Gå til innhold

Ser ut som jeg blir evig singel.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har vært singel i 8 år, men det har vært pga sykdom og av eget valg. Jeg er litt ego på tid og sånt så tanken på å vie masse tid til et annet menneske gjør meg nervøs. Trives som singel og har blitt vant til å gjøre ting selv. Er også av meningen at man skal føle seg hel alene og at kjæreste/ektefelle er en fantastisk livsbonus. Å gjøre meg avhengig av en annen person for lykke er ikke noe jeg ville gjort mot noen. 

Er så lenge siden sist at jeg ikke engang er sikker på hva slags kjæreste jeg vil bli nå, jeg har forandret meg en del siden 2010, var depressiv og full av angst, er mye friskere og har mer selvtillit nå.

Hadde oppsøkt nye arenaer som foreslått, kan hende du finner både nye venner og en mulig kjæreste ;)

Anonymkode: 21615...ffd

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor møtte du han? :)

Anonymkode: 91f09...ffd

Tinder alle sammen. Jeg vet ikke om jeg gjorde noe annerledes enn når jeg hadde denne 7-årstørken, det eneste jeg kan tenke på er at jeg sluttet å bruke tid på tinderdates som var bare sånn middels match med meg, og kun traff de jeg hadde en skikkelig god følelse på og som virket genuint interesserte fra «tekstefasen».

Før datet jeg mye og var veldig sosial, traff nye menn hele tiden, men det klaffet liksom aldri. Men jeg vet ikke altså, aner ikke hvorfor det er så forbanna vanskelig noen ganger. Alle vennene mine som er evig single er også de beste jeg vet om, forstår ikke at ingen snapper dem opp!

Anonymkode: d4b0d...487

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tinder alle sammen. Jeg vet ikke om jeg gjorde noe annerledes enn når jeg hadde denne 7-årstørken, det eneste jeg kan tenke på er at jeg sluttet å bruke tid på tinderdates som var bare sånn middels match med meg, og kun traff de jeg hadde en skikkelig god følelse på og som virket genuint interesserte fra «tekstefasen».

Før datet jeg mye og var veldig sosial, traff nye menn hele tiden, men det klaffet liksom aldri. Men jeg vet ikke altså, aner ikke hvorfor det er så forbanna vanskelig noen ganger. Alle vennene mine som er evig single er også de beste jeg vet om, forstår ikke at ingen snapper dem opp!

Anonymkode: d4b0d...487

Åja, da skjønner jeg. Jeg har også prøvd tinder men klaffet likesom ikke med noen der. Det er vel jeg som er sær. 

Artig det siste du skriver der - jeg har også noen venner som er helt hinsides gode og vakre, jeg skjønner virkelig ikke at de går single år etter år! 

Anonymkode: 7a1b6...ea3

• Liker 1
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jeg har også noen venner som er helt hinsides gode og vakre, jeg skjønner virkelig ikke at de går single år etter år! 

Leter de etter kjæreste da?

Skrevet
2 timer siden, Gent82 skrev:

Leter de etter kjæreste da?

Ja, det gjør de. Har gjort i allefall, noen holder vel på å gi opp nå. 

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det gjør de. Har gjort i allefall, noen holder vel på å gi opp nå. 

Jenter flest virker ganske utilnærmelige og i farta med nesa i sky i hverdagen. Kan godt hende interesserte menn lar være å nærme seg dem for de fremstår som opptatte? 

• Liker 1
Skrevet

Hør podcasten Hos Peder, episodene med Tiril.

Skrevet
27 minutter siden, Gent82 skrev:

Jenter flest virker ganske utilnærmelige og i farta med nesa i sky i hverdagen. Kan godt hende interesserte menn lar være å nærme seg dem for de fremstår som opptatte? 

Jeg vet ikke. 

Skrevet
På 9.10.2018 den 19.42, Vanlig fyr skrev:

Oppsøker du nye arenaer da? Jeg tenker at hvis livet bare består av jobb og eventuelt nett-dating så er det vanskelig å finne noen. Hva med å bli medlem av noen turgrupper eller andre ting og tang som gjør at du kommer i kontakt med en potensiell kjæreste? La oss si at du prøver et gruppearrangement i uka.... da kan du potensielt sett møte 30-30 menn i måneden og da øker jo sjansene ganske mye.

Dette er et veldig godt forslag. Etter å hadde holdt på med nettdating lenge (var på den ene daten etter den andre, men ble aldri noe mer) så tenkte jeg at jeg måtte prøve noe nytt (ikke prøv å finn deg kjæreste på byen, been there, done that) så meldte meg på forskjellige ting. Synes faktisk det er bedrr å dra på date med noen jeg har møtt først. Møtte kjæresten (eks nå da) på en treningsgruppe. Er ferdig med nettdating.

• Liker 1
Skrevet

Finn først og fremst ut om han klapper når flyet lander, liker biffen sin "well done" og har mer enn en skvett melk i teen. 
det er ikke før svaret er nei på alle disse at han virkelig er noe å bruke tida si på. Disse går jeg alltid gjennom på første-femte date

Ellers veldig fint innlegg.

Stå på :)

Skrevet
På 10.10.2018 den 22.05, AnonymBruker skrev:

jeg er 27 år og har aldri hatt noen. Det er ALLTID en hake ved de jeg liker jo! 
Jeg skjønner meg ikke på menn som er "lei seg" fordi de aldri finner seg dame. Jeg ser at de sitter og liker kjærlighetsquotes på insta også. Men grunnen til at jeg unngår de har vært mange. Jeg er for det første redd for å bli såret selv, jeg er nok litt pessimist, og tenker at selv om han gir uttrykk for at han liker meg og vi dater, så kommer han til å avslutte det med at jeg ikke er den som føles riktig likevel. Veldig typisk om jeg faktisk liker noen føler jeg. 
Og så er jeg dritt lei av at menn må ha flere damer de tekster med samtidig. Det var grunnen til at jeg avviste den siste. Jeg tenker  jo på han enda, vi tekstet og jeg tenkte at endelig skjer det meg. men sitter ved siden av en annen jente og ser at han tekster henne og. hun har kjæreste og bryr seg ikke om tekstinga hans. Da lot jeg bare være å møte han når han spurte meg ut, flere ganger. Han fortsatte å tekste i litt over et år. han er fremdeles singel og det er jeg og.

Anonymkode: 0bed7...133

Hahah, minnet meg om da jeg var på date med en fra Sukker, og vi sitter og ser en film, jeg i armkroken hans. Så skotter jeg opp på ham og ser at han sitter der med mobilen, og sjekker Sukker 😂

Anonymkode: b10c2...123

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...