Gå til innhold

Hyggelig måte å si at ett område er privat?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

14 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Hvorfor er det reklamer i innleggene? 

Anonymkode: 30224...8e1

Gudene vet, det synes jeg ikke noe om... :(

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå vet jeg ikke hvor stor tomten er, men vi hadde samme problem! Vi har ett mål tomt og trær som skjermer hytta litt, så vi lagde rasteplass i enden av tomta og satte opp skilt med pil mot stedet.

Hvis dere ikke har mulighet til det, så sett opp skilt at nå blir hytta brukt en del av dere eiere, og at dere helst ser at de tar mat, og kaffepauser litt unna. Det er vennlig nok det. Ønsk dem en god tur videre 😄  da har dere gjort deres.

Anonymkode: 22b14...749

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei
Dette er et prosjekt som klikk.no holder på med for å skape blest om artikler. Det er altså ikke annoser, men artikler som kan være relevante for de som leser tråden. Det foregår kun her på "Hus og Hage", og er en test som vil pågå i to uker. 

Det er to ulike versjoner som finnes, en med artiker som deler opp tråden, en annen med annonser inni innleggene. Vi er enige med dere i at versjon to fungerer dårlig, og det er lite sannsynlig at den versjonen vil få noen videre fremtid her.

Hanne Mari, forumansvarlig

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, HanneMari Egmont skrev:
 

Hei
Dette er et prosjekt som klikk.no holder på med for å skape blest om artikler. Det er altså ikke annoser, men artikler som kan være relevante for de som leser tråden. Det foregår kun her på "Hus og Hage", og er en test som vil pågå i to uker. 

Det er to ulike versjoner som finnes, en med artiker som deler opp tråden, en annen med annonser inni innleggene. Vi er enige med dere i at versjon to fungerer dårlig, og det er lite sannsynlig at den versjonen vil få noen videre fremtid her.

Hanne Mari, forumansvarlig

Takk for svar :) 

Anonymkode: 30224...8e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser helt teit ut og må føles vanvittig invaderende for de som ender opp med å få reklame på sitt innlegg, så jeg håper virkelig denne versjonen er kortlivet. Det er absurd å lese denne tråden med alle skjærefjølreklamene. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, HanneMari Egmont skrev:
 

Hei
Dette er et prosjekt som klikk.no holder på med for å skape blest om artikler. Det er altså ikke annoser, men artikler som kan være relevante for de som leser tråden. Det foregår kun her på "Hus og Hage", og er en test som vil pågå i to uker. 

Det er to ulike versjoner som finnes, en med artiker som deler opp tråden, en annen med annonser inni innleggene. Vi er enige med dere i at versjon to fungerer dårlig, og det er lite sannsynlig at den versjonen vil få noen videre fremtid her.

Hanne Mari, forumansvarlig

Det der var mildt sagt en elendig idé kan du hilse den som kom på det med. Lite greit å få linker inni sitt innlegg!! 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 5.10.2018 den 13.49, HanneMari Egmont skrev:
 

Hei
Dette er et prosjekt som klikk.no holder på med for å skape blest om artikler. Det er altså ikke annoser, men artikler som kan være relevante for de som leser tråden. Det foregår kun her på "Hus og Hage", og er en test som vil pågå i to uker. 

Det er to ulike versjoner som finnes, en med artiker som deler opp tråden, en annen med annonser inni innleggene. Vi er enige med dere i at versjon to fungerer dårlig, og det er lite sannsynlig at den versjonen vil få noen videre fremtid her.

Hanne Mari, forumansvarlig

Versjon 1 fungerer dårlig den også. Jeg trodde tråden sluttet ved første reklamen og holdt derfor på å gå ut fra tråden igjen. Og når jeg ser det er så mye reklame her, kommer jeg ikke til å bruke hus og hage-forumet lenger. All denne reklamen ødelegger, og det er drepen for forumet.

Anonymkode: 7e0cb...095

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.10.2018 den 16.36, Helena! skrev:
LES OGSÅ 
?imageId=2309077&panox=0&panoy=0&heightx=0&heighty=0&width=400&height=300

Slik bruker du en serviett

Er du skyldig i disse serviett-syndene?

Va med: privat område, vis hensyn 😊

Reklamen har kommet tilbake :daane:

Anonymkode: 30224...8e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.10.2018 den 13.49, HanneMari Egmont skrev:
 

Hei
Dette er et prosjekt som klikk.no holder på med for å skape blest om artikler. Det er altså ikke annoser, men artikler som kan være relevante for de som leser tråden. Det foregår kun her på "Hus og Hage", og er en test som vil pågå i to uker. 

Det er to ulike versjoner som finnes, en med artiker som deler opp tråden, en annen med annonser inni innleggene. Vi er enige med dere i at versjon to fungerer dårlig, og det er lite sannsynlig at den versjonen vil få noen videre fremtid her.

Hanne Mari, forumansvarlig

Hei. Det ble jo slutt på disse Klikk.no-reklamene inni innleggene. Og nå er det kommet tilbake igjen. Hvorfor er de kommet tilbake igjen? Når man siterer et innlegg med Klikk.no-reklame i, så ser det ut som om den man siterer har skrevet det som står i Klikk.no-reklamen. Kan dere fjerne dette nå?

Anonymkode: 30224...8e1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.10.2018 den 9.34, AnonymBruker skrev:
LES OGSÅ 
?imageId=2281203&panoy=0&panox=0&heighty

Råloftet ble drømmeleilighet

Du sparer masse tid og penger på å følge reglene til punkt og prikke.

Hei. Det ble jo slutt på disse Klikk.no-reklamene inni innleggene. Og nå er det kommet tilbake igjen. Hvorfor er de kommet tilbake igjen? Når man siterer et innlegg med Klikk.no-reklame i, så ser det ut som om den man siterer har skrevet det som står i Klikk.no-reklamen. Kan dere fjerne dette nå?

Anonymkode: 30224...8e1

Hei

Det er ikke sånn at artiklene er fjernet og kommer tilbake, dessverre. De er i en loop, som forandrer seg hver gang man går inn på nytt etter at browseren har vært lukket. Det vil si at du en dag kan få versjonen over eller versjonen med tre annonser i midten avghengig av når du logger inn. 

Jeg håper versjonen over snart kan fjernes, men dessverre har jeg ikke noe med dette å gjøre selv.

Hanne Mari, forumansvarlig

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.10.2018 den 13.49, HanneMari Egmont skrev:
 

Hei
Dette er et prosjekt som klikk.no holder på med for å skape blest om artikler. Det er altså ikke annoser, men artikler som kan være relevante for de som leser tråden. Det foregår kun her på "Hus og Hage", og er en test som vil pågå i to uker. 

Det er to ulike versjoner som finnes, en med artiker som deler opp tråden, en annen med annonser inni innleggene. Vi er enige med dere i at versjon to fungerer dårlig, og det er lite sannsynlig at den versjonen vil få noen videre fremtid her.

Hanne Mari, forumansvarlig

Hei, nå har det gått 2 uker. Hvorfor er det fremdeles slike linker til artikler inne i innleggene?

Anonymkode: 30224...8e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.10.2018 den 10.22, HanneMari Egmont skrev:
 

Hei

Det er ikke sånn at artiklene er fjernet og kommer tilbake, dessverre. De er i en loop, som forandrer seg hver gang man går inn på nytt etter at browseren har vært lukket. Det vil si at du en dag kan få versjonen over eller versjonen med tre annonser i midten avghengig av når du logger inn. 

Jeg håper versjonen over snart kan fjernes, men dessverre har jeg ikke noe med dette å gjøre selv.

Hanne Mari, forumansvarlig

Takk for svar :) 

Anonymkode: 30224...8e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.10.2018 den 16.22, AnonymBruker skrev:
 

Hei, nå har det gått 2 uker. Hvorfor er det fremdeles slike linker til artikler inne i innleggene?

Anonymkode: 30224...8e1

Hei
Det vet jeg ikke. Jeg skal undersøke! Takk for at du sier ifra!
Hanne Mari, forumansvarlig

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

Da har jeg fått beskjed om at redaksjonen er i gang med å analysere data fra testperioden, men det tekniske teamet som slår linkene av og på har fått en annen hastesak de må prioritere inntil videre.

Jeg kommer tilbake med mer info når jeg får den.

Hanne Mari, forumansvarlig

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, HanneMari Egmont skrev:
LES OGSÅ 
?imageId=2250174&panoy=0&panox=0&heightx=0&heighty=0&width=400&height=300

Tips til husdebutanter

Du har flere rettigheter enn du tror, når du kjøper bolig.

Hei

Da har jeg fått beskjed om at redaksjonen er i gang med å analysere data fra testperioden, men det tekniske teamet som slår linkene av og på har fått en annen hastesak de må prioritere inntil videre.

Jeg kommer tilbake med mer info når jeg får den.

Hanne Mari, forumansvarlig

Takk! :) 

Anonymkode: 30224...8e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

On 10/2/2018 at 8:53 PM, AnonymBruker said:
 

Vi har en gammel hytte i nærheten av sti, og usikkert av hvilke grunn er det mange som synes det er ett perfekt sted å raste rett utenfor hytteveggen. Kan være fordi forrige eier ikke brukte hytta så mye, men det bør være tydelig for de fleste nå. 

Noen som har tips til en «hyggelig» markering av at området er privat? Ett artig skilt, eller annen oppmerksomhet på at det faktisk er noen som eier denne hytta.

Ikke meningen å jage folk på en ufin måte, men er ikke så stas at folk setter seg på trappa di for å drikke kaffen sin ☺️

Anonymkode: 69b51...3b4

En nokså diskret måte å makere innmark på, er å plante noen prydbusker her og der på tomta. Da er det per definisjon hage, også uten gjerde, og folk har ikke lov til å bruke allemannsretten i andres hager.

Anonymkode: 142dc...178

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Emmelise skrev:
 

Man skulle kanskje tro de ville ha funnet av-knappen ved dette tidspunktet...

Det er dessverre ikke bare en på/av-knapp, men jeg skal purre! :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her jeg bor så har tydeligvis mange gått gjennom en privat tomt for å komme seg til en sti. 

Så nå har eierne satt opp et skilt med pil "tursti", slik turgåere får hjelp til å finne stien på annen måte. 

Kunne det vært noe? Om dere vet om annen rasteplass så kan dere kanskje skrive retning og hvor på skiltet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...