Gå til innhold

Gåten Orderud

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Veronika stilte ingen spørsmål til hva som hadde skjedd da hun fikk vite at de var døde. Det er jo i seg selv også merkelig.

Anonymkode: d96ab...ccd

Ja, tror nok det første de aller fleste ville spurt om var hva som hadde skjedd. Og Per og Veronica tok med advokat til første avhør etter at drapene hadde skjedd?  Bedre føre var liksom? 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke lest gjennom hele tråden, så mulig spørsmålet allerede har blitt besvart: Har Veronica kommentert funnet av hennes sokk? Hvordan sokken har havnet i skogen?

Anonymkode: 4c0df...1a2

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke lest gjennom hele tråden, så mulig spørsmålet allerede har blitt besvart: Har Veronica kommentert funnet av hennes sokk? Hvordan sokken har havnet i skogen?

Er det hennes?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står mye forskjellig på nett om denne sokken, så jeg vet ikke hva jeg skal tro. I en artikkel stod det at Kristin og Veronica henviste til den andre når det gjaldt hvem som eide sokken. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Hamhamham skrev:

Er det hennes?

Mener å ha lest det et sted, men ser nå at de aldri fant ut hvem som eide sokken.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Trynefaktor
25 minutter siden, Tanuki skrev:

Skyldig eller ei, Veronica virker lite sympatisk.

Helt enig. Synes det er smakløst at hun har fått stille opp i disse koseintervjuene tidligere.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Trynefaktor skrev:

Helt enig. Synes det er smakløst at hun har fått stille opp i disse koseintervjuene tidligere.. 

Det var en bevisst strategi fra hennes side, hun ville forandre bildet av seg selv som selve "heksa" som stod bak alt på Orderud. 

Adressa: Veronica Orderud "lurte" mediene

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men som det ble sagt i kveld av (Mette?) Orderud, "Det er helt utenkelig at Per ville skyte sin egen mor med kaldt blod."               Jeg tror ikke Per var med inn i kårboligen under drapene. Tror nok det var søstrene eller en "innleid" utenfra som skjøt.

Anonymkode: 7623d...91e

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veronika er hjernen bak alt. Må si jeg ble skremt av å se dagens episode.

Antagelig har hun fortrengt alt, og er syk. Skremmende at den dama er ett fritt menneske idag. 

Anonymkode: 611e0...391

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Men som det ble sagt i kveld av (Mette?) Orderud, "Det er helt utenkelig at Per ville skyte sin egen mor med kaldt blod."               Jeg tror ikke Per var med inn i kårboligen under drapene. Tror nok det var søstrene eller en "innleid" utenfra som skjøt.

Det er mulig, men for min del tror jeg han var helt i stand til det. Han virker minst like kald som Veronica. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Veronika er hjernen bak alt. Må si jeg ble skremt av å se dagens episode.

Antagelig har hun fortrengt alt, og er syk. Skremmende at den dama er ett fritt menneske idag. 

Anonymkode: 611e0...391

Hun er fri fordi hun har sonet ferdig straffen sin. 

F.eks han ene fra Baneheia er et « fritt» menneske idag. 

Anonymkode: 69951...e2b

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fulgte godt med i saken da rettssaken gikk,  og var overbevist den gang om at Per og Veronika var  skyldige. 

Denne tv-serien har ikke fått meg til å tvile på dommen.  Fatter ikke Sandbergs påståelighet om deres uskyld.  Hva er det han tenker på? Hva er det som gjør at han er så overbevist?

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, tirben said:

Fulgte godt med i saken da rettssaken gikk,  og var overbevist den gang om at Per og Veronika var  skyldige. 

Denne tv-serien har ikke fått meg til å tvile på dommen.  Fatter ikke Sandbergs påståelighet om deres uskyld.  Hva er det han tenker på? Hva er det som gjør at han er så overbevist?

Lurer jeg på og, hadde jeg vært Sandberg hadde jeg ikke rørt den Orderud-saken med en ildtang engang. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens episode var sjokkerende mtp Veronica. Jeg blir bare mer og mer sikker på at de skyldige er tatt. Og jeg skjønner ikke at noen er i tvil. 

De to advokatene (?) i episoden i dag mente at gårdstvisten ikke var et motiv for drapene?? Det var jo helt merkelig å høre dem snakke. 

Anonymkode: b6a1e...4b8

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror ikke de var tilstede, men at de er hjernene bak. Ihvertfall Veronica. 

Anonymkode: b785b...3ef

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror ikke de var tilstede, men at de er hjernene bak. Ihvertfall Veronica. 

Anonymkode: b785b...3ef

Jeg tror Veronica var med, + Kristin eller en eller annen fra det hel/halvkriminelle miljøet i Oslo. Hun var kynisk og målbevisst og visste å bruke utseende sitt når det var nødvendig. Ingen tvil om at hun hadde draget på en viss type menn.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...