Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Igjen, de vil renvaskes og de vil sette fast Kristin og helst Sverre Kirkemo også.

Anonymkode: 4a7b0...1b2

bortsett fra et mindre dårlig rykte - hva oppnåes faktisk av å bli renvasket? 

hvorfor sette fast Kristin og Sverre? hva er meningen? 

dette gir ingen mening

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 minutter siden, megda skrev:

ja, åpenbart, men å bare plante et våpen for å plante et våpen uten bevis gir heller ikke noen ny gnist for å gjenoppta saken.

skal sies at jeg personlig synes LMO hadde høy puls og stivt blikk når drapene ble diskutert i dokumentaren på nrk. uten at det beviser noe 

Mannen ser jo livredd ut og det har han trolig vært lenge.....

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Mannen ser jo livredd ut og det har han trolig vært lenge.....

Livredd i 16 år..det må ta på helsa :P

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, megda skrev:

bortsett fra et mindre dårlig rykte - hva oppnåes faktisk av å bli renvasket? 

hvorfor sette fast Kristin og Sverre? hva er meningen? 

dette gir ingen mening

De vil gjerne gå videre i livet med plettfritt rulleblad. Få jobb (v). Livet blir langt lettere slik.

Det er langt på vei i denne tråden antydet at Sverre K har vært meget slem mot et par av jentene i Kirkemofamilien. Hva har han gjort mot dem tror du og hvorfor ønsker de han straffet og vekk fra seg? Dessuten er Kristin pappas gullunge og der ligger det også et hat. Særlig om man selv ble utsatt for noe og gullungen ikke. 

• Liker 2
Skrevet

Det sandberg driver med er for meg useriøst når han mener vinduet er blitt knust innenfra og ut. Det at han bruker et vindu som også er forsterket i ettertid for å underbygge egen hypotese faller i dårlig jord. nei, nei og nei

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, megda skrev:

Livredd i 16 år..det må ta på helsa :P

Virkelig.....

Skrevet

De vil gjerne gå videre i livet med plettfritt rulleblad. Få jobb (v). Livet blir langt lettere slik.

Det er langt på vei i denne tråden antydet at Sverre K har vært meget slem mot et par av jentene i Kirkemofamilien. Hva har han gjort mot dem tror du og hvorfor ønsker de han straffet og vekk fra seg? Dessuten er Kristin pappas gullunge og der ligger det også et hat. Særlig om man selv ble utsatt for noe og gullungen ikke. 

Dette blir for spekulativt og de grunnene her er for dårlige rett og slett. 

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, megda skrev:

Det sandberg driver med er for meg useriøst når han mener vinduet er blitt knust innenfra og ut. Det at han bruker et vindu som også er forsterket i ettertid for å underbygge egen hypotese faller i dårlig jord. nei, nei og nei

På trynet, men han har en jobb å gjøre og er glad i å sette politiet i dårlig søkelys. Og han får nok godt betalt. Han er jo ikke sikker på at P og V er uskyldige da. Og kanskje han burde begynne å jobbe litt for å bevise det istedet.

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, megda skrev:

Det er ikke jeg som har spekulert i det, men de som ønsker S K knyttet opp i saken.

Skrevet

På trynet, men han har en jobb å gjøre og er glad i å sette politiet i dårlig søkelys. Og han får nok godt betalt. Han er jo ikke sikker på at P og V er uskyldige da. Og kanskje han burde begynne å jobbe litt for å bevise det istedet.

jada, når du famler i mørket uten noe å ta i, så hjelper det å strekke ut en hånd og gripe det første du finner

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, megda skrev:

Det er nevnt av noen i denne tråden kaldblodige mordere bærer ikke på skam, og annen skam blir de begravet med.

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, megda skrev:

jada, når du famler i mørket uten noe å ta i, så hjelper det å strekke ut en hånd og gripe det første du finner

Jeg tenker at noen snakker noe sant og igjen de er forhindret fra å fortelle alt.

• Liker 1
Skrevet

Det er nevnt av noen i denne tråden kaldblodige mordere bærer ikke på skam, og annen skam blir de begravet med.

en flåsete bombastisk uttalelse som kan brukes om alt og ikke sier noe konkret.

• Liker 2
Skrevet

Hvis dette nye kulehullet i skyvedøren skal ha blitt skutt på åstedet på mordnatten, av en gjerningsperson som eventuelt skled på gulvet, før Annes foreldre ble skutt, så må jo noen ha våknet av det skuddet? Hva er Sandbergs teori angående hendelsesforløpet og når den kula traff skyvedøren, egentlig? 

Anonymkode: d551b...45b

• Liker 4
Skrevet

en flåsete bombastisk uttalelse som kan brukes om alt og ikke sier noe konkret.

Jeg synes den sier svært mye....

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis dette nye kulehullet i skyvedøren skal ha blitt skutt på åstedet på mordnatten, av en gjerningsperson som eventuelt skled på gulvet, før Annes foreldre ble skutt, så må jo noen ha våknet av det skuddet? Hva er Sandbergs teori angående hendelsesforløpet og når den kula traff skyvedøren, egentlig? 

I følge etterforskere var ikke det kulehullet der når de etterforsket. Hvorfor holder du fortsatt på med det? Spør evnt Sandberg eller let etter det ved å Google.

• Liker 1
Skrevet

I følge etterforskere var ikke det kulehullet der når de etterforsket. Hvorfor holder du fortsatt på med det? Spør evnt Sandberg eller let etter det ved å Google.

spørsmålet er jo greit nok. er forøvrig interessert i svaret fra Sandberg selv. høres ut som "famler i mørket del 2"

• Liker 4
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok. Beklager

Skrevet

spørsmålet er jo greit nok. er forøvrig interessert i svaret fra Sandberg selv. høres ut som "famler i mørket del 2"

Ja da er alternativet og lete etter om han har uttalt noe om dette da, evnt ringe han å spørre.

• Liker 1
Skrevet

I og med at jeg mistenker at jeg muligens sitter her og snakker med en og samme person, så går jeg heller og legger meg. Jeg har mye jobb å gjøre fremover. Nattaeo. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...