Gå til innhold

Farmen kjendis 2019

Anbefalte innlegg

Skrevet
Akkurat nå, Marriet skrev:

Kommer litt anpå når på året de var der da? Ser ut som midtsommers eller noe i den duren og da er ikke nødvendigvis utvalget i grønnsakshagen så stort. 

Skulle ønske dem spilte inn farmen på vinteren en sesong :P 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, Marriet skrev:

Kommer litt anpå når på året de var der da? Ser ut som midtsommers eller noe i den duren og da er ikke nødvendigvis utvalget i grønnsakshagen så stort. 

De begynte å spille inn i siste uken i mai 2018.

Anonymkode: fb0d3...b00

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Dette har jeg ikke fått med meg. Hvor har dette stått, og hvordan syk var hun? 

Anonymkode: 358a4...9d9

Lavt stoffskifte.

https://www.tv2.no/underholdning/10417310/

– Stoffskiftesykdommen gjør at jeg ikke får energi inn i cellene, og da blir jeg trøtt og sliten, fryser lett og blir tregere i bevegelsene. Da vil jeg bare sove, forklarer Trude.

MOTSTANDERE: Trude Mostue (50) og Tiril Sjåstad Christiansen (23). Foto: Alex Iversen / TV 2 MOTSTANDERE: Trude Mostue (50) og Tiril Sjåstad Christiansen (23). Foto: Alex Iversen / TV 2

Til vanlig holder Trude sykdommen i sjakk med medisiner, men inne på gården ble medisinene påvirker av melkeprodukter, antar hun.

– Jeg var dum. Det var min egen feil, siden jeg tenkte ikke på at det var mye melk i grøten, så jeg tok tablettene min med maten, sier hun.

Etter hvert kjente Trude igjen symptomene og skjønte at stoffskiftesykdommen gjorde noe med energien hennes.

– Energinivået mitt ble verre og verre etter hvert, og jeg slet mer og mer. Men jeg skjønte første siste uke at det hadde skjedd noe med effekten av medisinene, og da var det for sent å gjøre noe med det, sier Trude.

Anonymkode: efa69...c85

• Liker 3
Skrevet

Kjempe tøft av Trude å velge Tiril! Trude viser nok en gang hvor sabla bra dame hun er! At hun i tillegg gikk for den sterkeste når hun også sliter med cellene som ikke tar opp normalt med energi og kraft pga sykdom, det skal hun være stolt av! 

Anonymkode: a3ca0...90e

• Liker 10
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kjempe tøft av Trude å velge Tiril! Trude viser nok en gang hvor sabla bra dame hun er! At hun i tillegg gikk for den sterkeste når hun også sliter med cellene som ikke tar opp normalt med energi og kraft pga sykdom, det skal hun være stolt av! 

Litt merkelige at hun satte seg selv så til hågg når hun så gjerne ville videre, kunne jo valgt mina eller martine.  Hadde helt sikkert vunnet da.

• Liker 3
Skrevet

Kathrine blir vel storbonde igjen, nå.

Anonymkode: a9367...5a8

• Liker 5
Skrevet

Er denne uken den siste vanlige uken også er det finaleuke neste uke? Jeg syns de er så mange deltakere igjen, pluss at det kommer en fra torpet.

Anonymkode: fd7cf...a19

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er denne uken den siste vanlige uken også er det finaleuke neste uke? Jeg syns de er så mange deltakere igjen, pluss at det kommer en fra torpet.

Anonymkode: fd7cf...a19

Ja

Skrevet

Håper Svein blir det, eller at han blir hjelper i det minste 

Skrevet
1 time siden, Winza skrev:

Håper Svein blir storbonde, bare sånn at han er fredet fra å bli valgt til førstekjempe 🙈😁 Han er så god! 

• Liker 7
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror kanskje Tiril blir det, fordi Kathrine allerede har vært det, og Tiril og Trude hadde også et godt forhold. Tenker kanskje også Trude syns hun er verdig etter seieren i tvekampen. På den andre siden er Kathrine sikret finaleuken hvis hun blir storbonde nå, så det kan være at Trude tenker på det også. 

• Liker 4
Skrevet
5 timer siden, Rosewood skrev:

Håper Svein blir storbonde, bare sånn at han er fredet fra å bli valgt til førstekjempe 🙈😁 Han er så god! 

7 timer siden, Winza skrev:

Hva er egentlig poenget med å håpe på det, når det så åpenbart ikke kommer til å skje?

• Liker 4
Skrevet

Hva er egentlig poenget med å håpe på det, når det så åpenbart ikke kommer til å skje?

Alt kan skje i en realityserie

Skrevet
6 timer siden, Rosewood skrev:

:) 

Skrevet

Lurer på når det er spilt inn. I sommer var det jo sjukt varmt og de går med lue og ullgensere? 

Anonymkode: d3234...eb9

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lurer på når det er spilt inn. I sommer var det jo sjukt varmt og de går med lue og ullgensere? 

Anonymkode: d3234...eb9

Det ble spilt inn i sommer. Det var nok ikke sjukt varmt kl.7 på morgenen eller 23 på kvelden. Det er jo lyst nesten hele døgnet på sommeren, så det er nok ikke alltid midt på dagen, selv om det ser slik ut.

• Liker 2
Skrevet
16 timer siden, SupaWoman skrev:

Litt merkelige at hun satte seg selv så til hågg når hun så gjerne ville videre, kunne jo valgt mina eller martine.  Hadde helt sikkert vunnet da.

Ja, men nettopp derfor var det veldig tøft av hun. Hun hadde lett slått Martine og Mina, men ville ha en tøff kamp og utfordring :)

• Liker 5
Skrevet

Ja, men nettopp derfor var det veldig tøft av hun. Hun hadde lett slått Martine og Mina, men ville ha en tøff kamp og utfordring :)

Virker på meg som om hun heller bare ville ut, hun var jo syk. 

• Liker 3
Skrevet

Tipper det er Tiril som blir storbonde.. Tv2 har avslørt seg selv hvis hun er storbonde. La dere merke til hvor Tiril sto i  forhold til de andre «neste gang på farmen» klippet? Når alle satt ved bordet, så sto hun over de...  

Anonymkode: 93d1e...1dc

• Liker 4
Skrevet

Er det ikke farmen i dag!?

Anonymkode: 93d1e...1dc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...