Gå til innhold

Ser ut som jeg blir evig singel.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Savner sånn kos, nærhet og sex. Vurderer å ligge rundt. Aldri gjort, men gitt opp håpet i å finne en. 

Virker som folk tenker det kommer noe bedre i morgen. 

Hilsen oppgitt singel. 

Anonymkode: a4935...138

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er å ligge rundt noe du egentlig har lyst til? Hvis ikke så er det fare for at det kan trekke psyken ned

• Liker 3
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Savner sånn kos, nærhet og sex. Vurderer å ligge rundt. Aldri gjort, men gitt opp håpet i å finne en. 

Hilsen oppgitt singel. 

Hvordan definerer du evig singel? Betyr dette at du aldri har hatt kjæreste og kommer aldri til å få en, eller betyr det at du har vært singel en stund og er redd for at du aldri i hele livet kommer til å få en ny kjæreste ? 

Anonymkode: 2af5b...8ac

• Liker 1
Skrevet

Evig singel jeg og, synes det er helt utrolig vanskelig å finne noen. Noen som kan være int i meg og ikke bare seg selv. 

• Liker 4
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan definerer du evig singel? Betyr dette at du aldri har hatt kjæreste og kommer aldri til å få en, eller betyr det at du har vært singel en stund og er redd for at du aldri i hele livet kommer til å få en ny kjæreste ? 

Anonymkode: 2af5b...8ac

Har vært singel lenge i 7 år. Og føler at det ikke kommer til å skje igjen. 

Skrevet
35 minutter siden, Gent82 skrev:

Er å ligge rundt noe du egentlig har lyst til? Hvis ikke så er det fare for at det kan trekke psyken ned

Nei, i utgangspunktet ikke. Kan være du har rett. Så blir gjerne ikke bra det heller. 

Gjest Vanlig fyr
Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker said:

Hilsen oppgitt singel. 

Hva er det det er som hindrer deg i å få ny kjæreste da?

Skrevet
4 minutter siden, Vanlig fyr skrev:

Hva er det det er som hindrer deg i å få ny kjæreste da?

Ser bare ut som det ikke går de veien etter så mange år alene. Og lite hell i å finne ny, men håper det skje en gang. Man kan miste litt motet. 

Gjest Vanlig fyr
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Ser bare ut som det ikke går de veien etter så mange år alene. Og lite hell i å finne ny, men håper det skje en gang. Man kan miste litt motet. 

Oppsøker du nye arenaer da? Jeg tenker at hvis livet bare består av jobb og eventuelt nett-dating så er det vanskelig å finne noen. Hva med å bli medlem av noen turgrupper eller andre ting og tang som gjør at du kommer i kontakt med en potensiell kjæreste? La oss si at du prøver et gruppearrangement i uka.... da kan du potensielt sett møte 30-30 menn i måneden og da øker jo sjansene ganske mye.

Skrevet
1 minutt siden, Vanlig fyr skrev:

Oppsøker du nye arenaer da? Jeg tenker at hvis livet bare består av jobb og eventuelt nett-dating så er det vanskelig å finne noen. Hva med å bli medlem av noen turgrupper eller andre ting og tang som gjør at du kommer i kontakt med en potensiell kjæreste? La oss si at du prøver et gruppearrangement i uka.... da kan du potensielt sett møte 30-30 menn i måneden og da øker jo sjansene ganske mye.

Takker for tips. Ja, det er jobb og nettdating det har gått i. Så å gjerne prøve andre arena har vært i tankene. Så kanskje jeg skulle prøvd noe sånt. Og uansett hadde det vært kjekt med nye bekjentskap. 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Takker for tips. Ja, det er jobb og nettdating det har gått i. Så å gjerne prøve andre arena har vært i tankene. Så kanskje jeg skulle prøvd noe sånt. Og uansett hadde det vært kjekt med nye bekjentskap. 

Har lagt langt inne å gjøre det pga det blir alene ingen å gå med på det så er blitt utsatt. 

• Liker 1
Skrevet

Utfallet ble motsatt hos meg, var liksom noe som manglet og føltes falskt...

Å ha tilfeldig sex kan føre til at du savner det ekte og sammenligner med hva du hadde i et forhold. 😕

Anonymkode: 069cb...d69

• Liker 1
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hilsen oppgitt singel. 

Velkommen i singelklubben! Skjønner akkurat hvordan du har det. 

Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har vært singel lenge i 7 år. Og føler at det ikke kommer til å skje igjen. 

Jeg var også singel i 7 år og var forberedt på minst 7 år til, plutselig kom kjærestene rekende på ei fjøl, eller hva det heter 😅 er nå i tredje forhold på tre år. Veldig rart, men var det håp for meg så er det håp for alle 😂 

Anonymkode: d4b0d...487

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var også singel i 7 år og var forberedt på minst 7 år til, plutselig kom kjærestene rekende på ei fjøl, eller hva det heter 😅 er nå i tredje forhold på tre år. Veldig rart, men var det håp for meg så er det håp for alle 😂 

Så bra for deg :) Hvor møtte du de? 

Anonymkode: 7a1b6...ea3

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så kjekt. Glad på dine vegne. 😊

Kanskje håp for meg og da. 😉

Ts

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor møtte du han? :)

Anonymkode: 91f09...ffd

Skrevet
På 9.10.2018 den 19.42, Vanlig fyr skrev:

Er det så mange menni disse turgruppene da? Hvis det et dagsturer ser jeg for meg at det er mest godt voksne..

• Liker 1
Skrevet

jeg er 27 år og har aldri hatt noen. Det er ALLTID en hake ved de jeg liker jo! 
Jeg skjønner meg ikke på menn som er "lei seg" fordi de aldri finner seg dame. Jeg ser at de sitter og liker kjærlighetsquotes på insta også. Men grunnen til at jeg unngår de har vært mange. Jeg er for det første redd for å bli såret selv, jeg er nok litt pessimist, og tenker at selv om han gir uttrykk for at han liker meg og vi dater, så kommer han til å avslutte det med at jeg ikke er den som føles riktig likevel. Veldig typisk om jeg faktisk liker noen føler jeg. 
Og så er jeg dritt lei av at menn må ha flere damer de tekster med samtidig. Det var grunnen til at jeg avviste den siste. Jeg tenker  jo på han enda, vi tekstet og jeg tenkte at endelig skjer det meg. men sitter ved siden av en annen jente og ser at han tekster henne og. hun har kjæreste og bryr seg ikke om tekstinga hans. Da lot jeg bare være å møte han når han spurte meg ut, flere ganger. Han fortsatte å tekste i litt over et år. han er fremdeles singel og det er jeg og.

Anonymkode: 0bed7...133

Gjest Vanlig fyr
Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Er det så mange menni disse turgruppene da? Hvis det et dagsturer ser jeg for meg at det er mest godt voksne..

Tja? Kommer vel an på gruppa. Hvor gammel var det du sa du var? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...