Gå til innhold

Vil ha engelsk kjæreste

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Seriøst? De fleste engelskmenn er ganske klasseløse. De kan jo ikke spansk en gang og er helt lost når de er på ferie. De har 0 peiling på andre kulturer og der jeg bodde i England så trodde de at Norge var ved Tyrkia.. altså hallooo. I tillegg er de fleste engelske menn (og damer) utro, de har dårlig moral.

Men for å si noe positivt da: de fleste engelskmenn er veldig sjenerøse! Både på date og sånn ellers. De vil alltid spandere på datene sine. De har også ganske god humor. 

Dra på en engelsk eller irsk pub så møter du de. Kryr av dem i Oslo iafall. 

Anonymkode: 15eb5...85f

Og ja..nr 3, de er da ikke mer utro enn nordmenn...

Anonymkode: 3f870...1be

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Og ja..nr 3, de er da ikke mer utro enn nordmenn...

Jo det er de. Har aldri opplevd maken til drama som da jeg bodde der borte. Både unge og eldre som var utro. Jeg vet om 2 som ikke har vært utro, av mine engelske venner. 2! 

Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker said:

og hun eller vi må ikke høre på noen ting. sånne "tro meg" personer liker å gjøre seg viktige og dramatisere ting. vil hun ha en engelskmann så kan hun det.

Anonymkode: 91935...e6e

Jeg synes det er morsomt at du vil nekte meg å uttale meg slik jeg vil i denne tråden, men samtidig må jeg mene det du synes at jeg skal mene. Jeg MÅ godta i følge deg at jeg ikke kan si «tro meg», men hun (eller du) må ikke godta at jeg anbefaler å holde seg unna engelskmenn som partnere. Du liker å herse og herje du, dobbeltmoralistisk som du er. Fritt ord betyr at du ikke kan sensurere meg eller pådytte meg meninger.

Anonymkode: 4b6b7...a1e

Skrevet

Engelskmenn har i snitt mye høyere BMI enn nordmenn, de har i snitt mye lavere lønninger enn nordmenn og de har i snitt mye høyere alkoholforbruk enn nordmenn. Tro meg.

Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tro meg, vanlige engelskmenn er ikke så flotte som man tror. Hollywood har ødelagt og laget en feil fremstilling av engelskmenn.   Colin Firth og KeiraKnightley finnes ikke i millioner blant folk flest! Irer er mye mer kompatible med nordmenn (i grove trekk, individuelle forskjeller og alt det der)

Typisk norsk nedbryting dette her. Har man en drøm, skal man kakkes i hodet.

Anonymkode: 71481...035

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Engelskmenn har i snitt mye høyere BMI enn nordmenn, de har i snitt mye lavere lønninger enn nordmenn og de har i snitt mye høyere alkoholforbruk enn nordmenn. Tro meg.

Enig. Jeg har aldri opplevd maken til drekking som der borte. Alt sosialt skulle skje på puben eller på byen. Vi dro ut med jobben  i Leeds HVER jævla fredag, jeg ble så lei atte hjælp. Hvis jeg foreslå å f.eks gå en tur ble jeg sett rart på. De er generelt ikke veldig sunne folk. 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Drøm? Mange engelskmenn er også skitne. Hørte flere venninner klage over ekstreme mengder kukost på engelskmenn de datet 🤢

Skrevet

Jeg og. Jeg vil også ha en engelsk mann. Eller irsk... 

Anonymkode: 96ad2...a05

Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er forskjell på drømmer, og utopi og fantasi-oppfatninger.

26 minutter siden, AnonymBruker said:

Enig. Jeg har aldri opplevd maken til drekking som der borte. Alt sosialt skulle skje på puben eller på byen. Vi dro ut med jobben  i Leeds HVER jævla fredag, jeg ble så lei atte hjælp. Hvis jeg foreslå å f.eks gå en tur ble jeg sett rart på. De er generelt ikke veldig sunne folk. 

Stemmer.

Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

lol. Det er faktisk folk i andre land som mener nordmenn drikker forferdelig også. aldri har se sett makan til drita fulle folk totalt ute av kontroll om helgene.

• Liker 5
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er forskjell på drømmer, og utopi og fantasi-oppfatninger.

Stemmer.

Hvorfor er du så negativ? Har du noen glede av å rakke ned på folks drømmer og preferanser? Synes det er fullstendig unødvendig å komme med fullt av negativt oppgulp i denne tråden. Spørsmålet til TS var: hvor treffer hun engelskmenn, ikke hva er galt med engelskmenn.

Dette er typisk norsk, og det er sånne som deg som gjør at landet har flere psykiatriske pasienter. 

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Drøm? Mange engelskmenn er også skitne. Hørte flere venninner klage over ekstreme mengder kukost på engelskmenn de datet 🤢

Og deg.

• Liker 3
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker said:

Må man gå etter den mest overvektige mannen da? Flust med både tynne og normalvektige menn her.
Mannen min tar seg kanskje en øl en eller to ganger i måneden, og da er det snakk om en øl, ikke en hel kasse.

31 minutter siden, AnonymBruker said:

Dette opplevde jeg da i Norge også, Norge er helt rå på drikkekultur, det er ikke helg om man ikke har drikki seg drita og tatt seg en kebab. Så nei, den stereotypen kan du få lov til dele med flere land.

Hvilke mennesker var det dere sosialiserte dere med i England egentlig? Kjenner meg overhodet ikke igjen i beskrivelsene deres. Jeg har bodd her i over 7 år, og det virker som dere har fått stereotypene deres fra blogger på nett.

• Liker 6
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor er du så negativ? Har du noen glede av å rakke ned på folks drømmer og preferanser? Synes det er fullstendig unødvendig å komme med fullt av negativt oppgulp i denne tråden. Spørsmålet til TS var: hvor treffer hun engelskmenn, ikke hva er galt med engelskmenn.

Dette er typisk norsk, og det er sånne som deg som gjør at landet har flere psykiatriske pasienter. 

Og deg.

Hvorfor bestemmer du hva man kan si? I blant trenger folk en realitetssjekk, uten at du skal komme her å legge deg opp i det. Har du noen glede av å bestemme hva andre kan si? Du er bare full av snillistisk oppgulp i dene tråden. Du viser deg som en svak person når du lager en innholdsløs kommentar om psykiatri. Nå er det nok leggetid for deg, vet du. 

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvilke mennesker var det dere sosialiserte dere med i England egentlig? Kjenner meg overhodet ikke igjen i beskrivelsene deres. Jeg har bodd her i over 7 år, og det virker som dere har fått stereotypene deres fra blogger på nett.

7 år, det er det du har å slå i bordet med. Har nok bodd der lengre enn deg du. Men hadde heldigvis partner fra et annet land, takk og pris. 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og deg.

Er så enig med deg! Godt å se at jeg ikke er den eneste som mener dette her. Var nesten bekymret her, for det er de med slike kommentarer som får mest likes.

Disse er årsaken til at jeg ikke gikk etter noe jeg sårt ønsket, og det plager meg enda. Ok, jeg kan ikke bare legge all skylden over på de, men jeg lot meg påvirke.

Disse menneskene irriterer vettet av meg. synes nesten de er tapere som har hatt dårlige erfaringer som ikke vil at det skal gå bra for andre. ikke aat hun nødvednigvis er det, men noen bare elsker å være eksperter. å være negativ er det tryggeste av det trygge. 

• Liker 3
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Er så enig med deg! Godt å se at jeg ikke er den eneste som mener dette her. Var nesten bekymret her, for det er de med slike kommentarer som får mest likes.

Disse er årsaken til at jeg ikke gikk etter noe jeg sårt ønsket, og det plager meg enda. Ok, jeg kan ikke bare legge all skylden over på de, men jeg lot meg påvirke.

Disse menneskene irriterer vettet av meg. synes nesten de er tapere som har hatt dårlige erfaringer som ikke vil at det skal gå bra for andre. ikke aat hun nødvednigvis er det, men noen bare elsker å være eksperter. å være negativ er det tryggeste av det trygge. 

Hvis du hadde gått rundt og sagt at du ville bygge deg et romskip selv og dra alene til Mars. Hva hadde vært mest riktig av andre å si til deg? «JA! FØLG drømmen» eller «Dette er nok ikke helt som du tror». Engelskmenn er litt i samme kategori. De er rett og slett ikke helt slik som nordmenn flest tror. Og de fleste er langt fra en drøm.

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du hadde gått rundt og sagt at du ville bygge deg et romskip selv og dra alene til Mars. Hva hadde vært mest riktig av andre å si til deg? «JA! FØLG drømmen» eller «Dette er nok ikke helt som du tror». Engelskmenn er litt i samme kategori. De er rett og slett ikke helt slik som nordmenn flest tror. Og de fleste er langt fra en drøm.

å bygge et romskip er temmelig urealistsik uansett. det var et ekstremt eksempel.
Å finne seg en engelskmann er ikke urealistisk, men det er veldig mange her på kg som liker å umuliggjøre ting.

"jeg har forelsket meg i en italiensk mann" Folk:"finn deg en fra samme fylke i det minste". 

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

HAHAHA den "tro meg" greia deres asså.. dere som sier det er de siste jeg tror på. "tro meg! jeg har opplevd mye i livet! folk der er gale altså!! bodde der i 5 år. vi i Norge er guds gave til menneskeheten! vi har så god lønn! tenkt, barna våre skal ha Tesla som førstegangsbil! hvem andre kan si det????" materialisme og penger lenge leve..

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker said:

å bygge et romskip er temmelig urealistsik uansett. det var et ekstremt eksempel.
Å finne seg en engelskmann er ikke urealistisk, men det er veldig mange her på kg som liker å umuliggjøre ting.

"jeg har forelsket meg i en italiensk mann" Folk:"finn deg en fra samme fylke i det minste". 

Det er slett ikke umulig å finne en engelskmann, det er bare ikke spesielt smart å unnlate å fraråde folk fra å gjøre det.

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er slett ikke umulig å finne en engelskmann, det er bare ikke spesielt smart å unnlate å fraråde folk fra å gjøre det.

så du føler deg smart fordi du fraråder å finne en engelskmann? du føler deg med andre ord litt skyldig dersom denne stakkars mindre smarte kvinnen finner seg en engelskmann. Visste du at engelskmenn er forskjellige akkurat som oss i Norge? Er nok mange som tror jeg drikker meg drita full hver helg også, så fort jeg sier jeg er norsk..og at jeg står på ski 😛 men slik er jeg ikke.

Er bare norske menn som er innafor for deg? ikke noe galt i å finne seg en norsk mann, det sier seg selv at den sjansen er størst når man bor i Norge. Men gud så kjedelig, hvis du forelsker deg i noen i utlandet eller ønsker det, men føler du MÅ holde deg til norske fordi andre sier det er urealistisk. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...