Gå til innhold

Hvordan ta mot til seg og be ham ut?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Minesveiper
2 hours ago, Kristina Schwartz said:

Ok. Skjønner at du mener selv du er veldig moden her, og insinuerer at de som ikke går for din metode er umodne.

Jeg er egentlig ikke særlig opptatt av om jeg er mer moden enn andre eller å sette meg over andre. Da er jeg nok heller mer opptatt av å ha en "riktig" forståelse av virkeligheten. Jeg sjønnar jo at folk har forskjellige preferanser, men at de preferansene endrer seg hos flere med alderen synes jeg høres fornuftig ut. 

2 hours ago, Kristina Schwartz said:

Men i HI står det at Han... "er sjenert" og TS er "så feig ... tør ikke be ham ut"...vil ikke få hetta:

Tok hensyn til det, jeg. Men dette ble veldig innviklet og jeg har ikke tid til dette, så takker for meg i denne tråden.

Fornuftig av deg å gjøre. Det at han er sjenert derimot betyr ikke nødvendigvis at han får hetta om ts spør han om å finne på noe, eller spør han om å gå på date. Det kan likeså gjerne bety at han ikke tør å spørre henne ut eller at han ikke tør å gjøre noen fremstøt. Hvem vet.

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men hvor kjenner du han fra, Ts? Finnes det ikke noen naturlige setninger dere møtes i som dere kan bli bedre kjent uten at du trenger ‘røpe’ noe?

Anonymkode: f8c74...cfc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er betatt av en snill og hyggelig mann. Han er en del eldre enn meg og veldig sjenert. Så her er det jeg som må ta første steget virker det som. Men jeg er så feig at jeg tør ikke be ham ut! Hvordan bli modigere? Og har dere noen tips til å be ham ut på en måte som han ikke får hetta av? 

Anonymkode: b2794...acb

Er han overvektig? 

 

Anonymkode: f8c74...cfc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...