Gå til innhold

Tips til frysepinner?❄

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sjekk stoffskifte. Jeg har fryst siden jeg var ungdom og tatt stoffskifte prøver. Ikke før jeg var voksen fikk jeg påvist lavt stoffskifte, begynte på medisiner og fryser ikke lengre. Så deilig. Jeg har vært både muskuløs, overvektig og prøvd alt mulig uten at det ble bedre. Husk at du kan ha lavt stoffskifte uten at det vises på prøver eller at legen ikke har tatt alle de nødvendige prøvene. 

Indre frysing er helt forferdelig og tar så mye energi. Håper du finner ut av det. 

Anonymkode: 9926b...f38

Videoannonse
Annonse
Skrevet
9 timer siden, Paperwall skrev:

Nå er ikke jeg trådstarter, men jeg har ingen sykdommer, utførte helsesjekk hos legen for en stund siden og jeg kunne ikke vært friskere. Er bare litt sensitiv for kulde ;) Trenger ikke å være syk for å være en frysepinne.  

Det sa jeg da heller ikke?

Men det er ganske dumt å ikke få sjekka om det er noen problemer, før en konkluderer at en bare er sånn :)

Anonymkode: 4f2d0...997

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det sa jeg da heller ikke?

Men det er ganske dumt å ikke få sjekka om det er noen problemer, før en konkluderer at en bare er sånn :)

Anonymkode: 4f2d0...997

Du skrev at det ikke er normalt å ha det slik, at det må være en årsak til det, noe det absolutt ikke trenger å være. Noen fryser mer enn andre, en trenger ikke å ha en diagnose for det, men dersom en er bekymret og veldig plaget på grunn av frysingen er det så klart lurt å ta en tur til legen :)  

• 10 måneder senere...
Skrevet

Oppladbar varmevest gir en helt enorm varme, som virkelig kjennes 

Skrevet
På 30.9.2018 den 1.32, AnonymBruker skrev:

Sjekk stoffskifte. Jeg har fryst siden jeg var ungdom og tatt stoffskifte prøver. Ikke før jeg var voksen fikk jeg påvist lavt stoffskifte, begynte på medisiner og fryser ikke lengre. Så deilig. Jeg har vært både muskuløs, overvektig og prøvd alt mulig uten at det ble bedre. Husk at du kan ha lavt stoffskifte uten at det vises på prøver eller at legen ikke har tatt alle de nødvendige prøvene. 

Indre frysing er helt forferdelig og tar så mye energi. Håper du finner ut av det. 

Anonymkode: 9926b...f38

Har samme erfaring som deg. 

Anonymkode: adbfb...605

Skrevet

Ull på føttene og overkroppen. Drikk en kopp varm te, buljong eller lignende.

Som student tok jeg noen spensthopp, planken, noen armhevinger o.l. for å få varmen når det var kaldt, noe det var ofte.

Anonymkode: 66c76...7b7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...