Gjest lillemy36 Skrevet 2. oktober 2018 #1 Skrevet 2. oktober 2018 Nyskjerrig på hvordan det er og føles ....🤭
Dr siving Skrevet 2. oktober 2018 #2 Skrevet 2. oktober 2018 Skjønner ikke spørsmålet, er du mann eller dame?
Gjest lillemy36 Skrevet 2. oktober 2018 #3 Skrevet 2. oktober 2018 Dame hehe.... altså er det noen damer her som har opplevd og squirte/sprute? Hilsen ts
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #4 Skrevet 2. oktober 2018 Ja Det er mektig, en deilig release. Det som er ekstra digg er når han fortsetter å fingre meg mens det spruter , for spruten kommer før selve orgasmen, sånn at jeg kommer med et brak en laaang god orgasme. Anonymkode: 8cd51...d12 1
Gjest lillemy36 Skrevet 2. oktober 2018 #5 Skrevet 2. oktober 2018 Ohhhh.... deilig.... driver nemlig og dater en som sier han har en slik fetisj og ønsker og få prøve dette på meg en gang.... tanken tenner meg men «skremmer» meg også, da fette er nytt for meg og litt «rart» hehe
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #6 Skrevet 2. oktober 2018 5 minutter siden, lillemy36 skrev: Ohhhh.... deilig.... driver nemlig og dater en som sier han har en slik fetisj og ønsker og få prøve dette på meg en gang.... tanken tenner meg men «skremmer» meg også, da fette er nytt for meg og litt «rart» hehe Føles litt rart og skummelt de første gangene men har lært meg at det er helt naturlig og ingenting å være flau over og holde igjen Anonymkode: 8cd51...d12 4
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #7 Skrevet 2. oktober 2018 Føles det som skikkelig pisse trengt? Anonymkode: 54e36...603
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #8 Skrevet 2. oktober 2018 Har du bare squirtet mens du har blitt fingret eller via sex også? Anonymkode: 54e36...603
Gjest lillemy36 Skrevet 2. oktober 2018 #9 Skrevet 2. oktober 2018 Flere som vil dele sine erfaringer ?
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #10 Skrevet 2. oktober 2018 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Føles det som skikkelig pisse trengt? Anonymkode: 54e36...603 Ikke tissetrengt som full blære, men det føles på en måte ut som at man skal tisse. Det er da man blir litt sånn ææh og syns det er rart og vil holde igjen, men er da det er viktig å fortsette stimulien i noen minutter til,og slappe helt av, da går den følelsen av at man må tisse over også blir det bare sykt godt og mektig kanskje et minutt til også squirter man/jeg og orgasmen kommer etter det 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du bare squirtet mens du har blitt fingret eller via sex også? Anonymkode: 54e36...603 Bare når jeg har blitt fingret, og fingret meg selv. Squirting skjer pga intens og kontinuerlig stimulering av g punktet ig en penis klarer ikke det på samme måten. Men jeg har fått g punkts orgasme av tykk penis og dildo, men ikke squirta for det er en helt egen teknikk med krokbøyde fingre som må gjøres Anonymkode: 8cd51...d12
Gjest lillemy36 Skrevet 2. oktober 2018 #11 Skrevet 2. oktober 2018 25 minutter siden, AnonymBruker skrev:
Gjest lillemy36 Skrevet 2. oktober 2018 #12 Skrevet 2. oktober 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke tissetrengt som full blære, men det føles på en måte ut som at man skal tisse. Det er da man blir litt sånn ææh og syns det er rart og vil holde igjen, men er da det er viktig å fortsette stimulien i noen minutter til,og slappe helt av, da går den følelsen av at man må tisse over også blir det bare sykt godt og mektig kanskje et minutt til også squirter man/jeg og orgasmen kommer etter det Bare når jeg har blitt fingret, og fingret meg selv. Squirting skjer pga intens og kontinuerlig stimulering av g punktet ig en penis klarer ikke det på samme måten. Men jeg har fått g punkts orgasme av tykk penis og dildo, men ikke squirta for det er en helt egen teknikk med krokbøyde fingre som må gjøres Anonymkode: 8cd51...d12 Ohhhh takk for svar.... ble litt klokere.... spennende 😀
Gjest lillemy36 Skrevet 2. oktober 2018 #13 Skrevet 2. oktober 2018 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja Det er mektig, en deilig release. Det som er ekstra digg er når han fortsetter å fingre meg mens det spruter , for spruten kommer før selve orgasmen, sånn at jeg kommer med et brak en laaang god orgasme. Anonymkode: 8cd51...d12 Men viste du på forhånd at du skulle squirte ? Var det planlagt om du skjønner ? Eller bare skjedde det første gangen ?
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #14 Skrevet 2. oktober 2018 38 minutter siden, lillemy36 skrev: Men viste du på forhånd at du skulle squirte ? Var det planlagt om du skjønner ? Eller bare skjedde det første gangen ? Nei vi hadde ikke planlagt det eller noen gang snakket om det men jeg skjønte at det var det han prøvde på etterhvert , han ha meg tre orgasmer før den, og brukte squirte teknikken (som jeg hadde lest om og prøvd på meg selv og nesten fått til) på siste orgasmen så tenkte jeg bare fuckit nå får det stå til så jeg bare slipper meg løs (veldig lett når han allerede hadde gjort meg spinnvill med tre orgasmer i samme akten før) Etter jeg først fikk det den første gangen så kan jeg få det lettere enn før og det har nok med at jeg ikke skammer meg lenger og holder igjen. Han vet hva han driver med og det gjør meg veldig trygg og komfortabel at han kan sakene sine og giverlysten og gleden lyser ut av øynene hans og han får godgliset/stolt manndomsgliset når han er på vei til å få meg på vippen. Er kun min nåværende kjæreste jeg har squirtet med , men de tidligere har ikke vært så gode i senga sånn generelt. Noe som hjelper er å ha fått noen orgasmer på forhånd, for jeg/kvinner blir mer sensitiv av orgasme og da ihvertfall for midt vedkommende blir orgasmene bare sterkere og sterkere for hver jeg får Anonymkode: 8cd51...d12
Gjest lillemy36 Skrevet 3. oktober 2018 #15 Skrevet 3. oktober 2018 Altså at du får orgasme før han får deg til og sprute .... altså under samme akten? Takk som deler med meg 😀
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2018 #16 Skrevet 3. oktober 2018 3 minutter siden, lillemy36 skrev: Altså at du får orgasme før han får deg til og sprute .... altså under samme akten? Takk som deler med meg 😀 Ja, pleier alltid å få flere orgasmer i samme akten før vi gir oss. Og jeg squirter lettere når jeg allerede har fått noen orgasmer for orgasmene blir mer intense for hver gang og det strømmer mer blod ned i vagina som gjør den mye mer sensitiv også. Bare hyggelig - lykke til og kos deg Håper han kan sakene sine så dere klarer det og du blir komfortabel med det Anonymkode: 8cd51...d12
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2018 #17 Skrevet 3. oktober 2018 Første gangen kona mi squirtet trodde hun at hun tisset, men hun fikk jo en heftig orgasme. Etterhvert så har hun hatt flere slike og hun elsker den følelsen av squirte. For meg som mann er det jo en stor boost på selvtilliten at jeg kan få henne til å komme slik. Hun får det lettest når vi har sex på kjøkkenbenken, og det er junioren min som står for stimulansen. Squirting er absolutt å anbefale 😉 Anonymkode: 403cf...3b4 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2018 #18 Skrevet 3. oktober 2018 Hvor mye væske kan det bli når dere squirter da ? Anonymkode: 22c40...94e
Skriblerinna Skrevet 3. oktober 2018 #19 Skrevet 3. oktober 2018 Jeg squirter, men opplever det ikke som en orgasme. Mer at det bygger seg opp et trykk, og så en slags deilig release når det skjer. Første gangen jeg gjorde det var det etter en del prøving med eksen. Vi øvde rett og slett litt sammen. Det var gøy og spennende når det funka. Nå squirter jeg lettere, ettersom det har skjedd før. Har opplevd å squirte et par ganger med stimuli av en penis, men det er oftest ved hjelp av fingre at det skjer. Det er litt grisete, for det kan være MYE væske. Noen ganger syns jeg det er litt upraktisk. Alle som har opplevd meg squirte har tent vilt på det - både damer og menn. Det er jo litt gøy å se kåtskapen i blikket deres 😊 3
Trøndermann Skrevet 3. oktober 2018 #20 Skrevet 3. oktober 2018 5 minutter siden, Skriblerinna skrev: Jeg squirter, men opplever det ikke som en orgasme. Mer at det bygger seg opp et trykk, og så en slags deilig release når det skjer. Første gangen jeg gjorde det var det etter en del prøving med eksen. Vi øvde rett og slett litt sammen. Det var gøy og spennende når det funka. Nå squirter jeg lettere, ettersom det har skjedd før. Har opplevd å squirte et par ganger med stimuli av en penis, men det er oftest ved hjelp av fingre at det skjer. Det er litt grisete, for det kan være MYE væske. Noen ganger syns jeg det er litt upraktisk. Alle som har opplevd meg squirte har tent vilt på det - både damer og menn. Det er jo litt gøy å se kåtskapen i blikket deres 😊 En fantastisk egenskap du har der !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå