Gå til innhold

Hvorfor spiller damer bare kjedelige spill?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

TS, f.eks. nevner du GTA: Tror du virkelig at noen damer har interesse i å råne rundt i en harry bil og plukke opp prostituerte?

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg spiller mange spill med mannlig hovedrolle, identifiserer meg ikke som mann av den grunn... 

Anonymkode: 18549...166

Dette er et oxymoron.

Anonymkode: 5a750...311

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jenter som gamer spiller i hovedsak bare spill som Sims og Minecraft... Ikke noe action, bare gørr. Hvorfor er det så vanskelig å finne jenter som liker Battlefield, GTA, Far Cry, Hitman, Heroes & Generals, Metal Gear, Just Cause, Max Payne, Assassins Creed, FIFA, Fallout, Red Dead osv. osv.

Synes jenter kunne skjerpe seg litt slik at det blir mulig å gjøre noe sammen med dere.

Anonymkode: b293f...8ff

Hva med å spille sjakk i stedet? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For mange jenter spiller under guttenavn for å slippe sånne som deg......

Anonymkode: 2d50f...4a4

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jenter som gamer spiller i hovedsak bare spill som Sims og Minecraft... Ikke noe action, bare gørr. Hvorfor er det så vanskelig å finne jenter som liker Battlefield, GTA, Far Cry, Hitman, Heroes & Generals, Metal Gear, Just Cause, Max Payne, Assassins Creed, FIFA, Fallout, Red Dead osv. osv.

Synes jenter kunne skjerpe seg litt slik at det blir mulig å gjøre noe sammen med dere.

Anonymkode: b293f...8ff

Fordi mange gutter blir så sure når jenta er bedre i spillet enn dem. Så da spiller jenter når gutta ikke er hjemme da ser du 🤣

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jenter som gamer spiller i hovedsak bare spill som Sims og Minecraft... Ikke noe action, bare gørr. Hvorfor er det så vanskelig å finne jenter som liker Battlefield, GTA, Far Cry, Hitman, Heroes & Generals, Metal Gear, Just Cause, Max Payne, Assassins Creed, FIFA, Fallout, Red Dead osv. osv.

Synes jenter kunne skjerpe seg litt slik at det blir mulig å gjøre noe sammen med dere.

Anonymkode: b293f...8ff

Jeg er en jente, har aldri spilt minecraft? 

Spilte the Sims når jeg var yngre, men nå går det bare i AC (runna alle, gamer Origins nå), COD, RDR, FarCry, GTA etc :) . Hvor gammel er du egentlig??

 

Endret av Rosatoast
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette var da noe generaliserende TS 😁Jeg er jente og er en gedigen fotballidiot og skal hente FIFA 19 Champions Edi. i morgen😍😍I tillegg går det i Call of Duty,GTA,Sniper Ghost Warrior,Battlefield osv. Så ikke skjær alle over én kam er du snill 😉

Anonymkode: 1ebd5...2aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS, f.eks. nevner du GTA: Tror du virkelig at noen damer har interesse i å råne rundt i en harry bil og plukke opp prostituerte?

Dette er et oxymoron.

Anonymkode: 5a750...311

Typisk uttalelse fra noen som aldri selv har spilt GTA, det er ikke akkurat det å plukke opp prostituerte spillet dreier seg om! 

Anonymkode: 39701...62a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jenter som gamer spiller i hovedsak bare spill som Sims og Minecraft... Ikke noe action, bare gørr. Hvorfor er det så vanskelig å finne jenter som liker Battlefield, GTA, Far Cry, Hitman, Heroes & Generals, Metal Gear, Just Cause, Max Payne, Assassins Creed, FIFA, Fallout, Red Dead osv. osv.

Synes jenter kunne skjerpe seg litt slik at det blir mulig å gjøre noe sammen med dere.

Anonymkode: b293f...8ff

Jeg er kvinne og spiller både GTA, just cause og red dead redemption sammen med mannen min, så det finnes damer som liker det også, selv om det kanskje ikke er så mange? 

Anonymkode: 39701...62a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er kvinne og spiller både GTA, just cause og red dead redemption sammen med mannen min, så det finnes damer som liker det også, selv om det kanskje ikke er så mange? 

Anonymkode: 39701...62a

Tror dessverre mange kvinner spiller pga mann, samboer og kjæreste. Ingen har begynt og spilt selvstendig. Det som er bra er at det blir lettere for neste generasjon😊

Anonymkode: 0aa3a...c28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

For mange jenter spiller under guttenavn for å slippe sånne som deg......

Anonymkode: 2d50f...4a4

Man klarer fint å overse slike.

Anonymkode: 0aa3a...c28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror dessverre mange kvinner spiller pga mann, samboer og kjæreste. Ingen har begynt og spilt selvstendig. Det som er bra er at det blir lettere for neste generasjon😊

Anonymkode: 0aa3a...c28

Både jeg og alle mine venninner spilte spill før vi traff våre kjærester

Anonymkode: 18549...166

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jenter som gamer spiller i hovedsak bare spill som Sims og Minecraft... Ikke noe action, bare gørr. Hvorfor er det så vanskelig å finne jenter som liker Battlefield, GTA, Far Cry, Hitman, Heroes & Generals, Metal Gear, Just Cause, Max Payne, Assassins Creed, FIFA, Fallout, Red Dead osv. osv.

Synes jenter kunne skjerpe seg litt slik at det blir mulig å gjøre noe sammen med dere.

Anonymkode: b293f...8ff

Hey. Jeg spiller fallout, skyrim, witcher osv Spiller også sims da 😉 Er dog ikke jente. Dame over 40 😋

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er dame og gamer. Men actionspill synes jeg er like kjedelig og hjernedødt som du synes The Sims er. Jeg foretrekker RPGs.

Anonymkode: 70ffc...d50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er dame men liker ikke spill med moderne våpen, foretrekker sverd og dolker 🙂

Anonymkode: cd5b1...ca3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Javel min vakre skjønnhet av en trådstarter. 

Skal bli. 

Alt for deg, vettu. Kan krysse selveste glomma+Mjøsa for deg, samt maks 200 mils kjøring. (Det er ganske mye)

er du sulten? NULL PROBLEM

sliter du med å vaske klærne dine og ting stinker shit hos deg?

men du er verdt alt i hele verden, ikke-sant? Selv om du stinker drit, ikke sant? 

Ja, du er ekstremt kjedelig. 

Ikke noe å lære her. 

Ts er en klassisk sadist som produserer null selv, en jævla konsument. Konsumenter skal holde kjeft. 

Anonymkode: 432fc...abe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er det ikke koselig å gjøre andre ting, og komme seg ut i den virkelige verden. Selv om du skulle finne ei jente som spiller, så er det vel greit å gjøre noe annet og.

Anonymkode: b3d4b...631

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, av listen din ser jeg kun to spill som jeg er ferdig med. Ellers foretrekker jeg Halo og WoW. Spill er ikke lengre hva de var før, og man kan fort runde et spill på to-tre dager, mindre om det ikke var for jobb, og da blir man gjerne lei av å repetere historien. Red dead redemption 2 derimot tror jeg skal bli rimelig bra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke FPS er det morsomste, selv om jeg innimellom har spilt en del Left4dead, CS, CoD, Crysis osv. For ikke å glemme gode gamle Doom! ❤️ 

Akkurat nå spiller jeg kun WoW, det er spillet jeg alltid kommer tilbake til. Vi har ikke tid til å spille så veldig mye (barn og jobb og sånt), men WoW føler jeg tilfredsstiller det meste. Jeg kan heale og plukke blomster eller bare samle kiling blows. Det er vakkert og spennende og det er alltid noe å jobbe med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...