Gå til innhold

Opptatt mann inviterer meg ut


Gjest Lienna

Anbefalte innlegg

On 10/9/2018 at 6:18 PM, Lienna said:

Hadde mistanke om at han ville unnskylde det bort. Nå er jeg den som virker innbilsk 😂

Bare hvis du lar deg styre av hersketeknikkene hans. Dere vet begge at han lyver.

Anonymkode: 057fc...208

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vær brutalt ærlig. si at du ikke vil være den jenta som dater/møter optatte menn. si at du har høyere standard enn som så. enkelt og greit si nei takk 

Anonymkode: 8f49d...278

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Bare hvis du lar deg styre av hersketeknikkene hans. Dere vet begge at han lyver.

Anonymkode: 057fc...208

Kremt! Alt på KG er ikke hersketeknikk 😂😂😂

Anonymkode: 765d1...5f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er faktisk i nesten nøyaktig samme situasjon nå. Bortsett fra at jeg svarte ja fordi jeg er nysgjerrig og ikke har noen moralske skrupler. Forespørselen om å ta en kaffe var relativt nøytralt formulert da så det hele er jo i utgangspunktet helt uskyldig, men jeg tenker jo at han nok kanskje er litt interessert. Men når han faktisk ikke har erklært sin interesse så blir det på en måte innbilsk å takke nei på det grunnlaget, skjønner akkurat hva du mener!

Jeg spør jo ofte tilfeldige kolleger av alle kjønn, legninger og sivil status om de vil bli med ut på kaffebrenneriet en tur eller ta lunsjen på subway i stedet for kantina, hadde blitt relativt perpleks om en av de mannlige kollegene hadde svart at det nok ikke var en god idé siden han var gift:legrine:

Når det er sagt så forstår man jo som oftest forskjellen på en kaffe og "en kaffe", så jeg ville ikke vært redd for å virke innbilsk når man vet at begge to vet hva det går i her. Du skjønner hva han egentlig spurte om, og han skjønner at du skjønner. 

Men når du møter en skikkelig idiot så drar de den "HÆ, jeg spurte bare om å ta en is liksom, ikke om vi skulle gifte oss eller noe" og prøver å få deg til å føle deg dum som takker nei til noe "helt uskyldig", det har også skjedd meg. 

Anonymkode: a7066...6a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 9.10.2018 den 18.17, AnonymBruker skrev:
 

Svar nei

Hva er problemet?

Anonymkode: 15730...f7a

Problemet er vel at de jobber sammen og at en furt og avvist kollega kan gjøre livet rimelig surt for en.

Anonymkode: 28112...b93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Lienna skrev:
 

Hun må vel være meg da? 😂

Men fra spøk til alvor.

Man bør være litt forsiktig med å ha forutintatte meninger om folk her inne. 

Du har tydeligvis ikke lest at jeg allerede har avvist personen.

Takk for konstruktive tilbakemeldinger folkens😉

Som du ser, så uthevet jeg det jeg svarte på, men jeg hadde leste at du hadde avvist personen, men det var nå ikke det jeg svarte på. Og Nei. Der er ingen plasser jeg har hevdet hun er deg. Man må da kunne ha en diskusjon om generelle ting uten at alt skal dreie seg om deg. Og nei. Jeg har ikke forutinntatte meninger om folk, men man trenger ikke å stå å se på at folk uten erfaring fra snøskredfare legger på tur ut i det de ikke så tydeligvis ikke kjenner. Om de skulle kjenne til det, så er ingen skade skjedd.
---------------------------------------------------------------------------------

Det kommer nå også an på hvordan man avviser personen.

Stiller man mange spørsmål om forholdet deres, så kan det tolkes som om at du er interessert om han ikke hadde vært i forholdet, så i dette tilfellet er et nei uten noen mer dikkedarer, det beste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...