AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2018 #1 Skrevet 9. oktober 2018 Syns det virker som at alle bruker ppiller, er det sånn? Er det mer vanlig å bruke det enn å ikke bruke det? Bruker du det og isåfall hvorfor? Anonymkode: 17292...06e
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2018 #2 Skrevet 9. oktober 2018 Alle kvinner jeg har vært borti har i alle fall brukt det. Det er kjekt, for da slipper jeg å bruke kondom. Anonymkode: 59826...7d6
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2018 #3 Skrevet 9. oktober 2018 De fleste bruker vel en eller annen form for hormonprevensjon. Det er vel også en medvirkende årsak til at det er så høy bruddprosent/skilsmisseprosent. Kvinner som tar hormoner gjør partnervalg når de er påvirket. De velger menn de gjerne ikke ville valgt om de ikke hadde vært på hormonprevensjon. Jeg bruker p-stav. Anonymkode: 589d5...88b 7
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2018 #4 Skrevet 9. oktober 2018 Nei, aldri brukt. Anonymkode: c767c...593 1
ajarRun Skrevet 9. oktober 2018 #5 Skrevet 9. oktober 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: De fleste bruker vel en eller annen form for hormonprevensjon. Det er vel også en medvirkende årsak til at det er så høy bruddprosent/skilsmisseprosent. Kvinner som tar hormoner gjør partnervalg når de er påvirket. De velger menn de gjerne ikke ville valgt om de ikke hadde vært på hormonprevensjon. Jeg bruker p-stav. Anonymkode: 589d5...88b Får det dem til å velge bedre eller dårligere menn da? Mon tro om man kan lage piller som gjør kvinner bedre til å velge partner. Eller yrke. Det ville raskt fikset ulikhet og sånt. 2
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2018 #6 Skrevet 9. oktober 2018 Jeg har bare brukt hormon-prevensjon i korte perioder. Jeg tåler det ikke. Anonymkode: 0e919...ada
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2018 #7 Skrevet 9. oktober 2018 Jeg har en kjæreste jeg har vært sammen med i flere år, og vi bruker bare kondom. Har aldri hatt noe problemer med dette i det hele tatt. Har dog opplevd at fastlege flere ganger har spurt om jeg vil begynne på p-piller, litt pressende egentlig. Så jeg er vel kanskje en av de få som ikke bruker hormonell prevensjon egentlig. Anonymkode: 92a6d...ec2 3
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2018 #8 Skrevet 9. oktober 2018 Nei, føler meg ikke bra av hormonprevensjon. Har prøvd hormonspiral og p-ring i tillegg til ulike p-piller. Det er ikke verdt det rett og slett. Anonymkode: 44403...304 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2018 #10 Skrevet 9. oktober 2018 Nei, bruker p-ring Anonymkode: 715ff...b4e 1
Drakan Skrevet 9. oktober 2018 #11 Skrevet 9. oktober 2018 De fleste har nok prøvd det, men tror de fleste kvinner ungår det. Er liksom ikke så lukrativt med p-piller og slikt. Fyrer får heler bruke kondom 2
ajarRun Skrevet 9. oktober 2018 #12 Skrevet 9. oktober 2018 1 minutt siden, Drakan skrev: De fleste har nok prøvd det, men tror de fleste kvinner ungår det. Er liksom ikke så lukrativt med p-piller og slikt. Fyrer får heler bruke kondom Kondom er ikke effektiv prevensjonsmiddel.
Drakan Skrevet 9. oktober 2018 #13 Skrevet 9. oktober 2018 (endret) 2 minutter siden, abrasiveRefraction skrev: Kondom er ikke effektiv prevensjonsmiddel. Det er heler ikke p-piller. Heler kondom fremfor å være humørsyk hver jævla dag. Dessuten hindrer ikke p piller kjønnsykdom, så håper for all del du bruker kondom selv om dama sier hun driver p-piller.... Endret 9. oktober 2018 av Drakan 12
Guidet Kvinne Skrevet 9. oktober 2018 #14 Skrevet 9. oktober 2018 Jeg brukte p-piller på videregående. Tålte det dårlig. Etter første svangerskap satt jeg inn spiral, og har ikke brukt noe annet siden. Mine døtre har aldri brukt p-piller, men en av dem bruker p-ring nå etter at hun fikk kjæreste. Personlig ville jeg aldri brukt p-piller hvis jeg ikke var i et forhold, selv om jeg hadde tålt dem.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2018 #15 Skrevet 9. oktober 2018 45 minutter siden, abrasiveRefraction said: Får det dem til å velge bedre eller dårligere menn da? Mon tro om man kan lage piller som gjør kvinner bedre til å velge partner. Eller yrke. Det ville raskt fikset ulikhet og sånt. Kan du forklare hva i all verden du mener med det du skriver her? Anonymkode: d973b...cc2
ajarRun Skrevet 9. oktober 2018 #16 Skrevet 9. oktober 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kan du forklare hva i all verden du mener med det du skriver her? Anonymkode: d973b...cc2 https://www.sciencedaily.com/releases/2009/10/091007124358.htm P-piller endrer hvilken partnere kvinner velger. Muligens også andre ting. Kanskje vi burde lage piller som får kvinner til å ta avgjørelser mer som menn (bedre betalte jobber og bry seg mindre om unger og seler og sånt). 1
Mystic woman Skrevet 9. oktober 2018 #17 Skrevet 9. oktober 2018 Det er en del kvinner som velger sterilisasjon, særlig når man har fått det barneantallet man vil ha, for å slippe styret og ubehaget med prevensjon. Menn kan bruke kondom som preventivt middel mot kjønnssykdommer. 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2018 #18 Skrevet 9. oktober 2018 1 minutt siden, abrasiveRefraction said:https://www.sciencedaily.com/releases/2009/10/091007124358.htm P-piller endrer hvilken partnere kvinner velger. Muligens også andre ting. Kanskje vi burde lage piller som får kvinner til å ta avgjørelser mer som menn (bedre betalte jobber og bry seg mindre om unger og seler og sånt). Selbestanden er neppe avhengig av hvilke prevansjonsmidler kvinner bruker. Samme med de andre tingene som nevnes der. Hvem. i alle dager, står bak det der Anonymkode: d973b...cc2 7
Mystic woman Skrevet 9. oktober 2018 #19 Skrevet 9. oktober 2018 14 minutter siden, abrasiveRefraction skrev: Kondom er ikke effektiv prevensjonsmiddel. Når det blir brukt korrekt, er det opp mot 100 prosent effektivt. Dessuten beskytter det kvinnen mot eventuelle kjønnssykdommer. 5
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2018 #20 Skrevet 9. oktober 2018 Just now, AnonymBruker said: Selbestanden er neppe avhengig av hvilke prevansjonsmidler kvinner bruker. Samme med de andre tingene som nevnes der. Hvem. i alle dager, står bak det der? Anonymkode: d973b...cc2 Glemte et viktig spørsmålstegn. Anonymkode: d973b...cc2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå