var bare for å skape støy. Klassisk forsvarsmetode for å forsøke å oppkonstruere rimelig tvil. 1
Mmmwhatever Skrevet 4 timer siden #9210 Skrevet 4 timer siden tove77 skrev (På 26.10.2025 den 0.10): Jugoslavisk mafia legger heller ikke igjen sokkene sine….;) Ikke bare sokkene sine, men en veldig spesiell sokk som sannsynligvis er strikket av noen i familien til enten Per eller Veronica, jeg husker ikke hvilken side av familien det var? Det var i alle fall noen som pleide å strikke sånne litt rare sokker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå