Gå til innhold

«Daten» min styrer så..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi har vært av og på siden juli. Og det har vært turbulent.. En del misforståelser, usikkerhet, mye følelser på kort tid, redsel.. Jeg liker han fryktelig godt, uten å være helt sikker på hvorfor..? Han er ganske selvopptatt, til tider barnslig (når det oppstår konflikt) og han styrer som sagt veldig. Vet aldri hvor jeg har han. Han er også veldig impulsiv.

For en liten stund siden matchet vi på nytt på Tinder (der vi møttes første gangen i juli, og vi slettet tinder etter en stund, men nå har begge to profil der igjen). Og nå ser jeg at han har fjernet meg som match? Dette må han ha gjort i går ettermiddag, for tidligere på dagen i går hadde vi hverandre som match fortsatt.

Det er nøyaktig en uke siden jeg snakket med han sist (Messenger), og halvannen siden jeg var hos han. Da sa han at han jobbet seg halvt ihjel om dagen pga. jobben som gikk konkurs og at han hadde det tungt pga. det, men at han ville veldig gjerne fortsette å treffes (han sendte også SMS om at det var veldig godt å ha meg hos han igjen) - ting måtte bare roe seg litt. Men vi har ikke avsluttet på noe vis.. 

Jeg bare lurer på om han slettet meg som match for å få en reaksjon av meg? For å sjekke om jeg er aktiv på tinder? Han stoler ikke på meg for fem flate øre (ikke pga. noe jeg har gjort, men fra tidligere forhold). Føler han har testet meg en del siden vi ble kjent.

Æsj.. Vet jeg bare burde komme meg videre, men vanskelig når man har falt 🤔 Skjønner bare ikke hva han holder på med. Mistenker faktisk rus?

Anonymkode: a56a0...7c6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette kommer det ikke noe godt ut av... når det begynner slik, blir det IKKE bedre. En som skal teste deg, en du må liksom bevise noe for, for at du skal være verdt å satse på?? Nei, gå videre vær så snill. 

Jeg skulle ønske noen hadde sagt det til meg en gang...

Anonymkode: 2ea0a...698

• Liker 10
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette kommer det ikke noe godt ut av... når det begynner slik, blir det IKKE bedre. En som skal teste deg, en du må liksom bevise noe for, for at du skal være verdt å satse på?? Nei, gå videre vær så snill. 

Jeg skulle ønske noen hadde sagt det til meg en gang...

Anonymkode: 2ea0a...698

Jeg vet jo egentlig dette, men det jeg ikke vet, og ikke klarer å skjønne, er hva han holder på med? Hva styrer han så med liksom.. Hva er greia? Ikke det at noen andre enn han vet det, men kanskje noen har vært borti liknende eller har noen forslag.. Blir bare ikke klok på han.

Skrevet

Dytt

Skrevet

Ustabil fyr med rus og konkurser? Løp og se deg aldri tilbake...

Anonymkode: fca53...dd1

• Liker 6
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke HAN som er gått konkurs- er jobben han er ansatt i. Og jeg vet jo ikke om han ruser seg! Forsøker å komme til bunns i hva som foregår, men skjønner fint lite. Og er usikker på om jeg bør spørre han.. Tester han meg bare for å se om jeg er veldig aktiv på tinder? Eller er han ute etter en reaksjon fra meg siden vi ikke har snakket sammen på en uke?

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tester han meg bare for å se om jeg er veldig aktiv på tinder? Eller er han ute etter en reaksjon fra meg siden vi ikke har snakket sammen på en uke?

Uansett om det er det ene eller det andre så gjør han det på feil måte. Den enkleste tolkningen er vel "ikke interessert" siden han sletter. Er han interessert så får han ta seg sammen og vise det på en skikkelig måte og ikke gå helt i dramaqueen modus med hinting og testing og drama på Tinder. Du sier jo selv det har vært turbulent siden dere møttes. Er det det du innerst inne vil ha? I så fall er det sikkert greit med alt dette maset, men hvis du faktisk vil ha et normalt forhold så bør du la hjernen vinne denne kampen. Det er ikke alltid lurt å følge hjertet,  hjernen må få stemmerett den også. 

• Liker 4
Skrevet

Ikke verdt det. Hvorfor kludre til livet ditt med en sånn? For din egen helse, avslutt nå som du har en gyllen mulighet.

• Liker 1
Skrevet

Rus  mistanken kom veldig ut fra det blå om dette er eneste han har gjort. Han er nok bare ikke interessert i noe seriøst,  men vil date andre mens han har deg i baklomma til sex. Han hadde oppført seg mer seriøs om han ville noe seriøst. Slette på dating app for å få en reaksjon fra deg når ting egentlig er ok igjen mellom dere? Nei det er nok bare for at du ikke skal se at han er aktiv på tinder, endrer profil, bilder osv.  

Og om han virkelig drev med rus, er det noe å samle på anyway? 

Anonymkode: a31e9...611

• Liker 2
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Rus  mistanken kom veldig ut fra det blå om dette er eneste han har gjort. Han er nok bare ikke interessert i noe seriøst,  men vil date andre mens han har deg i baklomma til sex. Han hadde oppført seg mer seriøs om han ville noe seriøst. Slette på dating app for å få en reaksjon fra deg når ting egentlig er ok igjen mellom dere? Nei det er nok bare for at du ikke skal se at han er aktiv på tinder, endrer profil, bilder osv.  

Og om han virkelig drev med rus, er det noe å samle på anyway? 

Anonymkode: a31e9...611

Akkurat her bommer du.. Han har hatt den samme tinder profilen siden han fikk den for 1 år siden. Og han laster ikke opp flere bilder eller endrer tekst. Han er ikke typen til å date (han får generelt lite oppmerksomhet fra jenter- trolig fordi han ser blodkriminell ut....) Så han er ikke noe dame-magnet akkurat.. Jeg har flere grunner til å tro at han har et rusproblem, og den pulsiviteten hans kan også være et tegn. Ting har aldri vært «ok» mellom oss igjen - tvert imot.. Heller vanskelig. Men han trenger ekstremt mye bekreftelse, og selv om jeg sier at jeg savner han og vil være med han, så tror han at jeg lyver og at jeg skjuler noe for han.. Skikkelig paranoid.. Så ja.. Det er alltid jeg som kommer krypende til han når jeg savner han, er jeg som kjemper. Han synes vel det er rart at han ikke har hørt fra meg på ei uke. Jeg begynner bare å gå lei drama, spill og barnsligheter.. 

Skrevet

Nå kjenner ikke jeg hverken fyren eller situasjonen.. men min første reaksjon var «han er ikke interessert nok». Jeg vil si av erfaring at menn er enkle på det området. Er dem tilstrekkelig interessert, så vet du det. Da bruker han tiden sin på deg. Og det er ikke sånt Tinder surr og diverse. Selv om det er kjipt på jobb eller hva enn.. 

Anonymkode: c0187...4c3

• Liker 4
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorrstår det at han driver med rus?dette er kun en teori ts har kommet med, at man er vinglete betyr ikke at man driver med rus

Anonymkode: 48e4e...b6a

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet jo egentlig dette, men det jeg ikke vet, og ikke klarer å skjønne, er hva han holder på med? Hva styrer han så med liksom.. Hva er greia? Ikke det at noen andre enn han vet det, men kanskje noen har vært borti liknende eller har noen forslag.. Blir bare ikke klok på han.

Det er hverken tegnpå rus eller annet utenom at han ikke er interessert nok.

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er hverken tegnpå rus eller annet utenom at han ikke er interessert nok.

Greia er at dere vet så lite om hva som har skjedd tidligere med oss. Er så mye å skrive. Han dumper meg hver gang han tror jeg skal dumpe han, og når han skjønner at jeg faktisk ikke er på vei til å dumpe han, så får han «panikk» og ombestemmer seg ila 30 sekunder. Han har tilknytning- og tillitsproblemer (vond barndom), og ekstremt behov for bekreftelse. Jeg tror han har et veldig behov for å bli kjempet for- og har lest at det er vanlig når man har tilknytningsproblemer. 

Men JA; enig i det noen av dere skriver om at er han intr nok så tar han mer kontakt osv. Helt 100 % enig. Jeg bare tror han er så redd for å bli avvist, redd for ikke å være god nok (han sier jeg vil endre han? at jeg er en liga over han, at han ikke skjønner hvorfor jeg vil være med en som han.. 😔) selv om jeg viser han gang på gang på gang at jeg savner han, vil være med kun han, at jeg er trofast osv.. 

Jeg VET nærmest at han driver litt med rus.. trodde bare han hadde lagt det litt på hylla. Etter vårt siste «brudd» om jeg kan kalle det det, så innrømte han at det hadde vært noen heftige uker. Han hadde vært mye med en kompis (som ruser seg seg hardt...)

Men ja, hva vet jeg.... 

Skrevet

Blir bare så usikker på om:

1. Skal jeg la han være og ikke ta mer kontakt?

2. Sende en meld og si jeg bryr meg om han, og håper han har det bra? (Uten å nevne det at jeg har sett han har fjernet meg på tinderen)

Selv om han slettet meg på tinder, har han ikke blokket meg på Messenger. Er der vi pleier å prate.. 

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

men det jeg ikke vet, og ikke klarer å skjønne, er hva han holder på med?

Hvorfor må du vite dette? Hva får du egentlig ut av å vite dette?

Skrevet
1 minutt siden, WCKD skrev:

Hvorfor må du vite dette? Hva får du egentlig ut av å vite dette?

Vet ikke. Jeg liker å vite hvorfor en person behandler meg som han/ho gjør, for å få mer forståelse av situasjonen. Jeg roer meg mer kanskje? Greit å vite hvorfor folk oppfører seg dust innimellom.. 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke. Jeg liker å vite hvorfor en person behandler meg som han/ho gjør, for å få mer forståelse av situasjonen. Jeg roer meg mer kanskje? Greit å vite hvorfor folk oppfører seg dust innimellom.. 

Men får du det bedre av å vite av at han bare er selvopptatt? Hva gir det deg, sånn når du egentlig tenker over det?

Du bruker unødvendig mye energi på ting du ikke kan gjøre noe med. Hadde han vært oppriktig interessert hadde han oppsøkt deg.

La ham være. Forstår ikke hvorfor kvinner absolutt skal bruke så mye kapasitet på menn som ikke er bra for dem. De vil ikke ha menn som behandler dem dårlig, men likevel løper de etter bad boys.

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, WCKD skrev:

Men får du det bedre av å vite av at han bare er selvopptatt? Hva gir det deg, sånn når du egentlig tenker over det?

Du bruker unødvendig mye energi på ting du ikke kan gjøre noe med. Hadde han vært oppriktig interessert hadde han oppsøkt deg.

La ham være. Forstår ikke hvorfor kvinner absolutt skal bruke så mye kapasitet på menn som ikke er bra for dem. De vil ikke ha menn som behandler dem dårlig, men likevel løper de etter bad boys.

Jeg går i terapi for dette altså. Eller, har gått - etter eksen min (personlighetsforstyrrelser, psykisk vold..) Tror jeg burde begynne å gå i terapi igjen (haha, nå måtte jeg le litt..) Jeg vet selv at jeg er på bærtur nå. Føler jeg trenger denne nye mannen i mitt liv, når han viser veldig dårlige tendenser, sender blandede signaler, trolig rusproblemer, issues etter barndom, tilknytningsproblemer, barnslig, selvopptatt, egoistisk. Enda er jeg såååå glad i han!! Wow. Jeg må jobbe med meg selv!

Skrevet

Du er i det minste obs på det.

Bare drit i ham. Finn en kar som oppriktig ønsker å være med deg. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...