Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest gjesta
Skrevet

De er kanskje mer gentlemenn i utlandet. Men da gjør det ekstra godt når norske menn først er, for da setter vi ekstra stor pris på det ;) Da MENER de det. mens utenlandske menn gjør det naturlig hele tiden, og da blir det ikke så spesiellt. kanskje..

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Endel utenlandske menn har den fordommen at skandinaviske kvinner er lette på tråden, og bare de dårer litt så får de seg noe. Er dette bedre enn sjenerte normenn?

Jeg trives kjempebra med min sjenerte kjæreste som er norsk. Finnes ingen som er bedre til å gi meg flotte komplimenter enn han!

Gjest Anonymous
Skrevet
Sorry, Sumo, men du virker jo helt totalt hjelpesløs? Hvis du skulle bli singel en dag, får du gjort noe som helst?

Synes det er fint at menn i Norge stiller litt krav til kvinnene. Skulle man tro deg, virker det bare som det er menn som skal stilles krav til.

Ja kanskje det?

Men du selv høres ut som proto eksempelet på en typisk uhøflig, klønete (i forholde til kvinner) og lite galant mann uten stil. Du høres ut som et resultat av en oppdragelse hvis dominert av typisk norsk Ottar-kvinner.

Det er ikek slike norske menn vi vil ha. Vi er mange som ønsker den litt gammeldagse høflige og galante mannen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...