Gå til innhold

Ost og kjeks - Nybegynner

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har akkurat "oppdaget" hvor godt det er å kose seg med ost, kjeks og vin, men har ikke prøvd noe særlig. De eneste jeg har prøvd er castello blue og castello white. White syns jeg hadde litt lite smak, men blue liker jeg veldig godt. 

Som student har jeg ikke allverdens penger, og siden castello sine oster kommer i relativt små og billige pakninger (ca. 30kr stk) har det vært det som er greiest å prøve. Jeg ønsker likevel tips til andre oster jeg kan prøve ut, men helst ikke oster som er så veldig mye dyrere. Jeg ønsker også tips til hvilke typer viner som passer til de ulike ostene. Jeg lurer også på hvilke kjeks folk bruker? Finner ikke så veldig mye utvalg i butikken så hittil har jeg bare brukt sætre tynne speltkjeks. 

Det mest ideelle hadde selvsagt vært å samle en gjeng og ta med litt forskjellig hver, men ingen av vennene mine liker dette noe særlig, og er heller ikke noe interessert i å prøve. 

Anonymkode: e97c0...387

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne tråden ble startet dagen før din, håper du har sett den - om ikke får du den her.

Skrevet
1 time siden, applestories skrev:

Denne tråden ble startet dagen før din, håper du har sett den - om ikke får du den her.

Takk, har sett litt der, men de fleste jeg har søkt opp virker ganske dyre. Kanskje det ikke er mulig å få tak i relativt billig ost, annet enn de jeg allerede har smakt? 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Takk, har sett litt der, men de fleste jeg har søkt opp virker ganske dyre. Kanskje det ikke er mulig å få tak i relativt billig ost, annet enn de jeg allerede har smakt? 

Jeg liker Creme Cherie jeg, men ikke si det til ostekjennerne ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...