Simpson Skrevet 21. november 2018 #2581 Del Skrevet 21. november 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Denne Ole Robert Krikemo er derimot veldig interessant, fordi han trolig vet mer enn det han har fortalt som jeg tror kan knytte P og V enda tettere opp mot drapsplanleggingen og våpenhåndtering. Men det blir vel neppe noe mer man får ut av han om det ikke skulle bli gjenopptagelse av saken da. Anonymkode: 4df74...520 Han har merkelig nok fått gå under radaren. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #2582 Del Skrevet 21. november 2018 2 minutter siden, Simpson skrev: Han har merkelig nok fått gå under radaren. Ja det var dumt av den å ikke presse han litt mer i avhør. Anonymkode: 4df74...520 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #2583 Del Skrevet 21. november 2018 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Et vitne mener at hun så Per og Veronica Orderud i en grå bil utenfor Annes leilighet rett før det siste attentatforsøket https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/6nnlGL/sett-i-bil-ved-attentat-aasted Kan det ha vært en mann som til forveksling så ut som Per? Anonymkode: d551b...45b Og en dame som til forverksling så ut som Veronica 😀 Neppe, de var vel i området og rekogniserte i forbindelse med attentatene de. Anonymkode: 4df74...520 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #2584 Del Skrevet 21. november 2018 18 timer siden, Delgado skrev: Ja, de kan oppfattes som like. Vitnet vingler mellom asiatiske merker, så det kan like gjerne være en Suzuki han har sett Takk for svar! 😊 Kan du også nevne det om den andre grå bilen (i artikkelen i linken under) til de som jobber med saken, i tilfelle det er en forbindelse og evt samme bil? 1 time siden, AnonymBruker skrev: Bilen som ble observert før attentatforsøket er beskrevet som en grå sedan «hverdagsbil». https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/6nnlGL/sett-i-bil-ved-attentat-aasted Kan denne bilen være den samme som den bilen ved Ekornstien @Delgado? Anonymkode: d551b...45b Anonymkode: d551b...45b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #2585 Del Skrevet 21. november 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Han ble kanskje strålebehandlet før han døde da? Han hadde jo kreft. Anonymkode: e01e1...126 Om så er det ikke det minste merkelig om det ga utslag 👍🏻 Anonymkode: 4df74...520 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #2586 Del Skrevet 21. november 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar! 😊 Kan du også nevne det om den andre grå bilen (i artikkelen i linken under) til de som jobber med saken, i tilfelle det er en forbindelse og evt samme bil? Anonymkode: d551b...45b Dette her er viktig 👏👍🏻 Anonymkode: 4df74...520 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #2587 Del Skrevet 21. november 2018 Hva hvis det var samme grå bil ved Ekornstien, utenfor Svaleveien og ved Annes bolig før attentatforsøket... Anonymkode: d551b...45b 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #2588 Del Skrevet 21. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hva hvis det var samme grå bil ved Ekornstien, utenfor Svaleveien og ved Annes bolig før attentatforsøket... Anonymkode: d551b...45b Ojojoj, dette er jo faktisk fullt mulig 😀 Er ingenting sjekket ordentlig ut og opp mot hverandre i denne saken kan man lure på. Anonymkode: 4df74...520 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpson Skrevet 21. november 2018 #2589 Del Skrevet 21. november 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja det var dumt av den å ikke presse han litt mer i avhør. Anonymkode: 4df74...520 Synes de fleste vitnene slapp unna med at de ikke husket, var rusa osv. De fikk gå tilbake på tidligere forklaringer uten å bli konfrontert i retten Han som ga K. alibi drapsnatten ( kjørte aviser) ble siktet for falsk forklaring. Som ble trukket senere. K og L sine forsvarere fikk virkelig boltre seg i retten uten særlig motstand fra de andre adv. Det utgjorde mange års forskjell i dommene. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #2590 Del Skrevet 21. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva hvis det var samme grå bil ved Ekornstien, utenfor Svaleveien og ved Annes bolig før attentatforsøket... Anonymkode: d551b...45b Da trenger man å vite hvem som hadde slike biler og hvem som eventuelt kunne ha lånt en slik bil (av en venn/bekjent/slekting eller andre) på de tre tidsrommene som de tre bilobservasjonene er gjort! Anonymkode: d551b...45b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #2591 Del Skrevet 21. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Da trenger man å vite hvem som hadde slike biler og hvem som eventuelt kunne ha lånt en slik bil (av en venn/bekjent/slekting eller andre) på de tre tidsrommene som de tre bilobservasjonene er gjort! Anonymkode: d551b...45b Nettopp, det må tipses 👍🏻 Tipser du? Jeg har allerede tipset flere ganger, kanskje de går lei av meg 😀 Anonymkode: 4df74...520 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #2592 Del Skrevet 21. november 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ojojoj, dette er jo faktisk fullt mulig 😀 Er ingenting sjekket ordentlig ut og opp mot hverandre i denne saken kan man lure på. Anonymkode: 4df74...520 Ja, jeg ble også ivrig nå. Jeg vet ikke hva som eventuelt er sjekket ut angående bilene. Kan dere som har kontakt med Øystein Milli, være så snill og si dette til han? 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da trenger man å vite hvem som hadde slike biler og hvem som eventuelt kunne ha lånt en slik bil (av en venn/bekjent/slekting eller andre) på de tre tidsrommene som de tre bilobservasjonene er gjort! Anonymkode: d551b...45b Anonymkode: d551b...45b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #2593 Del Skrevet 21. november 2018 2 minutter siden, Simpson skrev: Synes de fleste vitnene slapp unna med at de ikke husket, var rusa osv. De fikk gå tilbake på tidligere forklaringer uten å bli konfrontert i retten Han som ga K. alibi drapsnatten ( kjørte aviser) ble siktet for falsk forklaring. Som ble trukket senere. K og L sine forsvarere fikk virkelig boltre seg i retten uten særlig motstand fra de andre adv. Det utgjorde mange års forskjell i dommene. Ja i denne saken gikk det litt for lett for seg på mange ulike vis. Derfor har de heller ikke løst saken selvfølgelig. Men takk og lov fikk alle straff. I mitt hode gjenstår det bare 1 som skulle hatt det, 180-mannen. Han som faktisk kunne avverget drapene og trolig var med i både planlegging og ved gjennomførelsen. Anonymkode: 4df74...520 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #2594 Del Skrevet 21. november 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nettopp, det må tipses 👍🏻 Tipser du? Jeg har allerede tipset flere ganger, kanskje de går lei av meg 😀 Anonymkode: 4df74...520 Det er veldig fint om du vil gjøre det Jeg er sikker på at Milli er glad for alle henvendelser fra deg og andre 😊 Anonymkode: d551b...45b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #2595 Del Skrevet 21. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja, jeg ble også ivrig nå. Jeg vet ikke hva som eventuelt er sjekket ut angående bilene. Kan dere som har kontakt med Øystein Milli, være så snill og si dette til han? Anonymkode: d551b...45b Tips i vei. Skriv bare hva du har lagt merke til om grå biler i saken og legg ved noen linker fra sak, og bildene og spør om det er sjekket ut om de kan ha noen sammenheng med hverandre. Trykk deretter send 👍🏻😀 Anonymkode: 4df74...520 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #2596 Del Skrevet 21. november 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er veldig fint om du vil gjøre det Jeg er sikker på at Milli er glad for alle henvendelser fra deg og andre 😊 Anonymkode: d551b...45b Håper noen andre gjør det, jeg skal snart tipse om 180-mannen og det må det legges ned en del arbeid i for å lansere teorien min 😀 Anonymkode: 4df74...520 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpson Skrevet 21. november 2018 #2597 Del Skrevet 21. november 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja i denne saken gikk det litt for lett for seg på mange ulike vis. Derfor har de heller ikke løst saken selvfølgelig. Men takk og lov fikk alle straff. I mitt hode gjenstår det bare 1 som skulle hatt det, 180-mannen. Han som faktisk kunne avverget drapene og trolig var med i både planlegging og ved gjennomførelsen. Anonymkode: 4df74...520 Da er det andre også som kunne avverget drapene. Tenker på de K. spurte om hjelp til å drepe 3-4 stk. Mange av disse vet vi hvem var, hun spurte sikkert mange vi ikke vet om også. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #2598 Del Skrevet 21. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Håper noen andre gjør det, jeg skal snart tipse om 180-mannen og det må det legges ned en del arbeid i for å lansere teorien min 😀 Anonymkode: 4df74...520 Det er fint at du skriver til Milli om teorien din om 180-mannen Kanskje @Delgado er så snill å skrive til Milli om de tre grå bilene? Anonymkode: d551b...45b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #2599 Del Skrevet 21. november 2018 3 minutter siden, Simpson skrev: Da er det andre også som kunne avverget drapene. Tenker på de K. spurte om hjelp til å drepe 3-4 stk. Mange av disse vet vi hvem var, hun spurte sikkert mange vi ikke vet om også. Selvfølgelig er det flere som kunne varslet i denne saken. 180-mannen «varslet» jo ganske konkret. Jeg skal drepe de i pinsen. Problemet er at damen ikke tok han på alvor. Hun kunne virkelig avverget 3 mord. Men slik ble det ikke. Anonymkode: 4df74...520 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2018 #2600 Del Skrevet 21. november 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er fint at du skriver til Milli om teorien din om 180-mannen Kanskje @Delgado er så snill å skrive til Milli om de tre grå bilene? Anonymkode: d551b...45b Det gjør vedkommende sikkert, om ikke kanskje jeg tar tak i det innimellom 👍🏻 Anonymkode: 4df74...520 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå