Gå til innhold

Vil ha engelsk kjæreste

Anbefalte innlegg

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Klart, viss du vil ha ein mann som aldri kan gjer noko uten alkohol, og som elsker å tilbringe all sin tid på pub:) 

Anonymkode: e5bb8...9de

For noe tull. Jeg har britiske venner i England som sjeldent drikker og de er heller ikke ofte på pub. Er de på pub så spiser de som regel bare. 

Anonymkode: 2b7e1...9e8

• Liker 1
Skrevet

herregud for noen svar. Er det noen utenlandske forum som ligner kg? jeg lurer på hvordan svarene ser ut der dersom noen skriver at de vil finne seg norsk kvinne/mann ? 
Er det "hold deg unna! de er utro, de drikker seg drita, de er sure" ? eller er det "ditt beste valg! de er så fornuftige og stille! de har en perfekt kultur og er det beste eksempel for alle!"

Anonymkode: 91935...e6e

• Liker 2
Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor bestemmer du hva man kan si? I blant trenger folk en realitetssjekk, uten at du skal komme her å legge deg opp i det. Har du noen glede av å bestemme hva andre kan si? Du er bare full av snillistisk oppgulp i dene tråden. Du viser deg som en svak person når du lager en innholdsløs kommentar om psykiatri. Nå er det nok leggetid for deg, vet du. 

Anonymkode: 4b6b7...a1e

Kanskje du skal bare droppe denne trangen til å gi folk en relalitetssjekk hvis dette er noe du har for vane. Er alt for mange i dette landet som skal "gi folk en realitetssjekk" som en unnskyldning for å være negativ. 

Anonymkode: 71481...035

• Liker 2
Skrevet

TS her. Tusen takk for alle seriøse svar!:)

Jeg kjenner flere fra England, og har også datet en fra England. Jeg bare elsker landet, aksenten og kulturen. Man finner både og der borte som de fleste steder. Men de fleste engelskmenn jeg kjenner er bra og ordentlige folk...

Anonymkode: 99b6e...293

Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

vi nordmenn er tydeligvis livredde for å åpne oss. ikke BARE oss, men det virker som det er en greie her. fy faen.
Vi skal være så redde for å virke masete, og lærer oss at alt er mas. 

Jeg kommenterte at det er vanskelig på norsk. Din teori forklarer ikke hvorfor det er enklere på engelsk.

Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er du så negativ? Har du noen glede av å rakke ned på folks drømmer og preferanser? Synes det er fullstendig unødvendig å komme med fullt av negativt oppgulp i denne tråden. Spørsmålet til TS var: hvor treffer hun engelskmenn, ikke hva er galt med engelskmenn.

Dette er typisk norsk, og det er sånne som deg som gjør at landet har flere psykiatriske pasienter. 

Og deg.

Anonymkode: 71481...035

Hva mener du? Jeg har ikke kukost, da jeg ikke er mann. Kan du ingenting om biologi? Sov du i biologitimen? Hvordan er det mulig? Jeez

Anonymkode: 15eb5...85f

Skrevet

Jeg er kjæreste med en engelskmann med deilig dialekt, han er høy mørk og kjekk, han lager middag hver dag, jobber hardt, er morsom og er verdens snilleste. Jeg tror ikke du finner sånne hvor som helst, spesielt ikke på nett. 

Anonymkode: 33e81...0eb

Skrevet

Ser at de fleste i denne tråden ikke kjenner mange engelskmenn men ser for mye på dårlige tv-serier. Jeg bodde i mange år i England og ingenting av det negative som blir skrevet her inne stemmer. Er dere bitre fordi dere er stuck med stygge nordmenn? Ser flere kjekke menn i England enn Norge, uten tvil. De er som regel høfligere og morsommere i tillegg. Klasseløse? Haha. Nordmenn bør ikke snakke høyt om klasse. Er flau å være norsk fordi så mange er så blodharry! 😂

• Liker 2
Skrevet
På 2.10.2018 den 16.06, AnonymBruker skrev:

TS her. Tusen takk for alle seriøse svar!:)

Jeg kjenner flere fra England, og har også datet en fra England. Jeg bare elsker landet, aksenten og kulturen. Man finner både og der borte som de fleste steder. Men de fleste engelskmenn jeg kjenner er bra og ordentlige folk...

Anonymkode: 99b6e...293

Hvilken aksent tenker du på da? Typisk fra London? Fra Birmingham? Litt lenger nordover som Liverpool? Eller Newcastle kanskje? Hva med cockney?

Anonymkode: d0349...0bc

Skrevet
På 1.10.2018 den 20.32, AnonymBruker skrev:

Er en del briter i oljebransjen i Stavanger. 

Anonymkode: 15262...d3b

Ikke bare i oljebransjen :alice:

Anonymkode: c561d...395

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken aksent tenker du på da? Typisk fra London? Fra Birmingham? Litt lenger nordover som Liverpool? Eller Newcastle kanskje? Hva med cockney?

Cockney er fra London... 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Cockney er fra London... 

London er stort. Det er forskjell på hvordan de snakker i East end (cockney) og feks Chelsea.

Tenkte egentlig mest på cockney rhyming slang når jeg skrev Cockney. Have you seen my dog? (nei, ikke hund) I'll have a butchers at that. Can I borrow a lady? Had to get away from the old trouble. 

Gøy, er det ikke? 

Skrevet
På 1.10.2018 den 23.37, AnonymBruker skrev:

å bygge et romskip er temmelig urealistsik uansett. det var et ekstremt eksempel.
Å finne seg en engelskmann er ikke urealistisk, men det er veldig mange her på kg som liker å umuliggjøre ting.

"jeg har forelsket meg i en italiensk mann" Folk:"finn deg en fra samme fylke i det minste". 

Det er jo den arrogansen når folk mener at nordmenn er bedre enn alle andre. Og hvis man finner seg en utenlandsk partner så er man enten overvektig, har dårlig personlighet eller noe annet galt, sånn at man ikke er bra nok for nordmenn. Seriøst, det er 5 millioner nordmenn i verden. Det er dermed større sannsynlighet å finne seg noen fra utlandet enn en norsk. 

Anonymkode: a885d...697

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser at de fleste i denne tråden ikke kjenner mange engelskmenn men ser for mye på dårlige tv-serier. Jeg bodde i mange år i England og ingenting av det negative som blir skrevet her inne stemmer. Er dere bitre fordi dere er stuck med stygge nordmenn? Ser flere kjekke menn i England enn Norge, uten tvil. De er som regel høfligere og morsommere i tillegg. Klasseløse? Haha. Nordmenn bør ikke snakke høyt om klasse. Er flau å være norsk fordi så mange er så blodharry! 😂

Jepp. Svært få leser bøker. Klassisk musikk er for nerder, ballett er homo. Men drikking i helgene og prat om interiør og sminke er knall! 

Anonymkode: a885d...697

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...