Gå til innhold

Gran canaria eller Egypt?

Fremhevede innlegg

Skrevet
På 3.10.2018 den 16.44, AnonymBruker skrev:

De kvinnene jeg kjenner som har vært i Egypt, har blitt trakassert både av selgere og vanlige menn med engang de har forlatt hotellområdet. Det er ekstremt mye seksuell trakassering i Egypt, de er viden kjent for det.  Blant annet har over 80 prosent av egyptiske kvinner blitt seksuelt trakassert i det offentlige rom,mens over 90 prosent av kvinnelige turister har opplevd det. Jeg hadde absolutt ikke reist til Egypt, jeg vil føle meg trygg når jeg er på ferie, men folk er forskjellige, hvis du mener at du vil takle det fint, er det jo bare å reise :) .

Anonymkode: 2f039...f7d

Ja det stemmer. Sjansen for å bli tvangsfingret er stor. 

Anonymkode: 7ace0...39a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Reis til Dubai. Lei bil og reis rundt i emiratene. 

Hurghada er ett høl utenfor hotellområdet. Frekker egyptere som lurer deg for alt det er verdt. Stol ikke på de ett eneste sekund. Mat utenfor hotellet er en risiko, ta ikke sjansen.

Pyramidene var spennende, men ALT koster penger der. De er så innpåslitne at det er ett helvete i seg selv. Kairo by er bare søppel og mas, ikke noe å anbefale. Reisen dit fra Hurhada var en pine pga vonde seter i bussen og helt høl i hue kjøring av sjaføren. Vi kjørte i kolonne, men det var stadig forbikjøringer og jeg skjønner til dags dato ikke hvorfor sjaføren skulle kjøre forbi i endingen.

Cruise på Nilen er ikke noe å anbefale. Maten ombord var ekkel.

Jeg får ikke fullrost Emiratene og anbefaler det til alle. Jeg har vært der flere ganger og skal tilbake.

Anonymkode: 4b7ce...fdb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...