Milio Skrevet 2. oktober 2018 #21 Skrevet 2. oktober 2018 Har vært medlem av to ulike termingrupper på Facebook med termin i juli. Begge har rundt 500 medlemmer hvor de ble hemmelige og stengt etter et visst antall. Heldigvis er de ryddige, med strenge moderatorer, og folk viser nettvett. Er ei som utleverer mannen i stor grad, men tenker at hun om det. Men den Bilstolgruppa derimot.. nei. Der er det mye rart. Til og med «Graviditeten, Fødselen og tiden etter» med over 30 000 medlemmer oppfører seg bedre. Er ikke medlem av slike snapchat-kontoer, da. 1
Gasellen Skrevet 3. oktober 2018 #22 Skrevet 3. oktober 2018 Jeg hoppa raskt ut av bilstolgruppa. Ufine kvinnfolk der inne!! 😳
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2018 #23 Skrevet 6. oktober 2018 På 1.10.2018 den 15.50, AnonymBruker skrev: Besluttet i sted å trekke meg ut av termingruppa jeg var medlem av på facebook etter at ett medlem i gruppa begynte å dele screenshots av kommentarer fra andre barsel/termingrupper. LUKKEDE grupper hvor ting skulle forbli i gruppa. I tillegg er det hvisnok en fake ikke-gravid administrator som har drevet å lagd en haug termingrupper uten at noen egentlig vet hvorfor.. Flere enn meg som ikke tørr poste i slike grupper mer? Selv om jeg ikke skriver noe jeg er redd for liker jeg ikke tanken på at noen medlemmer kan screenshotte kommentarer og dele videre bare forde de kan.. Ja det er jo en risiko overalt på nett men skulle tro voksne vordende mødre ikke drev på sånn! Anonymkode: c9678...7e4 Så ekkelt! Var dette screenshots av spørsmål og svar? Med bilde og navn?? Så useriøst! Jeg vurderte å melde meg inn i termingruppe på Facebook, men det var 3-4 ulike å velge i så ble usikker. Spesielt hvis det er drama som du nevner. Anonymkode: 2f53c...8ee 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2018 #24 Skrevet 6. oktober 2018 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Så ekkelt! Var dette screenshots av spørsmål og svar? Med bilde og navn?? Så useriøst! Jeg vurderte å melde meg inn i termingruppe på Facebook, men det var 3-4 ulike å velge i så ble usikker. Spesielt hvis det er drama som du nevner. Anonymkode: 2f53c...8ee Det var screenshots av kommentarene/svarene til noen som vedkommede som postet screenshottet ikke likte. Ble delt helt uten mål og mening. Mulig de hadde kranglet om noe før. Vet ikke. Ufint å ta screenshots inne i lukkede grupper uansett! De er lukket av en grunn. Denne hadde vel 150-200 medlemmer Anonymkode: c9678...7e4 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2018 #25 Skrevet 6. oktober 2018 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var screenshots av kommentarene/svarene til noen som vedkommede som postet screenshottet ikke likte. Ble delt helt uten mål og mening. Mulig de hadde kranglet om noe før. Vet ikke. Ufint å ta screenshots inne i lukkede grupper uansett! De er lukket av en grunn. Denne hadde vel 150-200 medlemmer Anonymkode: c9678...7e4 Fy f! Nei takk for advarsel, melder meg ikke inn i termingrupper på Facebook da. Finnes det termingrupper på kg? Fant ikke da jeg lette, det var noen i denne tråden som mente det fantes Anonymkode: 2f53c...8ee
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2018 #26 Skrevet 6. oktober 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: Fy f! Nei takk for advarsel, melder meg ikke inn i termingrupper på Facebook da. Finnes det termingrupper på kg? Fant ikke da jeg lette, det var noen i denne tråden som mente det fantes Anonymkode: 2f53c...8ee Skroll ned til dagbøker Anonymkode: 16f68...f26
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå