Gjest Gjesta Skrevet 19. mars 2005 #1 Del Skrevet 19. mars 2005 Jeg skal til Lanzarote 10 mai. Noen som kan fortelle meg litt om denne lokasjonen, hva man bør gjøre / ikke gjøre , hva man bør få med seg, shopping, restauranter.. m. m? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 20. mars 2005 #2 Del Skrevet 20. mars 2005 *skyveopp* Ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 20. mars 2005 #3 Del Skrevet 20. mars 2005 Resturanten "La brasa" er absolutt verd å få med seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 20. mars 2005 #4 Del Skrevet 20. mars 2005 Å luksusrestaurant eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 22. mars 2005 #5 Del Skrevet 22. mars 2005 jeg var der for noen år siden, men er elendig med navn:( men for all del, gled deg! Jeg hadde det helt utrolig flott der nede, fineste ferien jeg har hatt noensinne! Og bare masse hyggelige mennesker!! Og lasagnen der nede smakte NYDELIG! Jeg skal dit en dag igjen, er nødt! jeg savner det stedet ekstremt, belag deg på å ikke ville reise hjem igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Akkurat kommet hjem Skrevet 22. mars 2005 #6 Del Skrevet 22. mars 2005 Hei Akkurat kommet hjem fra Lanzarote. Hvilken aldersgruppe er du i? Hvor på Puerto del Carmen skal du bo? og hva liker du å gjøre når du er på ferie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. mars 2005 #7 Del Skrevet 23. mars 2005 23 er jeg, er ikke noe sånn dra på-ferie- og- feste-meg-ihjel menneske hotellet heter Las Marinas . Soling, shoppe, god mat. og fine opplevelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. mars 2005 #8 Del Skrevet 25. mars 2005 Bygd opp for turister og det er are masse folk. dyrt. ellers er Lansarote fint, men oppbrukt for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zena* Skrevet 25. mars 2005 #9 Del Skrevet 25. mars 2005 Det bodde visstnok en eller annen kjent kunstner på Lanzarote. Han bygde sitt hjem i gamle vulkangrotter, som nå er åpnet opp for turister. Ville ha prøvd det, hvis du ønsker å oppleve noe utenom soling og shopping. Dessuten er det stor dykkeaktivitet i puerto del carmen. God tur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. april 2005 #10 Del Skrevet 4. april 2005 Bygd opp for turister og det er are masse folk. dyrt. ellers er Lansarote fint, men oppbrukt for min del. Nå er vel de fleste av kanariøyene bygd opp for turister Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 5. april 2005 #11 Del Skrevet 5. april 2005 Jeg forventer meg det igrunn Men har ali vært der før..så jeg trenger fryktelig mye input Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest the imp Skrevet 5. april 2005 #12 Del Skrevet 5. april 2005 Var der i sommer. Pinnochio restaurant har god mat og hyggelige servitører. Det var vel ikke så voldsomt mye å gjøre der egentlig. Jeg var i nasjonalparken, Timanfaya, det er en busstur gjennom det vulkanske landskapet, etterfulgt av mat. I tillegg var vi med på 3 små vulkanske "forsøk". Helt greit. Ellers er det fint å snorkle og dykke der. Samboeren min og jeg lå mest på stranda eller snorklet. Masse nattklubber/barer der. Kunstneren heter Cesar Manriques, og kan sikkert være verdt en titt. Det går turer til hjemmet hans. Du kan jo også ta en titt på f.eks Star Tour sin side, der står det litt om Puerto del Carmen og turer Star Tour arrangerer. De fleste turene kan du bestille fra en mengde andre turoperatører der også. Du får et tjuetalls brosjyrer så fort du beveger deg mot strandgata der. Still gjerne spørsmål om andre ting du lurer på, så skal jeg se om jeg kan svare Kom på litt flere ting: Jameos del Agua kan kanskje være verdt å få med seg. Det er en vulkangrotte som Cesar Manrique bygget om til nattklubb. Gode forhold for vindsurfing på øya. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå