NordicViking Skrevet 27. november 2018 #4401 Skrevet 27. november 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men er det mye på åstedet som får det til å virke som om torpedoer er involvert i dette? Anonymkode: f8e23...c5e Tja, hva ville torpedoer isåfall gjort annerledes enn det som ble gjort av gjerningspersonen(e)? 4
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #4402 Skrevet 27. november 2018 2 minutter siden, NordicViking skrev: Han skal angivelig ha vært en "brutal torpedo" for jugoslaviske mafialedere både i Norge og i Sverige. Han ble drept i Malmø i januar 2002. (NRK) Beleilig for Sandberg at han ikke kan forsvare seg, ikke sant? Kan det derfor være at noen sendte brevet for å knytte han mot drapene i Norge og med det sørge for å få han buret inne og vekk fra Malmø? Og så lyktes de ikke og han ble senere fjernet på annet vis? Anonymkode: f8e23...c5e 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #4403 Skrevet 27. november 2018 1 minutt siden, NordicViking skrev: Tja, hva ville torpedoer isåfall gjort annerledes enn det som ble gjort av gjerningspersonen(e)? Kanskje latt være å ikle seg kalosjer, damesko, beskyttelsesutstyr, sokker, parykk osv? Anonymkode: f8e23...c5e 1
Simpson Skrevet 27. november 2018 #4404 Skrevet 27. november 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan det derfor være at noen sendte brevet for å knytte han mot drapene i Norge og med det sørge for å få han buret inne og vekk fra Malmø? Og så lyktes de ikke og han ble senere fjernet på annet vis? Anonymkode: f8e23...c5e Det er mye tysting blant de kriminelle. Se bare i Cappelen/Jensen-saken. De smarteste kjeltringene opererer som informanter/kilder tydeligvis, med strafferabatt og mange fordeler i varetekt og under soning. Er bare uheldige førstegangslovbrytere som får full straff. K fikk vel minus 5 år, samt attentat strøket for sine forklaringer. Lars minus 3 år og attentat. 5
NordicViking Skrevet 27. november 2018 #4405 Skrevet 27. november 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan det derfor være at noen sendte brevet for å knytte han mot drapene i Norge og med det sørge for å få han buret inne og vekk fra Malmø? Og så lyktes de ikke og han ble senere fjernet på annet vis? Anonymkode: f8e23...c5e Aner ikke. Det at han angivelig skal ha vært på Orderud gård anser jeg som spinnville rykter. Det finnes pr. i dag ikke noe bevis for at han har vært der. At han trekkes fram for å få fokuset rettet mot "jugoslavisk mafia" ser jeg på som et forsøk fra Sandberg for å så mest mulig tvil om politiets etterforskning. Det er det som er hans primære oppgave slik jeg ser det. 3
miss spjåk Skrevet 27. november 2018 #4406 Skrevet 27. november 2018 11 minutter siden, Little Pony skrev: Tenker du at torpedoer har en generell motiv for å ta livet av familiemedlemmer i en omstridt gårdskonflikt? Penger kan jo noen si, men de burde jo ha fått massevis av penger i såfall. Torpedoer alene, nei. Det er nok noen som eventuelt har betalt for det. Fotavtrykkene var av damesko. Skuddene tilsier heller ikke at det skulle vært gjort profesjonelt. Men at det skulle se ut som det var det er ikke umulig. Bsteveninna til V uttalte seg i rettsaken. I podkasten. ah fant det i episode 5. Bestevenninnen gjennom mange år snudde plutselig etter drapet og vitnet mot henne i retten. Ble faktisk overrasket nå. 2
Simpson Skrevet 27. november 2018 #4407 Skrevet 27. november 2018 1 minutt siden, NordicViking skrev: Aner ikke. Det at han angivelig skal ha vært på Orderud gård anser jeg som spinnville rykter. Det finnes pr. i dag ikke noe bevis for at han har vært der. At han trekkes fram for å få fokuset rettet mot "jugoslavisk mafia" ser jeg på som et forsøk fra Sandberg for å så mest mulig tvil om politiets etterforskning. Det er det som er hans primære oppgave slik jeg ser det. Ja. Sandbergs hovedteori er at Anne var målet.
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #4408 Skrevet 27. november 2018 1 minutt siden, NordicViking skrev: Aner ikke. Det at han angivelig skal ha vært på Orderud gård anser jeg som spinnville rykter. Det finnes pr. i dag ikke noe bevis for at han har vært der. At han trekkes fram for å få fokuset rettet mot "jugoslavisk mafia" ser jeg på som et forsøk fra Sandberg for å så mest mulig tvil om politiets etterforskning. Det er det som er hans primære oppgave slik jeg ser det. Jeg velger å signere på alt 👍🏻 Anonymkode: f8e23...c5e
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #4409 Skrevet 27. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg velger å signere på alt 👍🏻 Anonymkode: f8e23...c5e Den setningen minner meg forøvrig på noe som faktisk har skjedd i denne saken. Anonymkode: f8e23...c5e 4
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #4410 Skrevet 27. november 2018 12 minutter siden, NordicViking skrev: Tja, hva ville torpedoer isåfall gjort annerledes enn det som ble gjort av gjerningspersonen(e)? Klart å drepe de tre med 3-5 skudd i stedet for å overdrepe med 13 skudd. Ikke dradd ned pyjamasbuksa til Kristian. Hadde torpedoer vært involvert ville 'våre' 4 klart å sørge for bunnsolide alibi. I stedet virker det som om drapene omtrent ble tatt på sparket. Altså, de hadde planlagt utstyr og alt, men ikke egentlig bestemt hvilken dag drapene skulle foregå. Virker som om fredag ble en hastegreie. Kanskje P og V egentlig hadde tenkt å gjennomføre drapene natt til lørdag? Da hadde de jo hatt hundeutstillingen som alibi i det minste, i stedet for 'vi lå og sov hjemme'. Anonymkode: c40bf...32c 3
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #4411 Skrevet 27. november 2018 For et fryktelig syn det måtte ha vært å sittet i den stuen å se to skikkelser i engangsdresser snyge seg fram å knuse ruta før de går målrettet mot soverommet og skyter. Usj så ekkelt. Bare så ekkelt å tenke på hva som har foregått inn i og rundt huset den natten. Anonymkode: edd97...510 3
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #4412 Skrevet 27. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: For et fryktelig syn det måtte ha vært å sittet i den stuen å se to skikkelser i engangsdresser snyge seg fram å knuse ruta før de går målrettet mot soverommet og skyter. Usj så ekkelt. Bare så ekkelt å tenke på hva som har foregått inn i og rundt huset den natten. Anonymkode: edd97...510 Mer enn ekkelt..... Anonymkode: f8e23...c5e 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #4413 Skrevet 27. november 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mer enn ekkelt..... Anonymkode: f8e23...c5e Ja det er traumatiserende. Hater dem som har gjort det Anonymkode: edd97...510
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #4414 Skrevet 27. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja det er traumatiserende. Hater dem som har gjort det Anonymkode: edd97...510 Jeg liker ikke tenke hat, men kunne i dette tilfellet applaudert om Norge hadde henrettet med nakkeskudd om de skyldige for bestialske drap som dette faktisk beviselig gjorde det.... ja det siste der er kanskje litt hatefullt det da når jeg tenker meg om.... Anonymkode: f8e23...c5e
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #4415 Skrevet 27. november 2018 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg forstår. Hva med å tipse politiet direkte, eller evt den politimannen som Milli jobber sammen med? Eller eventuelt Sandberg? Anonymkode: d551b...45b Tror du de har snirklet inn denne 180-mannen eller kan han teoretisk sett forstsatt flakse fritt uten mistanke rettet mot seg feks ute på noen jorder? Om så er har jeg en ny teori..... Anonymkode: f8e23...c5e
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #4416 Skrevet 27. november 2018 10 timer siden, Tjorva skrev: En annen ting oppi dette her. K.K er den eneste personen som ikke ønsker saken gjenopptatt, og har uttalt at straffen kun fikk er helt ok. Av,dette kan jeg tolke at hun synes straffen er ok i forhold til det hun har gjort, noe som styrker mistanke om at hun har utført drapene. De detaljene du nevner har ikke jeg greie på. Men i et intervju jeg så på en video (mulig det er en av videoene som det nylig (i går?) ble linket til her i tråden), så sa Kristin noe slikt som "Ingen av oss (K + L + V + P) har sittet en dag for lenge (i fengsel)." Hva tyder det utsagnet på? Anonymkode: d551b...45b 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #4417 Skrevet 27. november 2018 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror du de har snirklet inn denne 180-mannen eller kan han teoretisk sett forstsatt flakse fritt uten mistanke rettet mot seg feks ute på noen jorder? Om så er har jeg en ny teori..... Anonymkode: f8e23...c5e Jeg vet ikke om etterforskerne eller Sandberg er på sporet av 180-mannen. Det er fint at du har teorier 🌹 Jeg leste noe om at materialet fra 180-oppringningene skal sees på på nytt, ettersom operatøren mente at den 180-oppringningen var før eller etter hennes arbeidstid. Jeg tror jeg leste om det på den siden der Milli svarer på spørsmål. Anonymkode: d551b...45b 3
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #4418 Skrevet 27. november 2018 Slike drakter som kan ha blitt brukt under trippeldrapet, er de heldekkende foran ansiktet også, ettersom det ikke ble funnet noe biologiske spor fra gjerningspersonene? Bare det å feks miste en øyenvipp, et øyenbrynshår eller litt hudceller kan jo være nok til å slå fast hvem som var på åstedet. Eller kan de ha hatt oppklippede tynnstrømpebukser tredd over hodet og foran ansiktet nettopp for å forhindre å miste øyenvipper etc på åstedet? Anonymkode: d551b...45b 3
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #4419 Skrevet 27. november 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Slike drakter som kan ha blitt brukt under trippeldrapet, er de heldekkende foran ansiktet også, ettersom det ikke ble funnet noe biologiske spor fra gjerningspersonene? Bare det å feks miste en øyenvipp, et øyenbrynshår eller litt hudceller kan jo være nok til å slå fast hvem som var på åstedet. Eller kan de ha hatt oppklippede tynnstrømpebukser tredd over hodet og foran ansiktet nettopp for å forhindre å miste øyenvipper etc på åstedet? Anonymkode: d551b...45b Draktene aner jeg ingenting om, men tynnstrømpebukser ble vel funnet i bagen til Kristin og DNA spor funnet på åstedet etter en mulig gjerningsmann? Anonymkode: f8e23...c5e 2
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #4420 Skrevet 27. november 2018 Litt om Kristin som jeg ikke har lest før https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/a2PJa2/kristin-kirkemos-ansikter https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/KvvOg5/maalloes-over-toeffelhelten-lars Anonymkode: d551b...45b 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå