AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #2601 Del Skrevet 21. november 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Veronicas uttalelse om at det evt var noen K. var mer redd for enn 21 års fengsel. L. sa at K. hadde sagt at hun skulle skyte ham bakfra slik hun gjorde med dem der oppe. Hvorfor skulle L. si at K. sa dette, hvis det eventuelt ikke var sant? https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/l119xG/kristin-kan-ha-vaert-redd-for-noen Anonymkode: d551b...45b Dette var interesant...K hadde jo kontakt med jugoslavisk mafia som "tok vare" på henne, hun var jo på mange måter fanget, og kunne en derfra være 180 mannen, evt en som hadde kjennskap til det nettverket? Anonymkode: bb132...be4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #2602 Del Skrevet 21. november 2018 Den grå bilen med butt bakdel utenfor Svaleveien har ingenting med utseende til en grå sedan som noen så i forbindelse med attentatet, så det er helt bortkastet tips. Blir som å sammenligne en boble med en lastebil.. Slutt å sende inn alt mulig bare for å sende inn, dere gjør det bare vanskeligere for de som faktisk går gjennom alt. Anonymkode: 9ea74...496 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #2603 Del Skrevet 21. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Den grå bilen med butt bakdel utenfor Svaleveien har ingenting med utseende til en grå sedan som noen så i forbindelse med attentatet, så det er helt bortkastet tips. Blir som å sammenligne en boble med en lastebil.. Slutt å sende inn alt mulig bare for å sende inn, dere gjør det bare vanskeligere for de som faktisk går gjennom alt. Anonymkode: 9ea74...496 Takk for informasjon! 😊 Jeg har ikke greie på biler. Har biler som omtales som sedan aldri butt bakdel? Anonymkode: d551b...45b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #2604 Del Skrevet 21. november 2018 6 timer siden, nordiskfigur skrev: De har jo trodd det har hengt sammen. Men man har ikke fellende nok bevis. Kristin ble jo dømt for dette men frikjent uten begrunnelse i lagmannsretten Hvis du så¨den youtube videoen jeg tidligere idag refererte til, hadde de masse bevis( alle sporene ble funnet hos K og L ), men de ble frifunnet. Helt utrolig...På samme måte var det utrolig at riksadvokaten dømte alle for medvirkning istedenfor å tiltale to av dem ( med mest bevis ) for primærhandlingen, når statsadvokatene innstilte på henlegelse mot P og V. Anonymkode: bb132...be4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #2605 Del Skrevet 21. november 2018 Sedan (bil) fra https://no.wikipedia.org/wiki/Sedan_(bil) Har ikke feks den nederste sedan bilen på bildet det man kan kalle butt bakende? Anonymkode: d551b...45b 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #2606 Del Skrevet 21. november 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette var interesant...K hadde jo kontakt med jugoslavisk mafia som "tok vare" på henne, hun var jo på mange måter fanget, og kunne en derfra være 180 mannen, evt en som hadde kjennskap til det nettverket? Anonymkode: bb132...be4 Mener du virkelig at en i mafiaen kunne hevde at han kjente Marie Orderud? Kalle henne mor? Hadde snakket med leietagere tidligere? Kjente Anne Paust? Visste om begravelsen osvosv? Anonymkode: 4df74...520 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #2607 Del Skrevet 21. november 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sedan (bil) fra https://no.wikipedia.org/wiki/Sedan_(bil) Har ikke feks den nederste sedan bilen på bildet det man kan kalle butt bakende? Anonymkode: d551b...45b Joviist 👍🏻 Anonymkode: 4df74...520 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #2608 Del Skrevet 21. november 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sedan (bil) fra https://no.wikipedia.org/wiki/Sedan_(bil) Har ikke feks den nederste sedan bilen på bildet det man kan kalle butt bakende? Anonymkode: d551b...45b Huff, Glem dette. Den nederste er kalt en kombicoupé, og den øverste sedan. Anonymkode: d551b...45b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #2609 Del Skrevet 21. november 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er i grunnen enig med politet i at sønnene til Per Paust bare kan avskrives. Av den enkle grunn at jeg mener attentatforsøkene, som jeg er overbevist om var starten på det hele, i utgangspunktet ser ut til å være rettet mot både Anne og Per og dermed ikke har med noe arvestrid etter drapene å gjøre. Attentatene var et helt konkret forsøk på å rydde Per og Anne av veien fordi muligheten lå der for at de skulle selge ut deler av tomta knyttet til gården, slik jeg ser det. Dessuten er det flere ting i 180-samtalen jeg mener ikke stemmer i det hele tatt med at det skulle være en av de som evnt ringte. Men kanskje du har noen tanker rundt hvem denne 180-mannen er? Anonymkode: 4df74...520 Så du mener alt handler om salf av tomter på Orderud gård? Jeg synes det er vanskelig å spekulere i hvem 180 mannen er, men jeg leste mye nytt interessant angående rettsaken og hvor tilfeldig det faktisk virket at de landet på at alle ble dømt for medvirkning. Statsadvokatene hadde jo henlagt tiltale mot Orderudparet, mens riksadvikaten tok en strategisk "vri", og dømte alle for medvirkning selv om de ikke hadde nok eller nye beviser på P og V. Derimot hadde de fullt av beviser ( hos K og L ) angående attentatene, men de ble frikjent for det... Det stusser Sandberg og Thune over ( begge privatetterforskere ). Hvor har du fått de opplysningene du har om 180 mannen? Det du har nevnt her, om at han må være sånn og sånn? Var det kanskje han K var redd for? ( V hevdet at K kunne være mer redd for en person enn 21 års fengsel...) Anonymkode: bb132...be4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #2610 Del Skrevet 21. november 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mener du virkelig at en i mafiaen kunne hevde at han kjente Marie Orderud? Kalle henne mor? Hadde snakket med leietagere tidligere? Kjente Anne Paust? Visste om begravelsen osvosv? Anonymkode: 4df74...520 Der var du...Skrev deg nettopp et svar og spørsmål. Hvor har du fått disse opplysningene fra? Var det teleoperatøren som sa dette? Anonymkode: bb132...be4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #2611 Del Skrevet 21. november 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Der var du...Skrev deg nettopp et svar og spørsmål. Hvor har du fått disse opplysningene fra? Var det teleoperatøren som sa dette? Anonymkode: bb132...be4 Her er detaljer fra 180-samtalen https://www.nrk.no/orderud/dette-vet-vi-om-den-mystiske-_180-mannen_-1.14297281#/ Anonymkode: d551b...45b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #2612 Del Skrevet 21. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Så du mener alt handler om salf av tomter på Orderud gård? Jeg synes det er vanskelig å spekulere i hvem 180 mannen er, men jeg leste mye nytt interessant angående rettsaken og hvor tilfeldig det faktisk virket at de landet på at alle ble dømt for medvirkning. Statsadvokatene hadde jo henlagt tiltale mot Orderudparet, mens riksadvikaten tok en strategisk "vri", og dømte alle for medvirkning selv om de ikke hadde nok eller nye beviser på P og V. Derimot hadde de fullt av beviser ( hos K og L ) angående attentatene, men de ble frikjent for det... Det stusser Sandberg og Thune over ( begge privatetterforskere ). Hvor har du fått de opplysningene du har om 180 mannen? Det du har nevnt her, om at han må være sånn og sånn? Var det kanskje han K var redd for? ( V hevdet at K kunne være mer redd for en person enn 21 års fengsel...) Anonymkode: bb132...be4 Tomter, arv og fristed og ikke utbygging tror jeg er motivene? Hva tror du er motivet? Alt om 180-mannen kan du lese og høre om i media slik jeg har gjort. Kristin var ikke redd 180-mannen, hun kjente ham. Og dessuten tror jeg 180-mannen var med på planlegging og drapene, for han sa selv at han skulle drepe i pinsen (Om han faktisk skøyt vet jeg ikke, men han var meget trolig tilstede) Om vi da antar at Kristin kanskje var med under både planlegging og drap, tror jeg ikke hun frykter denne mannen. Hun frykter kanskje at de skal finne ut hvem han er, men det er det nok flere som gjør. Anonymkode: 4df74...520 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #2613 Del Skrevet 21. november 2018 180-mannen brukte navnet «mor», trolig om moren til Anne. Brukte også navnet hennes: Marie.https://www.nrk.no/orderud/dette-vet-vi-om-den-mystiske-_180-mannen_-1.14297281#/ Anonymkode: d551b...45b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #2614 Del Skrevet 21. november 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Der var du...Skrev deg nettopp et svar og spørsmål. Hvor har du fått disse opplysningene fra? Var det teleoperatøren som sa dette? Anonymkode: bb132...be4 Her er jeg 😀 Media og ja det er hevdet at teleoperatøren sa dette. Anonymkode: 4df74...520 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #2615 Del Skrevet 21. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: 180-mannen brukte navnet «mor», trolig om moren til Anne. Brukte også navnet hennes: Marie.https://www.nrk.no/orderud/dette-vet-vi-om-den-mystiske-_180-mannen_-1.14297281#/ Anonymkode: d551b...45b Nettopp, vi snakker ikke mafia her for å si det sånn 👍🏻😀 Anonymkode: 4df74...520 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #2616 Del Skrevet 21. november 2018 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den grå bilen med butt bakdel utenfor Svaleveien har ingenting med utseende til en grå sedan som noen så i forbindelse med attentatet, så det er helt bortkastet tips. Blir som å sammenligne en boble med en lastebil.. Slutt å sende inn alt mulig bare for å sende inn, dere gjør det bare vanskeligere for de som faktisk går gjennom alt. Anonymkode: 9ea74...496 Selv om den grå bilen ved Annes bolig ser ikke ut som bilen ved Svaleveien og bilen ved Ekornstien, er det interessant om Milli kan finne ut om noen av de tiltalte eller om noen i de tiltaltes omgangskrets eide eller disponerte en slik grå bil. Anonymkode: d551b...45b 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #2617 Del Skrevet 21. november 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nettopp, vi snakker ikke mafia her for å si det sånn 👍🏻😀 Anonymkode: 4df74...520 Kan "mor" ha vært en forsnakkelse? Kan mannen ha sagt "mor" for å villede? Hvem andre enn barna til en kvinne, er det naturlig at omtaler den kvinnen som "mor"? F.eks en slektning eller en venn/bekjent som har sett på henne som en mor? Anonymkode: d551b...45b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #2618 Del Skrevet 21. november 2018 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Her er detaljer fra 180-samtalen https://www.nrk.no/orderud/dette-vet-vi-om-den-mystiske-_180-mannen_-1.14297281#/ Anonymkode: d551b...45b Takk! Anonymkode: bb132...be4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #2619 Del Skrevet 21. november 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan "mor" ha vært en forsnakkelse? Kan mannen ha sagt "mor" for å villede? Hvem andre enn barna til en kvinne, er det naturlig at omtaler den kvinnen som "mor"? F.eks en slektning eller en venn/bekjent som har sett på henne som en mor? Anonymkode: d551b...45b Nei det er neppe en forsnakkelse, med tanke på at det er ho mor på garden han snakker om. Nei, ikke i følge min teori. Kristin feks skriver mor/far på plantegningen i avhør for å plassere rommet til Marie og Kristian. Jeg tror flere i omgivelsene kan ha omtalt Marie som mor, ikke som i biologisk mor. Eller kanskje til og med det? Hva tenker du rundt det? Anonymkode: 4df74...520 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #2620 Del Skrevet 21. november 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei det er neppe en forsnakkelse, med tanke på at det er ho mor på garden han snakker om. Nei, ikke i følge min teori. Kristin feks skriver mor/far på plantegningen i avhør for å plassere rommet til Marie og Kristian. Jeg tror flere i omgivelsene kan ha omtalt Marie som mor, ikke som i biologisk mor. Eller kanskje til og med det? Hva tenker du rundt det? Anonymkode: 4df74...520 Takk for svar! 😊 Jeg har ingen teorier angående hverken biologisk mor eller slektninger av Marie. Men i andre sammenhenger har jeg jo hørt at noen har blitt kalt mor av slektninger som ikke er barnet til vedkommende og også av mennesker som ikke en gang er i slekt med vedkommende. Anonymkode: d551b...45b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå