Gå til innhold

Vil ha engelsk kjæreste


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en greie for engelskmenn. Noen som har tips til hvor man kan møte menn fra England? Steder, datingside eller lignende.

Anonymkode: 99b6e...293

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gaming. Det kryr av engelske streamers og spillere. Har blitt kjent med 25-30 på bare et år. 

Anonymkode: a235e...2bd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tro meg, vanlige engelskmenn er ikke så flotte som man tror. Hollywood har ødelagt og laget en feil fremstilling av engelskmenn.   Colin Firth og KeiraKnightley finnes ikke i millioner blant folk flest! Irer er mye mer kompatible med nordmenn (i grove trekk, individuelle forskjeller og alt det der)

Anonymkode: 4b6b7...a1e

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, Sidsel skrev:

OkCupid

Traff mannen min der, han er engelsk.

Vi har vært sammen i snart ti år nå, er gifte og har barn. 

Anonymkode: 46c23...72e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en del briter i oljebransjen i Stavanger. 

Anonymkode: 15262...d3b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart, viss du vil ha ein mann som aldri kan gjer noko uten alkohol, og som elsker å tilbringe all sin tid på pub:) 

Anonymkode: e5bb8...9de

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tro meg, vanlige engelskmenn er ikke så flotte som man tror. Hollywood har ødelagt og laget en feil fremstilling av engelskmenn.   Colin Firth og KeiraKnightley finnes ikke i millioner blant folk flest! Irer er mye mer kompatible med nordmenn (i grove trekk, individuelle forskjeller og alt det der)

Anonymkode: 4b6b7...a1e

nei hun skal ikke "tro deg". Folk skal alltid bevise at "det er ikke så bra som man tror" 😛 godta at andre kanskje har andre mål og drømmer enn deg selv. 

Anonymkode: 91935...e6e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Klart, viss du vil ha ein mann som aldri kan gjer noko uten alkohol, og som elsker å tilbringe all sin tid på pub:) 

Anonymkode: e5bb8...9de

nordmenn er myyyyye bedre der ja....

Anonymkode: 91935...e6e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner det med å ønske en kjæreste som snakker engelsk.

Er ikke vokst opp med at følelser blir uttrykt i noen særlig grad, verken blant familie, venner eller bekjente. Når man så vokser opp med amerikanske TV-serier og filmer der "I love you" og "fuck you" sies omtrent like ofte, får man et helt annet forhold til å uttrykke seg på engelsk enn på norsk. Det flyter liksom så mye enklere.

Tviler egentlig på om jeg noen gang vil klare å åpne meg for noen på norsk, så skjønner om andre har det på samme måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, applestories skrev:

Jeg skjønner det med å ønske en kjæreste som snakker engelsk.

Er ikke vokst opp med at følelser blir uttrykt i noen særlig grad, verken blant familie, venner eller bekjente. Når man så vokser opp med amerikanske TV-serier og filmer der "I love you" og "fuck you" sies omtrent like ofte, får man et helt annet forhold til å uttrykke seg på engelsk enn på norsk. Det flyter liksom så mye enklere.

Tviler egentlig på om jeg noen gang vil klare å åpne meg for noen på norsk, så skjønner om andre har det på samme måte.

vi nordmenn er tydeligvis livredde for å åpne oss. ikke BARE oss, men det virker som det er en greie her. fy faen.
Vi skal være så redde for å virke masete, og lærer oss at alt er mas. 

Anonymkode: 91935...e6e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

nei hun skal ikke "tro deg". Folk skal alltid bevise at "det er ikke så bra som man tror" 😛 godta at andre kanskje har andre mål og drømmer enn deg selv. 

Anonymkode: 91935...e6e

Jo, det skal hun. Jeg må ikke godta noenting. 

Anonymkode: 4b6b7...a1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jo, det skal hun. Jeg må ikke godta noenting. 

Anonymkode: 4b6b7...a1e

og hun eller vi må ikke høre på noen ting. sånne "tro meg" personer liker å gjøre seg viktige og dramatisere ting. vil hun ha en engelskmann så kan hun det.

Anonymkode: 91935...e6e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst? De fleste engelskmenn er ganske klasseløse. De kan jo ikke spansk en gang og er helt lost når de er på ferie. De har 0 peiling på andre kulturer og der jeg bodde i England så trodde de at Norge var ved Tyrkia.. altså hallooo. I tillegg er de fleste engelske menn (og damer) utro, de har dårlig moral.

Men for å si noe positivt da: de fleste engelskmenn er veldig sjenerøse! Både på date og sånn ellers. De vil alltid spandere på datene sine. De har også ganske god humor. 

Dra på en engelsk eller irsk pub så møter du de. Kryr av dem i Oslo iafall. 

Anonymkode: 15eb5...85f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var streamer på Twitch og mannen min fant meg der, han er engelsk... så, uhm, start å streame, voila!
Og nei, mannen min er ikke stordrikker og bor ikke på en pub. Han er huslig, handy og romantisk. Aldri møtt en bedre mann før.

Anonymkode: 3f870...1be

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Seriøst? De fleste engelskmenn er ganske klasseløse. De kan jo ikke spansk en gang og er helt lost når de er på ferie. De har 0 peiling på andre kulturer og der jeg bodde i England så trodde de at Norge var ved Tyrkia.. altså hallooo. I tillegg er de fleste engelske menn (og damer) utro, de har dårlig moral.

Men for å si noe positivt da: de fleste engelskmenn er veldig sjenerøse! Både på date og sånn ellers. De vil alltid spandere på datene sine. De har også ganske god humor. 

Dra på en engelsk eller irsk pub så møter du de. Kryr av dem i Oslo iafall. 

Anonymkode: 15eb5...85f

Nr 1, hvor mange nordmenn kan spansk egentlig ? Jeg kjenner hvertfall ingen.
Nr 2, de har da peiling på masse kulturer de, fleste jeg kjenner her har reist i flust (og nei, ikke bare til spania og tyrkia)

Anonymkode: 3f870...1be

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...