AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #1 Skrevet 2. oktober 2018 Har noen bestil fra babyshop? Hvordan foregår levering? Har de lager i Norge de sender i fra, eller Sverige? Kjøpte en barnevogn der for noen dager siden, fått Mail om at den er betalt og sendt, og sporingsnr via tollpost globe - men der har det stått siden at de kun har mottatt melding og sendingen og ikke selve kollien enda. Anonymkode: 22a70...006
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #2 Skrevet 2. oktober 2018 Har bestilt forskjellig derfra, både babyutstyr og klær/sko. Såvidt jeg kan se av sporingen på det siste jeg bestilte ble det sendt fra Norge. Men ser ut som det tok ca et døgn fra sendingen ble registrert hos Tollpost Globe til forsendelsen faktisk startet hos PostNord. Anonymkode: e05e4...8db
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #3 Skrevet 2. oktober 2018 Det tar ofte litt tid. Det gjør det på nesten alle nettbutikker. har bare gode erfaringer med babyshop! Anonymkode: d569d...f5b 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #4 Skrevet 2. oktober 2018 Elsker nettbutikken og betjeningen. Har hørt at de får kurs 2-4 ganger i måneden, det merkes! Ikke noe fan av Barnashus.. Sure folk som bare står og prater i kassa.. Anonymkode: 8fad7...752
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2018 #5 Skrevet 3. oktober 2018 Sur kjærring på babyshop bryn iallefall. Sprang som en gal rundt i butikken m tapetkniv. Følte jeg kom og plaget henne som kom inn i butikken for å bruke mange tusen kroner... Anonymkode: 222d9...9fe
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2018 #6 Skrevet 3. oktober 2018 Elsker babyshop! 😄 Super butikk! Anonymkode: 44b0a...4d9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå