Gå til innhold

Hvor mange her har opplevd squrting ?

Fremhevede innlegg

Gjest lillemy36
Skrevet

Spennende ! Håper jeg får oppleve det ja 😀 nye ting er spennende 😀

Videoannonse
Annonse
Gjest Frøken Diamant
Skrevet

Det kommer litt ann på mannen for min del.Er han god på teknikken for å få meg til å squirte så kan jeg klare det 10-12 ganger etterhverandre😊

Andre får meg ikke i nærheten engang🙄

Jeg klarer det dessverre ikke alene.Skulle ønske jeg fikk det til for jeg syntes det er utrolig godt😄

Skrevet

Min samboer gjør det. Første gangen ble jeg veldig overrasket, men en gledelig overraskelse var det. Det kommer også mye, spesielt dersom det er en stund siden sist.

Skrevet
På 3.10.2018 den 0.25, AnonymBruker skrev:

Føles det som skikkelig pisse trengt?

Anonymkode: 54e36...603

Nei. 

Anonymkode: e715b...b62

• Liker 1
Skrevet
På 3.10.2018 den 0.45, AnonymBruker skrev:

Ikke tissetrengt som full blære, men det føles på en måte ut som at man skal tisse. Det er da man blir litt sånn ææh og syns det er rart og vil holde igjen, men er da det er viktig å fortsette stimulien i noen minutter til,og slappe helt av, da går den følelsen av at man må tisse over også blir det bare sykt godt og mektig kanskje et minutt til også squirter man/jeg :) og orgasmen kommer etter det 

Anonymkode: 8cd51...d12

Og sånn føles det ikke for meg, så man er forskjellig. Det føles ikke som om jeg må tisse. 

Anonymkode: e715b...b62

• Liker 1
Skrevet
På 3.10.2018 den 0.08, lillemy36 skrev:

Dame hehe.... 

altså er det noen damer her som har opplevd og squirte/sprute? 

Hilsen ts 

Jepp! Superkult rett og slett. Sprøtt første gangen :)

Anonymkode: 336d4...fac

Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mye væske kan det bli når dere squirter da ?

Anonymkode: 22c40...94e

Mye! Måtte én gang vaske overmadrassen i badekaret. Etter det har vi brukt noe for å ikke gjøre det vått. 

Anonymkode: 0dc14...1a5

Skrevet
9 timer siden, Frøken Diamant skrev:

Det kommer litt ann på mannen for min del.Er han god på teknikken for å få meg til å squirte så kan jeg klare det 10-12 ganger etterhverandre😊

Andre får meg ikke i nærheten engang🙄

Jeg klarer det dessverre ikke alene.Skulle ønske jeg fikk det til for jeg syntes det er utrolig godt😄

Ikke dårlig å greie det såpass mange ganger gitt ! Det må være herlig for mannen ;)

Skrevet

Noen ganger føler jeg at jeg må tisse, andre ganger ikke. Noen ganger har jeg kommet, og blitt overrasket over vanndammen under meg fordi jeg ikke merket noe trykk. Kan være ekstremt deilig, men noen ganger litt for intenst, sånn at jeg ikke orker å fullføre. Kun fingerstimulering av g-punktet som gir sprut her i gården. 

Anonymkode: 38433...3fe

Skrevet

Kan alle få til å squirte? Hvilken teknikk snakker dere om? 🤪 #vilogså

Anonymkode: 372e4...015

Skrevet
18 hours ago, AnonymBruker said:

Kan alle få til å squirte? Hvilken teknikk snakker dere om? 🤪 #vilogså

Anonymkode: 372e4...015

Vil tro at en mann som kan sine saker med fingrene kan få kvinner flest til å squirte. Hadde aldri trodd jeg kunne det før jeg møtte eksen, aldri vært i nærheten med noen før han. Evt prøv en g-punktstav selv. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vil tro at en mann som kan sine saker med fingrene kan få kvinner flest til å squirte. Hadde aldri trodd jeg kunne det før jeg møtte eksen, aldri vært i nærheten med noen før han. Evt prøv en g-punktstav selv. 

Heldig jeg som klarer det med penisen da på kona 😏

Anonymkode: 403cf...3b4

Skrevet

Kan ikke si at det er det helt store. Det er så grisete og det føles som å tisse på seg. Det var ikke planlagt, og har kun opplevd det på egen hånd.

Anonymkode: 30af6...cf5

Skrevet

Jeg sliter litt med å kjenne det på forhånd hvis jeg ligger på ryggen, da kjenner jeg som regel bare at det blir veldig vått og renner ut.. Men Dildodama hadde et tips for en stund siden om å sitte på huk med en god g-punkt vibrator. Prøvde det. DET var noe helt annet. Da sprutet det virkelig og store mengder. Skikkelig digg, ville bare fortsette og fortsette til krampa tok meg. Føles som en helt annerledes orgasme etterpå. Helt utladet og kjente det i hele kroppen. Sånn skikkelig har jeg kun fått til på egenhånd.. Og kun ved stimuli både av g-punktet og klitten samtidig. 

Anonymkode: 61ac0...e8b

• Liker 1
Skrevet

Tror man må være veldig trygg på partner for å klare slippe seg nok løs til å klare det.  ... Og veldig greit å gå på do rett før så man slipper være redd for om man faktisk må tisse! 

Anonymkode: 61ac0...e8b

Skrevet

Ja, jeg har opplevd det noen ganger både alene og med en partner. Var deilig, særlig en av gangene hvor han jeg var sammen med da fikk meg til å sprute utrolig mye og jeg bare kom og kom! Senga var våt i flere dager etterpå :) Etter dette har jeg ikke gjort det noe særlig mer, får ikke samme kicket ut av det nå liksom. 

Anonymkode: a12de...383

Skrevet

Ja, den ene exen min squirtet mye, virket som ho likte det veldig godt 

Gjest lillemy36
Skrevet
På 5.10.2018 den 22.07, BMW 5-serie 535D skrev:

Ja, den ene exen min squirtet mye, virket som ho likte det veldig godt 

Så Du kan dine saker ? Hehe. 

Fått det til på mange?

Skrevet

Av de damene jeg har hatt sex med, så er det kun ei som ikke squirtet (hun hadde også en del problemer med sin egen seksualitet, og var veldig forknytt). Jeg tror de aller fleste er i stand til å få til dette, med den rette stimulansen/partner. 

Sitt på kne i senga, så kan partneren bruke bevegelsen fra hele armen for å få litt fart på sakene. 

Gjest lillemy36
Skrevet
3 minutter siden, Oppgitt78 skrev:

Av de damene jeg har hatt sex med, så er det kun ei som ikke squirtet (hun hadde også en del problemer med sin egen seksualitet, og var veldig forknytt). Jeg tror de aller fleste er i stand til å få til dette, med den rette stimulansen/partner. 

Sitt på kne i senga, så kan partneren bruke bevegelsen fra hele armen for å få litt fart på sakene. 

Spennende ... jeg har såååålyst til og oppleve det ! 😀

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...