miss spjåk Skrevet 28. september 2018 #1 Del Skrevet 28. september 2018 (endret) Jeg har veldig tunge øyelokk, det ligger til familien, har flere som har operert seg for det samme. Nå begynner det å plage meg, ikke pga synet foreløpig, men det blir vel ikke lenge til. Jeg ser så "tung" ut, det åpne blikket jeg hadde før har forsvunnet. Er det noen som har utført en slik operasjon som vil fortelle om erfaringen? Er du fornøyd, hvordan var smertene, hadde du div plager i lang tid etter osv? Jeg er skeptisk til operasjon iom at jeg ikke vil se tydelig operert ut, og det er vel en viss sjanse for arr osv? Endret 28. september 2018 av miss spjåk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicco Skrevet 28. september 2018 #2 Del Skrevet 28. september 2018 Jeg har gjort det i Oslo, Klinikk Fleischer. Veldig fornøyd. Tror jeg betalte rundt 11.000 for øvre øyelokk. Selve bedøvelsen var ikke direkte vond, mere ubehagelig. Ingen smerter etterpå, tok ikke så mye som en Paracet, bare litt ‘stramt’😊 nå veit ikke jeg helt om man kan sende privat mld her inne, for kunne sendt deg før/etter bilder😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2018 #3 Del Skrevet 28. september 2018 Jeg har også gjort det, fikk det dekket gjennom det offentlige. Ingen plager etterpå, ble misfarget under øynene og var litt hoven, men ingen smerter. Var flink til å bruke sunblock på arrene, så de er helt usynlige nå. Det er seks år siden jeg gjorde det. Anonymkode: 4ae2c...2e3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majott Skrevet 28. september 2018 #4 Del Skrevet 28. september 2018 Jeg har gjort det, og anger ikke! Jeg fikk et mye mer åpent blikk, og det har jeg fortsatt 10 år etter. Nå 51 år gammel. Fikk det dekket av det offentlige, og ble henvist til en øyelege som utførte operasjonen. Det å få de smertestillende sprøytene var vondt, men etterpå gikk det bra. To uker med litt blåveis, etter det et mye yngre utseende! Jeg er veldig glad for at jeg gjorde det! Ville ha gjort det før eller siden uansett. Hos meg vises det ikke at jeg har fått operert øyelokkene. Min mor gjorde det samme da hun var 75, og det vises ikke hos hun heller. Ingen arr, og ikke noe dradd utseende. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dævendøtte Skrevet 28. september 2018 #5 Del Skrevet 28. september 2018 Gjort det privat og angrer ikke et sekund. Var 41 da jeg gjorde det. Fikk ikke blåmerker engang, kun litt rød de første dagene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 28. september 2018 #6 Del Skrevet 28. september 2018 (endret) 54 minutter siden, miss spjåk skrev: Jeg har veldig tunge øyelokk, det ligger til familien, har flere som har operert seg for det samme. Nå begynner det å plage meg, ikke pga synet foreløpig, men det blir vel ikke lenge til. Jeg ser så "tung" ut, det åpne blikket jeg hadde før har forsvunnet. Er det noen som har utført en slik operasjon som vil fortelle om erfaringen? Er du fornøyd, hvordan var smertene, hadde du div plager i lang tid etter osv? Jeg er skeptisk til operasjon iom at jeg ikke vil se tydelig operert ut, og det er vel en viss sjanse for arr osv? Jeg opererte øyelokkene i januar i år. Da var jeg 50. Det er ingen synlige arr på venstre øye, men på høyre siden har jeg merkelig nok en svak strek. Det er ingenting som legges særlig merke til, så det plager meg ikke. Resultatet, altså å være uten de tunge øyelokkene, er herlig! En liten pussig ting bare, er at jeg har fått økt forekomst av leamus på høyre øye etter operasjonen. Veldig pussig, men det er altså bare på den siden. Det var også tyngst hengende øyelokk på den siden før operasjonen. Uansett angrer jeg ikke et øyeblikk og er kjempeglad jeg tok operasjonen. Smertene etterpå var bagatellmessige. Plaget meg ikke noe særlig. Var mer som at det svei litt de første dagene og føltes "varmt". . Måtte holde meg inne de første dagene, men så ga jeg blaffen og gikk i butikken med plaster og det hele over øynene. Folk glodde litt da, men det får de bare gjøre, tenkte jeg 🙂 Fikk ingen blåmerker eller sånt. Endret 28. september 2018 av Million 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2018 #7 Del Skrevet 28. september 2018 Er bedøvelsen vond og får man beroligende? Anonymkode: 27327...ec1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicco Skrevet 28. september 2018 #8 Del Skrevet 28. september 2018 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er bedøvelsen vond og får man beroligende? Anonymkode: 27327...ec1 Fikk ikke noe beoligende, vil vel heller si at bedøvelsen var veldig ubehagelig, men tok jo bare et par minutter. Nå er jeg fryktelig pinglete når det kommer til øya altså🙈 null smerter etterpå, men så helt jævlig ut noen dager. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2018 #9 Del Skrevet 28. september 2018 Jeg har også tunge øyelokk og tenker på å få legen til å henvise meg til operasjon. Jeg ser tåkete, og det er vel fordi øyelokkene hviler på øyevippene og bøyer de nedover. Når jeg løfter på øyelokkene ser jeg bedre. Vet ikke om det er grunnlag for å få dekket operasjon, men tunge øyelokk ligger til familien her også,og det er flere som har fått operasjon via det offentlige. Lurer på om dere som er operert begynte å jobbe med en gang, eller om man må være hjemme noen dager eller uker? Jeg jobber i helsevesenet i pleien. Beklager at jeg kuppet tråden din ts 😊 Anonymkode: b197d...fec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss spjåk Skrevet 28. september 2018 Forfatter #10 Del Skrevet 28. september 2018 4 timer siden, Million skrev: Jeg opererte øyelokkene i januar i år. Da var jeg 50. Det er ingen synlige arr på venstre øye, men på høyre siden har jeg merkelig nok en svak strek. Det er ingenting som legges særlig merke til, så det plager meg ikke. Resultatet, altså å være uten de tunge øyelokkene, er herlig! En liten pussig ting bare, er at jeg har fått økt forekomst av leamus på høyre øye etter operasjonen. Veldig pussig, men det er altså bare på den siden. Det var også tyngst hengende øyelokk på den siden før operasjonen. Uansett angrer jeg ikke et øyeblikk og er kjempeglad jeg tok operasjonen. Smertene etterpå var bagatellmessige. Plaget meg ikke noe særlig. Var mer som at det svei litt de første dagene og føltes "varmt". . Måtte holde meg inne de første dagene, men så ga jeg blaffen og gikk i butikken med plaster og det hele over øynene. Folk glodde litt da, men det får de bare gjøre, tenkte jeg 🙂 Fikk ingen blåmerker eller sånt. takk for tilbakemelding Million. Vet at familiemedlemmer som har operert seg begynte å slite med synet pga dette, så tenker det er bedre å ta tak i det før den tid. Men jeg utsetter det helst.. fjerner de for mye av øyelokket kan det bli seendes litt spesielt ut. Jeg får manne meg opp noen år 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss spjåk Skrevet 28. september 2018 Forfatter #11 Del Skrevet 28. september 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har også tunge øyelokk og tenker på å få legen til å henvise meg til operasjon. Jeg ser tåkete, og det er vel fordi øyelokkene hviler på øyevippene og bøyer de nedover. Når jeg løfter på øyelokkene ser jeg bedre. Vet ikke om det er grunnlag for å få dekket operasjon, men tunge øyelokk ligger til familien her også,og det er flere som har fått operasjon via det offentlige. Lurer på om dere som er operert begynte å jobbe med en gang, eller om man må være hjemme noen dager eller uker? Jeg jobber i helsevesenet i pleien. Beklager at jeg kuppet tråden din ts 😊 Anonymkode: b197d...fec du kupper ikke tråden, det er bare fint at flere kommer med spørsmål. Jeg tenkte også på det med jobb, det mest fornuftige er vel å få utført operasjonen i ferien.. Om du ser tåkete og synet blir påvirket kan du i enkelte tilfeller få det dekket. Vet tanten min fikk det dekket. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2018 #12 Del Skrevet 28. september 2018 Jeg opererte på fredag og gikk på jobb på mandag. Ikke noe problem. Anonymkode: 4ae2c...2e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2019 #13 Del Skrevet 19. mars 2019 Jeg vurderer det samme, og ønsker meg ledig gjerne bilder og anbefaling av klinikk. Jeg er ung, men har dobbelt så mye hud på øyelokkene enn hva som er normalt, har vært på konsultasjon, og hatt komplekser for dette i snart ti år. Men er veldig redd for å ødelegge meg selv ved å dra til feil kirurg Anonymkode: 65632...ff1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majott Skrevet 20. mars 2019 #14 Del Skrevet 20. mars 2019 På 28.9.2018 den 17.17, miss spjåk skrev: takk for tilbakemelding Million. Vet at familiemedlemmer som har operert seg begynte å slite med synet pga dette, så tenker det er bedre å ta tak i det før den tid. Men jeg utsetter det helst.. fjerner de for mye av øyelokket kan det bli seendes litt spesielt ut. Jeg får manne meg opp noen år 😁 Det er ingen som begynner å slite med synet fordi de har tatt en øyelokksoperasjon. Det er fordi hengende øyelokk ikke har noe med synet å gjøre. Jeg var hos en øyelege som gjorde dette, og jeg ble kvitt mine hengende øyelokk. Veldig godt fornøyd, for han hadde mye erfaring, selv om han ikke var plastikk kirurg. Han var forsiktig med å ta for mye hud, så jeg måtte faktisk tilbake en gang til for at det skulle bli nok. Så jeg hadde IKKE erfaring av at det ble tatt for mye. Heller to ganger enn en gang der det ble tatt for mye hud. På 28.9.2018 den 17.17, miss spjåk skrev: takk for tilbakemelding Million. Vet at familiemedlemmer som har operert seg begynte å slite med synet pga dette, så tenker det er bedre å ta tak i det før den tid. Men jeg utsetter det helst.. fjerner de for mye av øyelokket kan det bli seendes litt spesielt ut. Jeg får manne meg opp noen år 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss spjåk Skrevet 20. mars 2019 Forfatter #15 Del Skrevet 20. mars 2019 2 timer siden, Majott skrev: Det er ingen som begynner å slite med synet fordi de har tatt en øyelokksoperasjon. Det er fordi hengende øyelokk ikke har noe med synet å gjøre. Jeg var hos en øyelege som gjorde dette, og jeg ble kvitt mine hengende øyelokk. Veldig godt fornøyd, for han hadde mye erfaring, selv om han ikke var plastikk kirurg. Han var forsiktig med å ta for mye hud, så jeg måtte faktisk tilbake en gang til for at det skulle bli nok. Så jeg hadde IKKE erfaring av at det ble tatt for mye. Heller to ganger enn en gang der det ble tatt for mye hud. Nei familiemedlemmene slet pga synet før de tok operasjonen. Skrev det på en forvirrende måte så jeg nå. Alle er godt fornøyd nå. Takk for at du deler din erfaring. Synes dette er skummelt, er egentlig imot å endre på utseendet så venter til det plager meg fysisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2019 #16 Del Skrevet 24. mars 2019 På 28.9.2018 den 15.44, AnonymBruker skrev: Jeg har også tunge øyelokk og tenker på å få legen til å henvise meg til operasjon. Jeg ser tåkete, og det er vel fordi øyelokkene hviler på øyevippene og bøyer de nedover. Når jeg løfter på øyelokkene ser jeg bedre. Vet ikke om det er grunnlag for å få dekket operasjon, men tunge øyelokk ligger til familien her også,og det er flere som har fått operasjon via det offentlige. Lurer på om dere som er operert begynte å jobbe med en gang, eller om man må være hjemme noen dager eller uker? Jeg jobber i helsevesenet i pleien. Beklager at jeg kuppet tråden din ts 😊 Anonymkode: b197d...fec Tror kanskje det er jeg som skreiv dette Ble operert for litt under 1 uke siden, og er hittil kjempefornøyd. Til tross for hevelse de første dagene så så jeg fort at jeg fikk et mye mer åpent blikk. Jeg sliter ikke lenger med tåkete syn da øyelokkene ikke lenger henger over øyevippene og bøyer de nedover. Jeg fikk det dekket av det offentlige, og på operasjonsdagen gruet jeg meg veldig. Møtte derfor opp litt tidligere og spurte om jeg kunne få noe beroligende. Det fikk jeg. Selve bedøvelsen var litt vond, men det er jo ikke så lenge det står på. Vil absolutt anbefale denne operasjonen om man har problemer grunnet tunge øyelokk. Anonymkode: b197d...fec 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2019 #17 Del Skrevet 10. mai 2019 På 28.9.2018 den 12.58, Dævendøtte skrev: Gjort det privat og angrer ikke et sekund. Var 41 da jeg gjorde det. Fikk ikke blåmerker engang, kun litt rød de første dagene. Hvor gjorde du det? Anonymkode: dde9f...814 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2019 #18 Del Skrevet 10. mai 2019 På 24.3.2019 den 21.03, AnonymBruker skrev: Tror kanskje det er jeg som skreiv dette Ble operert for litt under 1 uke siden, og er hittil kjempefornøyd. Til tross for hevelse de første dagene så så jeg fort at jeg fikk et mye mer åpent blikk. Jeg sliter ikke lenger med tåkete syn da øyelokkene ikke lenger henger over øyevippene og bøyer de nedover. Jeg fikk det dekket av det offentlige, og på operasjonsdagen gruet jeg meg veldig. Møtte derfor opp litt tidligere og spurte om jeg kunne få noe beroligende. Det fikk jeg. Selve bedøvelsen var litt vond, men det er jo ikke så lenge det står på. Vil absolutt anbefale denne operasjonen om man har problemer grunnet tunge øyelokk. Anonymkode: b197d...fec Endret du utseende? Anonymkode: dde9f...814 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2019 #19 Del Skrevet 10. mai 2019 Jeg har gjort dette hos Tone Fleischer, de tok alt for mye. Jeg har fått masse plager og har endret utseende totalt. Jeg var pen før. Cosmo Klinikken i Nydalen i Oslo er det eneste stedet jeg kan anbefale. Anonymkode: dde9f...814 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dævendøtte Skrevet 11. mai 2019 #20 Del Skrevet 11. mai 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor gjorde du det? Anonymkode: dde9f...814 Colosseum Majorstua. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå