AnonymBruker Skrevet 23. november 2018 #3501 Skrevet 23. november 2018 Det ble funnet avtrykk av en seilerstøvel.i et skogholt ved en åker ca 50 meter fra kårstua. "Størrelsen har ikke politiet sjekket ut ettersom man mener avtrykket ikke har noe med drapene å gjøre".https://www.adressa.no/nyheter/innenriks/article273041.ece Hvorfor mente de at avtrykket ikke hadde noe med drapene å gjøre? Anonymkode: d551b...45b 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2018 #3502 Skrevet 23. november 2018 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hold deg nå for god til alle disse smileyene i denne tråden. Forkastelig! Anonymkode: 7c14a...d61 hei Grinchen, det der var spøk/ironi. Kan trenge det innimellom alt alvoret her. AB..520 har ikke for vane å strø om seg med smileys her inne. Anonymkode: c40bf...32c
AnonymBruker Skrevet 23. november 2018 #3503 Skrevet 23. november 2018 "justismordets anatomi. Mange av de samme etterforskningsfeilene går igjen når folk dømmes for noe de ikke har gjort. Tidlig utpeking av den mistenkte er et slikt trekk." https://www.aftenbladet.no/innenriks/i/Oa8mk/---Tok-meg-en-time-a-se-galskapen-i-Torgersen-saken Siling av informasjon, og at mediene former opinionen og påvirker juryen i sin omtale av alvorlige straffesaker, er også nevnt i artikkelen. Anonymkode: d551b...45b 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2018 #3504 Skrevet 23. november 2018 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hold deg nå for god til alle disse smileyene i denne tråden. Forkastelig! Anonymkode: 7c14a...d61 Enig! 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: hei Grinchen, det der var spøk/ironi. Kan trenge det innimellom alt alvoret her. AB..520 har ikke for vane å strø om seg med smileys her inne. Anonymkode: c40bf...32c Ab...520 har for vane nettopp å strø om seg med smileys her inne. Det har jeg og tydeligvis flere her inne reagert på. Anonymkode: 4c0df...1a2 4
AnonymBruker Skrevet 23. november 2018 #3505 Skrevet 23. november 2018 Veronicas stefar hadde i følge Veronica fortalt om en telefonsamtale han hadde hatt med Kristin: "hun hadde sagt så mye i samtalen. Han sa at Kristin visste mye om drapene. Så sa han at "Jeg håper politiet ikke avlytter mobiltelefonen min, for i så fall har de henne på bånd" https://www.adressa.no/nyheter/innenriks/article276836.ece Anonymkode: d551b...45b 3
AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #3506 Skrevet 24. november 2018 "Privatetterforskeren skal presentere daglige Orderud-nyheter" https://www.rb.no/nyheter/orderud/orderud-saken/privatetterforskeren-skal-presentere-daglige-orderud-nyheter-lover-oppsiktsvekkende-bevis/s/5-43-776007 Hvor kan man se de daglige nyhetene? Anonymkode: d551b...45b
nordiskfigur Skrevet 24. november 2018 #3507 Skrevet 24. november 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: "Privatetterforskeren skal presentere daglige Orderud-nyheter" https://www.rb.no/nyheter/orderud/orderud-saken/privatetterforskeren-skal-presentere-daglige-orderud-nyheter-lover-oppsiktsvekkende-bevis/s/5-43-776007 Hvor kan man se de daglige nyhetene? Anonymkode: d551b...45b Det står jo i artikkelen. Det er orderudsaken.no. Syltynn suppe dog. Sandberg har ingenting utover å henge seg opp i forvekslinger av navnene luger og ruger, og en idiotisk teori om glassknusning fra innsiden av leiligheten. 7
Frida Skrevet 24. november 2018 #3508 Skrevet 24. november 2018 3 minutter siden, nordiskfigur skrev: Det står jo i artikkelen. Det er orderudsaken.no. Syltynn suppe dog. Sandberg har ingenting utover å henge seg opp i forvekslinger av navnene luger og ruger, og en idiotisk teori om glassknusning fra innsiden av leiligheten. Og hvordan frikjenner eventuell glassknusing fra innsiden Veronica og Per? Er glassknusing fra innsiden et kjennetegn for jugoslavisk mafia? Vet ikke om jeg skal le eller gråte... 6
AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #3509 Skrevet 24. november 2018 Vet noen mer om de mystiske bilene? (Jeg er ferdig med vindusspørsmålet, foreløpig) 😊 Anonymkode: d551b...45b 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #3510 Skrevet 24. november 2018 9 minutter siden, nordiskfigur skrev: Det står jo i artikkelen. Det er orderudsaken.no. Syltynn suppe dog. Sandberg har ingenting utover å henge seg opp i forvekslinger av navnene luger og ruger, og en idiotisk teori om glassknusning fra innsiden av leiligheten. Takk! 😊 Jeg har prøvd å sett litt inne på den nettsiden, men jeg fant ingen daglige nyheter. Men det kan være at de daglige nyhetene er et prosjekt som er avsluttet? Anonymkode: d551b...45b
Simpson Skrevet 24. november 2018 #3511 Skrevet 24. november 2018 3 minutter siden, Frida skrev: Og hvordan frikjenner eventuell glassknusing fra innsiden Veronica og Per? Er glassknusing fra innsiden et kjennetegn for jugoslavisk mafia? Vet ikke om jeg skal le eller gråte... Sandberg har holdt på med saken for P og V i 10 år, uten å "frikjenne" dem på noe pkt hittil. Uansett er det prisverdig han holder det gående. Så blir alt mtp V og P gransket. Foreløpig sitter de fremdeles i klisteret.
Simpson Skrevet 24. november 2018 #3512 Skrevet 24. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Takk! 😊 Jeg har prøvd å sett litt inne på den nettsiden, men jeg fant ingen daglige nyheter. Men det kan være at de daglige nyhetene er et prosjekt som er avsluttet? Anonymkode: d551b...45b Sandberg bruker lang tid i sine undersøkelser. Dessuten har han vært syk. Gjenopptakelsesbegjæringen er levert. Svar ikke mottatt foreløpig. 2
Frida Skrevet 24. november 2018 #3513 Skrevet 24. november 2018 2 minutter siden, Simpson skrev: Sandberg har holdt på med saken for P og V i 10 år, uten å "frikjenne" dem på noe pkt hittil. Uansett er det prisverdig han holder det gående. Så blir alt mtp V og P gransket. Foreløpig sitter de fremdeles i klisteret. 10 lange år og så lite å komme med. Men kanskje det ikke er noe å finne? 4
AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #3514 Skrevet 24. november 2018 1 minutt siden, Simpson skrev: Sandberg bruker lang tid i sine undersøkelser. Dessuten har han vært syk. Gjenopptakelsesbegjæringen er levert. Svar ikke mottatt foreløpig. Takk for svar! Anonymkode: d551b...45b
Simpson Skrevet 24. november 2018 #3515 Skrevet 24. november 2018 1 minutt siden, Frida skrev: 10 lange år og så lite å komme med. Men kanskje det ikke er noe å finne? Han sa i forbindelse med at han leverte begjæringen at han hadde flere nyheter. Han ville ikke konkretisere det. 2
AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #3516 Skrevet 24. november 2018 Det har ikke kommet mange nye svar de siste døgnene på NRK og VG sine sider. Men de har nok 100 000-vis eller kanskje millioner av spørsmål å lese gjennom og vurdere hva de skal svare på? Anonymkode: d551b...45b
Frida Skrevet 24. november 2018 #3517 Skrevet 24. november 2018 6 minutter siden, Simpson skrev: Sandberg har holdt på med saken for P og V i 10 år, uten å "frikjenne" dem på noe pkt hittil. Uansett er det prisverdig han holder det gående. Så blir alt mtp V og P gransket. Foreløpig sitter de fremdeles i klisteret. Veldig bra at han gjør en grundig jobb. 1 minutt siden, Simpson skrev: Han sa i forbindelse med at han leverte begjæringen at han hadde flere nyheter. Han ville ikke konkretisere det. Nei, det er vel rimelig at han gjør det slik. Blir uansett spennende å se hva han har funnet. 3
Simpson Skrevet 24. november 2018 #3518 Skrevet 24. november 2018 1 minutt siden, Frida skrev: Veldig bra at han gjør en grundig jobb. Nei, det er vel rimelig at han gjør det slik. Blir uansett spennende å se hva han har funnet. Han har svart belte i gjenopptakelse. Han vet sikkert hvordan han skal gå frem. De nettsiden er uansett skuffende, fordi det sjelden kommer nytt og han reklamerer med daglige nyheter, blogg etc. Kanskje han ble tatt litt på senga av TV serien? 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #3519 Skrevet 24. november 2018 (endret) Hva tenker dere om de mystiske bilene som ble sett? Både Veronica og Per og andre vitner har fortalt om observasjon av biler i nærheten av kårstua før trippeldrapet. Jeg vet ikke om de abdre vitnene så de samme bilene som Veronica og Per. Er ikke mystiske biler noe man uansett bør varsle fra om? Anonymkode: d551b...45b Innlegget er ryddet av hensyn til opphavsrett. Endret 24. november 2018 av Papirfly 1
Frida Skrevet 24. november 2018 #3520 Skrevet 24. november 2018 Akkurat nå, Simpson skrev: Han har svart belte i gjenopptakelse. Han vet sikkert hvordan han skal gå frem. De nettsiden er uansett skuffende, fordi det sjelden kommer nytt og han reklamerer med daglige nyheter, blogg etc. Kanskje han ble tatt litt på senga av TV serien? Det kan være. Jeg har stor tro på hans evner til å grave, og grave dypt. Men jeg tror uansett at det er veldig vanskelig i en slik sak å finne andre med sterkt motiv for trippeldrap. Ingenting stjålet, bare rene henrettelser. Og det skal noe til å henrette et ektepar på over åtti år og datteren. Hele saken roper bare et personlig motiv, synes jeg. 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå