AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #1 Skrevet 2. oktober 2018 Hei, noen som har en vognpose å anbefale på Vestlandet? Holder til i Bergen, og vintrene er jo ikke så kalde, men man må jo ha en varm vinterpose likevel? Hvilken vognpose anbefaler du, og hvorfor? Er hull til seler et must? Bør den kunne forlenges? Leser at noen bruker bilstolpose i vognen, kan dette være en god ide? Hvilken, i så fall? Disse posene koster jo like mye som sovepose til voksne, så vil helst ikke kjøpe feil 😅 Anonymkode: d7d7d...6c4
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #2 Skrevet 2. oktober 2018 Er en fordel med hull til selene så den kan brukes i sportsdelen også. Hvis ikke blir det veldig mye penger brukt for en veldig kort periode. Jeg bor på Østlandet, og her er det kaldt, så jeg har kjøpt en stor og tykk vognpose fra easygrow til vognen, pluss et saueskinn til bunnen av vognbagen. Den er mest ment de neste årene hvor vi bruker sportsdelen, for såvidt jeg skjønte kan den forlenges og brukes til barnet er omtrent 3. Har en mindre bilstolpose fra samme merke, som passer perfekt i vognen, og den hadde vi nok brukt hadde det ikke blitt så sykt kaldt som det blir her. Anonymkode: 5773b...8cd
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #3 Skrevet 2. oktober 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Er en fordel med hull til selene så den kan brukes i sportsdelen også. Hvis ikke blir det veldig mye penger brukt for en veldig kort periode. Jeg bor på Østlandet, og her er det kaldt, så jeg har kjøpt en stor og tykk vognpose fra easygrow til vognen, pluss et saueskinn til bunnen av vognbagen. Den er mest ment de neste årene hvor vi bruker sportsdelen, for såvidt jeg skjønte kan den forlenges og brukes til barnet er omtrent 3. Har en mindre bilstolpose fra samme merke, som passer perfekt i vognen, og den hadde vi nok brukt hadde det ikke blitt så sykt kaldt som det blir her. Anonymkode: 5773b...8cd Takk for svar! Easygrow er sikkert ikke så dumt. Hadde vært enkelt om det var ordentlig vinter, men her er det mer som en lang høst.. Er redd det skal bli FOR varmt og.. Tjukk dunpose, må jo minst være minusgrader for å bruke det? Anonymkode: d7d7d...6c4
Wilma89 Skrevet 2. oktober 2018 #4 Skrevet 2. oktober 2018 Jeg har Easygrow Nature. Bruker den allerede nå. Bor i Oslo da, men er rundt 10 grader. Syns ikke det dr for varmt, men han har bare et tynt lag med klær på. Syns Easygrow Nature regulerer temperaturen veldig bra😊
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #5 Skrevet 2. oktober 2018 3 minutter siden, Wilma89 skrev: Jeg har Easygrow Nature. Bruker den allerede nå. Bor i Oslo da, men er rundt 10 grader. Syns ikke det dr for varmt, men han har bare et tynt lag med klær på. Syns Easygrow Nature regulerer temperaturen veldig bra😊 Takk for svar Kanskje vi burde vurdere den da, så lenge den ikke blir for stor for liggedelen. Har Deluxe Pram Bag til City Elite og den er jo ikke av de største.. Har du egen pose til bilstol? Eller trenger man kanskje ikke pose i bilstolen.. Hvilken vogn har du? Anonymkode: d7d7d...6c4
atropos Skrevet 2. oktober 2018 #6 Skrevet 2. oktober 2018 Easygrow er kjekk pose. Eller så har vi god erfaring med voksi urban (den som har glidelås på front) selv om det ikke er mange minusgrader, er det surt og kaldt allikevel. Og når du har en deilig pose slipper du å kle på mange lag. bilstolpose er strengt tatt ikke nødvendig synes jeg. Det er jo varmt i bilen etter ti min kjøring. Vi har hatt et lite ullteppe vi har tatt av når bilen er varm.
Wilma89 Skrevet 2. oktober 2018 #7 Skrevet 2. oktober 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar Kanskje vi burde vurdere den da, så lenge den ikke blir for stor for liggedelen. Har Deluxe Pram Bag til City Elite og den er jo ikke av de største.. Har du egen pose til bilstol? Eller trenger man kanskje ikke pose i bilstolen.. Hvilken vogn har du? Anonymkode: d7d7d...6c4 Hadde bilstolpose i begynnelsen, men nå har mini blitt 7 måneder og den har blitt litt trang så bruker bare et teppe. Syns det fungerer greit. Han har blitt såpass tung at bilstolen bare blir stående i bilen. Jeg har Bugaboo buffalo. Byttet til sportsdelen og den sitter fint i den. Du kan jo også sjekke ut Easygrow hood. Samme type pose, men litt smalere og uten pelskanten. Jeg har begge to🤪 Tenker å bruke den ene når mini begynner i barnehage. Her ser du de ved siden av hverandre😊
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #8 Skrevet 2. oktober 2018 12 minutter siden, atropos skrev: Easygrow er kjekk pose. Eller så har vi god erfaring med voksi urban (den som har glidelås på front) selv om det ikke er mange minusgrader, er det surt og kaldt allikevel. Og når du har en deilig pose slipper du å kle på mange lag. bilstolpose er strengt tatt ikke nødvendig synes jeg. Det er jo varmt i bilen etter ti min kjøring. Vi har hatt et lite ullteppe vi har tatt av når bilen er varm. tror vi dropper bilstolpose.. Har jo garasje og tenker at man ikke skal ha på for tjukt på babyen heller, i bilen.. Selene skal jo virke effektivt. Ellers takker jeg for tips, jeg tenker det blir easygrow eller voksi urban. Ser begge kan forlenges og er anbefalte i flere tester. Anonymkode: d7d7d...6c4 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #9 Skrevet 2. oktober 2018 9 minutter siden, Wilma89 skrev: Hadde bilstolpose i begynnelsen, men nå har mini blitt 7 måneder og den har blitt litt trang så bruker bare et teppe. Syns det fungerer greit. Han har blitt såpass tung at bilstolen bare blir stående i bilen. Jeg har Bugaboo buffalo. Byttet til sportsdelen og den sitter fint i den. Du kan jo også sjekke ut Easygrow hood. Samme type pose, men litt smalere og uten pelskanten. Jeg har begge to🤪 Tenker å bruke den ene når mini begynner i barnehage. Her ser du de ved siden av hverandre😊 Veldig fine poser! 😄 Begge deler er notert, kanskje jeg skulle gått innom en forretning og prøvd litt. Ikke enkelt med denne jungelen av utstyr 🤪 Anonymkode: d7d7d...6c4
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #10 Skrevet 2. oktober 2018 Har god erfaring med voksi urban. Bør i Haugesund så det er vel ca samme været men litt mer vind. Den har vert gull verdt for kalde høstdager også. Har bare hatt mindre klær på barnet enn jeg ville hatt om posen var tynnere. Anonymkode: 982da...567
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #11 Skrevet 2. oktober 2018 Bor ved Hvaler. Har en voksi urban med forlenger som vi er fornøyd med.. Det er hull til selene. Det er bare å kle på barnet de gangene vi har brukt den der det er kjempekaldt. Vi har aldri hatt egen pose til bilstolen. Har tatt på varme klær/ulldress i stedet og eller flere myke ulltepper. Anonymkode: 821f6...d23
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #12 Skrevet 2. oktober 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar! Easygrow er sikkert ikke så dumt. Hadde vært enkelt om det var ordentlig vinter, men her er det mer som en lang høst.. Er redd det skal bli FOR varmt og.. Tjukk dunpose, må jo minst være minusgrader for å bruke det? Anonymkode: d7d7d...6c4 Jeg har også Easygrow Nature som ble nevnt over her. Det er betydelig kaldere her enn i Bergen, blir ofte -19. Men jeg bodde et par år i Bergen, og fy søren hvor kaldt -10 kan bli der! Man må jo regne med effektive grader, og med den vinden dere har på Vestlandet så blir det veldig surt ute. Tror egentlig ikke posen blir for varm, den regulerer fint, og du kan eventuelt bare ta et mindre lag med klær på babyen. Jeg hadde ikke kjøpt bilstolpose om vi hadde garasje. Anonymkode: 5773b...8cd
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2018 #13 Skrevet 2. oktober 2018 Mente ikke -10, mente faktisk 10. Jeg vet ikke hvorfor det er sånn, men jeg har alltid synes at det har føltes MYE kaldere i Bergen enn hva det gjør her borte. Sikkert noe med luftfuktighet og vind. Anonymkode: 5773b...8cd
Ginny Skrevet 2. oktober 2018 #14 Skrevet 2. oktober 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: tror vi dropper bilstolpose.. Har jo garasje og tenker at man ikke skal ha på for tjukt på babyen heller, i bilen.. Selene skal jo virke effektivt. Ellers takker jeg for tips, jeg tenker det blir easygrow eller voksi urban. Ser begge kan forlenges og er anbefalte i flere tester. Anonymkode: d7d7d...6c4 Selene er inni posen, nettopp sånn at du slipper mye klær og de dermed sitter bedre 2
Aryamili Skrevet 3. oktober 2018 #15 Skrevet 3. oktober 2018 (endret) . Endret 3. oktober 2018 av Aryamili feil tråd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå