Ella Ellefantella Skrevet 3. oktober 2018 Forfatter #21 Skrevet 3. oktober 2018 6 minutter siden, Coronas skrev: All lønn du får er bare til bruk på det du ønsker for deg og ditt barn. Trenger ikke spørre om lov. Du spiser akkurat det du vil om det er grandis eller gourmet mat fra en restaurant. Kjøpe en flaske vin av den dyreste sort uten at det klikker for andre part. Se alt på tv som interesserer deg. Filmer du liker å se når du måtte ønske. Trene eller gjøre andre morsomme ting du liker uten å måtte høre om det passer for noen andre Skippe middag ol for du gidder ikke lage noe (når du har barnefri) Den uken du er barnefri kan du bruke masse tid på deg og ditt. Ingen sutring og mumling fra andre part 😊 Livet er godt som single 🤗 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da jeg ble singel etter 6 års intens samboerskap så trodde jeg ikke jeg kom til å kunne leve videre etterpå.. tvert om, det er nå jeg lever! Mye er nevnt alt, men her er mine punkt. Jeg fikk mye bedre råd etter at han flyttet, vi hadde liksom fellesøkonomi, men ser jo at mye mer av mine penger gikk til hans bekvemmelige vaner. Jeg kan kjøpe all den gode maten og snacksen jeg vil, og vet du hva? Den er fortsatt i skapet 3 dager senere, ingen har spist den og ikke giddet å sagt ifra eller kjøpt en ny. Sitte i koseantrekket, bena på bordet, chipsbollen i fanget, det er lørdagskveld, svipper kanaler, der var det en Manchester united kamp, og deeer svippa vi videre til romantisk komedie, og ingen sure miner eller sutring over at det ikke ble fotball. Venninne ringer sent på kvelden og vil komme på overnatting, velkommen inn! Redekorere huset, kjøpe de og de gardinene uten klaging på at de er for korte eller for lange. Det er så mye! Over mange år så blir man vant til å ta hensyn og være omtenksom, nå er det faktisk bare deg. En natt etter bruddet våknet jeg klokka 3 og fikk ikke sove. Vanligvis med eksen i hus måtte jeg være helt stille, naturligvis. Jeg gikk ut i stuen og spurte meg selv hva jeg hadde lyst til? Game of thrones maraton, og jeg var egentlig litt sulten og. Så midt på natta laga jeg masse mat, og kosa meg veldig med GoT. Det er ikke noe jeg gjør ofte, men for meg var det en grensebryter som liksom understreket at nå var jeg alene, jeg kjnne gjøre som jeg ville, og det var mye jeg ville. Anonymkode: e028d...4b2 Ah! Såå deilige oppmuntringer! Kjente jeg ble gladere, gitt!! Takk!! 2
Gjest Sweet Ingrid Skrevet 28. oktober 2019 #22 Skrevet 28. oktober 2019 Denne tråden trengte jeg nå❤️
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #23 Skrevet 29. oktober 2019 Du må se på det som en naturlig videre retning i livet. 20 år sammen med en og samme person er rett og slett ødeleggende. Man mister gradvis kontrollen over hvem man egentlig er, man tilpasser seg sublimt den man bor med, man blir hindret i å utvikle seg selv pga påvirkningen man har i et forhold over så lang tid. 20 år er altfor mye:-) Anonymkode: c318c...a64
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå