Gå til innhold

Flott med naturlig behåring mellom beina - hvem lar være å barbere seg?


Tiger1974

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 minutter siden, Trøndermann skrev:

Haha ! Sånn helt seriøst,jeg må bare si meg veldig enig med TS her altså :)

Takker☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brukerdebatt, brudd på retningslinjene på seksualitetsrommet og svar til dette. Elaine Marley, mod.

Endret av Elaine Marley
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Dkgut38 skrev:

Ja jeg som er singel og mann har jeg vel funmet ut at for de av os der tenner på hårete jenter, der er det faktisk mange der er villig at la det gro for den rette mann heldigvis 😌😘 men ikke så mange der får så mye som jeg tenner på da 🤷‍♂️😲🙈

Svært så kresen du er da, danske dreng. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Sphynx skrev:

Jo, det kan fort skje det.

Skal buksa være så lav i livet blir det jo rørleggersprekk også... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Thyra skrev:

Skal buksa være så lav i livet blir det jo rørleggersprekk også... 

Ja herlig, det blir det 😀 Er aller beste jeg vet, Thyra😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 timer siden, Thyra skrev:

Skal buksa være så lav i livet blir det jo rørleggersprekk også... 

Haha, du skjønner ikke spøken her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Sphynx skrev:

Haha, du skjønner ikke spøken her.

Hvem har spøkt om hva? - og hva er poenget i å drive sånn rundt og spøke og være troll? Jeg håpte virkelig på at dette var et seriøst forum - men det er det jo dessverre tydligvis ikke. Heldigvis er noen seriøse, men det er ikke mange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Tiger1974 skrev:

Hvem har spøkt om hva? - og hva er poenget i å drive sånn rundt og spøke og være troll? Jeg håpte virkelig på at dette var et seriøst forum - men det er det jo dessverre tydligvis ikke. Heldigvis er noen seriøse, men det er ikke mange.

Synes du egentlig den aller første kommentaren min var seriøs?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sphynx skrev:

Synes du egentlig den aller første kommentaren min var seriøs?

Finner ikke det du skrev aller først - hva var det? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Tiger1974 skrev:

Finner ikke det du skrev aller først - hva var det? 😊

Nei, om du ikke finner min første kommentar på ditt innlegg, så får det bli en hemmelighet da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Sphynx skrev:

Nei, om du ikke finner min første kommentar på ditt innlegg, så får det bli en hemmelighet da.

hehe skjønn du er😘😃 Nå kom jeg på godt humør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg barberer meg for min egen del. Trives best som hårløs. Mener folk får gjøre som de foretrekker selv. Kjæresten min synes heldigvis det er greit jeg barberer. Han barberer ikke, og det er helt greit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Hildur70 skrev:

Jeg barberer meg for min egen del. Trives best som hårløs. Mener folk får gjøre som de foretrekker selv. Kjæresten min synes heldigvis det er greit jeg barberer. Han barberer ikke, og det er helt greit

Heldigvis er du fri til å bestemme dette selv. Det finnes ikke noe mer personlig. Fint at han også gjør som han vil og at dere godtar hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lar det gro Tarzan-style i alle groper, deilig. Har brunt hår. Bruker sexy string, ja det tyter ut, jo det er dritsexy. En slank timeglassfigur med myk hud som oser av feromoner blir ikke mindre sexy av naturlig hårvekst - er jo bare glasuren på kaka😉

Jeg følte meg som en slave de årene jeg barberte overalt. I tillegg var det dritkjedelig, dyrt og man ble så ekkel og stiv på de områdene som var barberte. Deilig å kjenne vinden på legghårene og når det blåser under kjolen. Anbefales virkelig - kvinnen slik hun er ment å være🌹

Anonymkode: 97688...1bb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lar det gro Tarzan-style i alle groper, deilig. Har brunt hår. Bruker sexy string, ja det tyter ut, jo det er dritsexy. En slank timeglassfigur med myk hud som oser av feromoner blir ikke mindre sexy av naturlig hårvekst - er jo bare glasuren på kaka😉

Jeg følte meg som en slave de årene jeg barberte overalt. I tillegg var det dritkjedelig, dyrt og man ble så ekkel og stiv på de områdene som var barberte. Deilig å kjenne vinden på legghårene og når det blåser under kjolen. Anbefales virkelig - kvinnen slik hun er ment å være🌹

Anonymkode: 97688...1bb

Herlig !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...