Gå til innhold

Tips til kurvfest?


Oslogs

Anbefalte innlegg

Vi er bedt i 40årslag, som er kurvfest. Genialt konsept, men har helt kjørt meg fast i hva man skal ta med. Hovedregelen er vel kanskje kald mat? Jeg liker fint å lage mat og vil gjerne ta med noe "alle" liker.

Det er anslagsvis 50-60 gjester, og sikkert 30 "kurver" som blir tatt med. Ideer for kurvfestbidrag?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

37 minutter siden, Oslogs skrev:

Vi er bedt i 40årslag, som er kurvfest. Genialt konsept, men har helt kjørt meg fast i hva man skal ta med. Hovedregelen er vel kanskje kald mat? Jeg liker fint å lage mat og vil gjerne ta med noe "alle" liker.

Det er anslagsvis 50-60 gjester, og sikkert 30 "kurver" som blir tatt med. Ideer for kurvfestbidrag?

 

Lefserullader med laks og kremost inni. 

Anonymkode: bdfe4...d48

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk med verten! 
Dem bør ha en liten oversikt over hva folk har med, slik at ikke alle stiller med lefseruller med laks eller spekeskinke! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Potetsalat, godt brød, eggerøre er ting jeg liker som jeg føler "ingen" tar med på slike ting. 
Jeg føler alle tar med noe ala lefserull. Kjempegodt det også altså. 
Men ja, lurt å høre med verten. Så det kanskje blir litt fordeling. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Kyllingklubber med honning, soyasaus og sesamfrø er fantastisk godt selv når det er kaldt.

- satay kyllingspyd med peanøttsaus

- sjampinjong hvor du har ut stilken, fyller hullet med snøfrisk eller annen kremost og steiker i ovnen.

- Kjøttboller i tomatsaus

- vårruller 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kylling- og pastasalat, pai med fetaost og spinat, en stor focaccia og hjemmelaget aïoli til, råmarinerte grønnsaker, stekte kyllinglår eller kyllingklubber, ost og kjeks, grønnsaksspyd.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tannpirkere (uten smak), med spekepølse, ostebit og noe? må kanskje stå relativt kaldt ettersom det er ost?

Anonymkode: 507be...710

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...