AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2018 #1 Skrevet 9. oktober 2018 Driver med dating for tiden. Det tar jo mye tid og blir slitsomt hvis man hele tiden må avslutte på den ordentlige måten hvis kjemien og følelsene ikke stemmer. Og menn er ikke like følsomme som kvinner. Kanskje noen få blir lei seg av ghosting. I ti minutter. Så oppdager de en øl og en fotballkamp og en digg dame med pupper og så går de videre☺️ Så spørsmålet mitt er om det er greit å ghoste menn. Si at man har vært på to dater og snapper hver dag i to måneder. Så er man plutselig drittlei. Det er vel innafor å ghoste en mann da? Anonymkode: 8c5f7...240
abc123detvardet Skrevet 9. oktober 2018 #2 Skrevet 9. oktober 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Og menn er ikke like følsomme som kvinner. Kanskje noen få blir lei seg av ghosting. I ti minutter. Så oppdager de en øl og en fotballkamp og en digg dame med pupper og så går de videre☺️ Og damer bæsjer ikke? 5
Ironically_me Skrevet 9. oktober 2018 #4 Skrevet 9. oktober 2018 Gjør de? Lukter de ikke jordbær hele tiden da? Tenker at TS har lett for å koble til en ... viss type menn?
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2018 #5 Skrevet 9. oktober 2018 Greit i ghoste begge kjønn. Viss folk ikke takler det bør de gå i seg selv. Anonymkode: a8223...6e9 1
Lava Anne Skrevet 9. oktober 2018 #6 Skrevet 9. oktober 2018 (endret) Man skal etter min mening behandle mennesker skikkelig, og hvis man ikke gidder det, får man slutte å date. Det har jeg gjort. Siden det virker som du trives med å oppføre deg kjipt, får du nå bare fortsette, men du kan ikke unnskylde deg med å lage stereotypier av mannfolk. Det tar deg et halvt minutt å skrive at du ikke er interessert. Endret 9. oktober 2018 av Lava Anne 11
abc123detvardet Skrevet 9. oktober 2018 #7 Skrevet 9. oktober 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Greit i ghoste begge kjønn. Viss folk ikke takler det bør de gå i seg selv. Anonymkode: a8223...6e9 Eller så kan jo folk bare si "Hei, jeg er dessverre ikke interessert"? 7
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2018 #8 Skrevet 9. oktober 2018 1 minutt siden, Ironically_me skrev: Gjør de? Lukter de ikke jordbær hele tiden da? Tenker at TS har lett for å koble til en ... viss type menn? Neida, de har vært bra mennesker alle. Men jeg bryr meg ikke om dem og kjeder meg Anonymkode: 8c5f7...240
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2018 #9 Skrevet 9. oktober 2018 Akkurat nå, abc123detvardet skrev: Eller så kan jo folk bare si "Hei, jeg er dessverre ikke interessert"? Litt vanskelig å si når det har gått tre måneder 😂 Anonymkode: 8c5f7...240
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2018 #10 Skrevet 9. oktober 2018 16 minutter siden, abc123detvardet skrev: Eller så kan jo folk bare si "Hei, jeg er dessverre ikke interessert"? Da skal folk ha begrunnelse og alt mulig. Been there, done that. Anonymkode: a8223...6e9 2
Ronaldo85 Skrevet 9. oktober 2018 #11 Skrevet 9. oktober 2018 32 minutter siden, Lava Anne skrev: Man skal etter min mening behandle mennesker skikkelig, og hvis man ikke gidder det, får man slutte å date. Det har jeg gjort. Siden det virker som du trives med å oppføre deg kjipt, får du nå bare fortsette, men du kan ikke unnskylde deg med å lage stereotypier av mannfolk. Det tar deg et halvt minutt å skrive at du ikke er interessert. Enig. Ghosting er en barnslig greie. 3
Eplejuice123 Skrevet 9. oktober 2018 #12 Skrevet 9. oktober 2018 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Driver med dating for tiden. Det tar jo mye tid og blir slitsomt hvis man hele tiden må avslutte på den ordentlige måten hvis kjemien og følelsene ikke stemmer. Og menn er ikke like følsomme som kvinner. Kanskje noen få blir lei seg av ghosting. I ti minutter. Så oppdager de en øl og en fotballkamp og en digg dame med pupper og så går de videre☺️ Så spørsmålet mitt er om det er greit å ghoste menn. Si at man har vært på to dater og snapper hver dag i to måneder. Så er man plutselig drittlei. Det er vel innafor å ghoste en mann da? Anonymkode: 8c5f7...240 Nei!! Vi er alle forskjellige individ. Om du er mann el dame. Å ghoste noen er feigt og ufint. Det tar deg 5 min å skrive en mld for å avslutte. Det kan ta uker før en person "tar hintet" 2
Rararara Skrevet 9. oktober 2018 #13 Skrevet 9. oktober 2018 Ghosting er ikke greit, uansett kjønn. Man bør være såpass real at man avslutter det. 2
McMary Skrevet 9. oktober 2018 #14 Skrevet 9. oktober 2018 Jeg håper jo dette er et tulle innlegg, men hvis ikke: Det er ikke greit å ghoste en man har chattet lenge med, date eller ikke. Syns det er kjipt når folk ikke tar relasjoner på alvor, det blir en veldig kald verden hvis vi bare skal snu ryggen til folk som kjeder oss hele tiden. Syns det er feigt å ghoste hverandre når man har fått litt kontakt og blitt personlig. Det er jo bare å si, jeg tror ikke dette funker allikevel, lykke til videre. Det har nå jeg gjort i hvert fall, og får hyggelige svar tilbake. 1
Anim92 Skrevet 9. oktober 2018 #15 Skrevet 9. oktober 2018 Det er ikke greit å ghoste uansett kjønn. En ting å droppe ut etter bittelitt chatting på tinder eller andre apper. I verste fall Snap. Mer enn en dag - si i fra! Det er på ingen måte ok etter å ha møtt hverandre + snapping over lengre tid. 1
Kokobik Skrevet 9. oktober 2018 #16 Skrevet 9. oktober 2018 Ikke ghoste! Folk blir sittende med så mange ubesvarte spørsmål og de går virkelig og lurer. Det er pinebenken. La folk få komme seg videre ved å si " Vi kan ikke treffes mer. Det passer ikke nå og har besluttet å avslutte datingen med deg. Det var hyggelig å bli kjent med deg og takk for tiden din. Håper det går bra for din del og beklager om dette sårer, men det er bedre kutte nå enn senere. Ønsker deg alt godt. Noe sånt burde man klare å si etter flere måneder med dating. 3
Mamina Skrevet 9. oktober 2018 #17 Skrevet 9. oktober 2018 Nei, er du voksen nok til å date så er du vel jaggu voksen nok til å si i fra at det ikke var noe for deg. At du har mistet interessen eller at noe annet har dukket opp. Du ghoster ALDRI noen, det er veldig respektløst 4
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2018 #18 Skrevet 9. oktober 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Da skal folk ha begrunnelse og alt mulig. Been there, done that. Anonymkode: a8223...6e9 Og er det så vanskelig å bare skrive: "Følte ikke at vi hadde kjemi", eller "jeg har møtt en annen"? Vis respekt da! Anonymkode: 55d5f...b37
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 9. oktober 2018 #19 Skrevet 9. oktober 2018 Ghosting er kun barnslig, det gjelder begge kjønn.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2018 #20 Skrevet 9. oktober 2018 Du er en mann som troller. Anonymkode: ca63e...306 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå