Gå til innhold

Jeg er så irritert! Er det noen måte jeg kan unnslippe barnebidrag?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Er du faen blind eller kan du ikke lese skikkelig??? HUN LOVET AT HUN GIKK PÅ PILLEN!!!!!!!! Det er da ingen konsekvenser å snakke om da!!!!

Anonymkode: 52281...848

Du, mann som er 20 år, burde vel være viten nok til å skjønne at alle prevensjonsmidler er ikke 100% sikkert?

Anonymkode: a72e5...c94

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Du burde kreve farskapstest 🙂 

JA, VISST FAEN BURDE JEG DET!!!! Det har jeg ikke tenkt på engang!!! Om jeg husker riktig så var hun DRITLETT å få på rygg, så det er sikkert en DRØSS med andre fyrer som har høvlet over henne!!

YESSSSSSS, takk for tipset!!! Nå ble jeg glad!!! :laugh:

Anonymkode: 52281...848

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, litle_my said:

Dersom du ikke har høy nok inntekt,  må du ikke betale bidrag.

Har ca. 300 000. Er det lite nok? Om jeg slutter i jobben slipper jeg å betale da?????

Anonymkode: 52281...848

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har ca. 300 000. Er det lite nok? Om jeg slutter i jobben slipper jeg å betale da?????

Anonymkode: 52281...848

Nei. Du får masse gjeld isteden.

(ikke at jeg tror på deg. Du er ikke troverdig)

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har ca. 300 000. Er det lite nok? Om jeg slutter i jobben slipper jeg å betale da?????

Anonymkode: 52281...848

Skal du være arbeidsløs resten av livet ditt? En eller annen gang må du jobbe og da må du betale for ungen din.

Anonymkode: 5bad2...6e9

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Skal du være arbeidsløs resten av livet ditt? En eller annen gang må du jobbe og da må du betale for ungen din.

Heller arbeidsløs enn å måte betale for å ha blitt BEDRATT!!!! Jeg kan jo bare studere alle mulige fag og bli en slik som aldri kommer seg ut av universitetet...

Anonymkode: 52281...848

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Har ca. 300 000. Er det lite nok? Om jeg slutter i jobben slipper jeg å betale da?????

Anonymkode: 52281...848

Det finnes de som gjør det på den måten, men da hoper bare bidragsgjelden seg opp og det blir dessuten vanskelig å få seg bra dame hvis man er en arbeidsløs og gjeldsatt sviker av en far. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Heller arbeidsløs enn å måte betale for å ha blitt BEDRATT!!!! Jeg kan jo bare studere alle mulige fag og bli en slik som aldri kommer seg ut av universitetet...

Anonymkode: 52281...848

Da har du to store gjelder til slutt.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare si til henne at du er veldig glad og kommer til å kreve 50/50 evt. Da burde det skremme henne nok at hun forteller han som er virkelig faren. 

Anonymkode: 2ce13...fc4

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta ansvar og still opp for barnet ditt.

All sex medfører risiko for graviditet. Du burde tenke på det før du ligger rundt. Vil du eliminere risikoen helt, må du slutte å ha sex med jenter du ikke kan tenke deg en framtid med.

Uansett: Vær en mann og still opp nå. Ha dialog med henne.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fikk for et par dager siden en telefon fra en ONS jeg hadde for nesten et halvt år siden. Jeg, skarve 20 år, skal bli pappa!!! Ååh, jeg er så forbannet! Hun sa hun gikk på pillen! Jeg spurte henne flere ganger og hun SVERGET at hun var skuddsikker!!!

Hva faen skal jeg gjøre nå??? Jeg kan jo ikke bli far - jeg vet jo knapt hvordan jeg skal ta vare på meg selv!! Hun sier jeg ikke trenger å være tilstede for ungen, enda godt det, men at hun krever at jeg stiller opp med barnebidrag!!!

JEG MÅ STILLE OPP MED PENGER I 18 ÅR ETTER Å HA BLITT LURT!!!!!! Det skulle faen meg vært kriminelt!!!

Jeg har vært helt fra meg siden jeg fikk beskjeden. Sitter bare inne og forbanner uflaksen min og denne løgnaktige møkkakjerringen! Hva skal jeg gjøre???!!! Må jeg gi en hel haug av den lille lønnen jeg har (er student med deltidsjobb) til denne heksen??? Må jeg skaffe meg en bedre betalt jobb??? Aaaargh, jeg er så fortvilet!

Men det jeg egentlig mest vil vite... Er det noen som helst måte å snyte systemet på??? Kan jeg erklære meg økonomisk invalid på en eller annen måte, eller unndra meg bidragsplikten på et annet vis?? Eller må jeg gjøre noe drastisk som å rømme landet eller fake min egen død???

Setter STOR pris på om noen kan gi meg noen dyrebare råd her!!!

Anonymkode: 52281...848

Brukte du ikke kondom?

Anonymkode: 9e639...885

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er det som er så uansvarlig og ikke bruker kondom med en ONS? Du vet ikke hvem hun er som menneske, om hun bare sier hun går på piller, eller er glemsk og har glemt å ta dem. Hva med kjønnsykdommer? Det er jo utrolig sløvt av deg ikke å beskytte deg selv.
Bruk alltid kondom hvis du ikke ønsker barn.

Er det ditt barn må du nok betale ja, med mindre du har så liten inntekt at du blir erklært betalings udyktig, og det blir du ikke på 300k i året.

Anonymkode: 528af...b82

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ca. 300 000. Er det lite nok? Om jeg slutter i jobben slipper jeg å betale da?????

Anonymkode: 52281...848

Haha 😂😂. Deltidsjobb og 300 000,- 

Anonymkode: 52ed1...fff

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lurt ble du ikke, pilla er ikke 100% sikker, det trodde jeg var allmennkunnskap.

For øvrig bør du få tatt en DNA-test og deretter stille opp for barnet. Barn er det herligste som finnes, og om du skal ha deg ei oppegående dame om noen år så vil de fleste av den sorten rygge unna når de hører at du har et barn du driter i.

Anonymkode: 8ada4...069

Tror mobilen din autokorrekted "heslig", nå virker det jo som du liker barn.

TS, du kan jo bare ta henne til retten og ta fra henne ungen. Så kan hun betale deg barnebidrag.

Dessverre får man ikke foreslå ulovlige ting her, så mer kreative måter å slippe blir vanskelig.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fikk for et par dager siden en telefon fra en ONS jeg hadde for nesten et halvt år siden. Jeg, skarve 20 år, skal bli pappa!!! Ååh, jeg er så forbannet! Hun sa hun gikk på pillen! Jeg spurte henne flere ganger og hun SVERGET at hun var skuddsikker!!!

Hva faen skal jeg gjøre nå??? Jeg kan jo ikke bli far - jeg vet jo knapt hvordan jeg skal ta vare på meg selv!! Hun sier jeg ikke trenger å være tilstede for ungen, enda godt det, men at hun krever at jeg stiller opp med barnebidrag!!!

JEG MÅ STILLE OPP MED PENGER I 18 ÅR ETTER Å HA BLITT LURT!!!!!! Det skulle faen meg vært kriminelt!!!

Jeg har vært helt fra meg siden jeg fikk beskjeden. Sitter bare inne og forbanner uflaksen min og denne løgnaktige møkkakjerringen! Hva skal jeg gjøre???!!! Må jeg gi en hel haug av den lille lønnen jeg har (er student med deltidsjobb) til denne heksen??? Må jeg skaffe meg en bedre betalt jobb??? Aaaargh, jeg er så fortvilet!

Men det jeg egentlig mest vil vite... Er det noen som helst måte å snyte systemet på??? Kan jeg erklære meg økonomisk invalid på en eller annen måte, eller unndra meg bidragsplikten på et annet vis?? Eller må jeg gjøre noe drastisk som å rømme landet eller fake min egen død???

Setter STOR pris på om noen kan gi meg noen dyrebare råd her!!!

Anonymkode: 52281...848

Hvis man velger å ha ubeskyttet sex og komme inni  en ONS, så må man nok regne med at det blir en kid eller to - det ansvaret må du jo ta selv om jeg forstår at det er fælt. Pillen er ikke 100 % sikker og mange slurver - så ikke sikkert du har blitt lurt på noen måte.  Jeg hadde krevd dna-test for å få klarhet i om du faktisk er faren før jeg hadde innrømmet noe som helst farskap.

Du slipper kun barnebidrag om du tjener veldig lite - husker ikke helt inntektsgrensen.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Her har vi et klart og tydelig eksempel på at tvangsterilisering må til.

Klarer man ikke tre på en kondom så kan man rett og slett ikke ha sædceller i funksjon.

Kjønnssykdommer er jo heller ikke å spøke med, men greit noen får det da.

Anonymkode: c05b6...8ef

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg godt. Jeg ville å blitt illsint om noen skulle påtvunget meg å betale for noe i 18 år som jeg overhode ikke ønsker, og jeg er kvinne. Hva er det slags dumt nek som vil beholde et barn som blir unnfanget ved et ons, ofte kjenner man ikke den man har en ons med, ofte er det en person man aldri ser igjen om som d ikke blor noe forhold med, man aner jo ikke hvordan familen på farsiden er, man aner ikke om det er noen alvorlige arvelige sykdommer på farsiden, i tillegg så gjør du et menneske som ikke ønsker seg eller er klar for barn om til en stor stygg ulv som ikke vil ta vare på barnet. Det er jo helt sinnsykt. Jeg håper det kommer en lov om juridisk abort hvor fedre som blir lurt til farsksp og barnebidrag slipper dette. Den eneste måten du kan slippe å betale bidrag på et om du har 50% samvær med barnet, men det forstår jeg jo at du ikke vil. Damer i dag er jo blitt helt ute av kontroll. Du kan sjekke på nav hvor mye du må ut med i bidrag i mnd. Det blir regnet ut i frs inntekten din. 

Anonymkode: 29543...d34

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Det er fullt mulig å bli gravid mens du går på p-piller.

2. Ja, du må betale barnebidrag, dersom du er far til barnet.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Rotemor skrev:

Nei. Du får masse gjeld isteden.

(ikke at jeg tror på deg. Du er ikke troverdig)

Du får ikke gjeld av at staten betaler barnebidrag hvis du er under lønnsgrensen? Går du over lønnsgrensen så må du begynne å betale igjen, men du må ikke betale tilbake alt som er gitt tidligere.

Anonymkode: b4259...c33

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...