Gå til innhold

Er det greit å ghoste menn?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ghosting er ikke greit, uavhengig av kjønn. Det koster så lite å sende en melding og si at det ikke funker deg og at du avslutter nå.

Anonymkode: 5aa46...bb8

Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Driver med dating for tiden. Det tar jo mye tid og blir slitsomt hvis man hele tiden må avslutte på den ordentlige måten hvis kjemien og følelsene ikke stemmer. Og menn er ikke like følsomme som kvinner. Kanskje noen få blir lei seg av ghosting. I ti minutter. Så oppdager de en øl og en fotballkamp og en digg dame med pupper og så går de videre☺️ Så spørsmålet mitt er om det er greit å ghoste menn. Si at man har vært på to dater og snapper hver dag i to måneder. Så er man plutselig drittlei. Det er vel innafor å ghoste en mann da?

Anonymkode: 8c5f7...240

Det du sier om følelser er jo bare tull.. Isåfall bare meg som føler noe da, haha. Troll.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Og er det så vanskelig å bare skrive: "Følte ikke at vi hadde kjemi", eller "jeg har møtt en annen"? Vis respekt da!

Anonymkode: 55d5f...b37

Det er så selvsagt at det ikke er nødvendig. Det er jo det dere foreslår som grunn til folk her inne som føler seg "ghostet". 

Anonymkode: a8223...6e9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...