Gå til innhold

Har du noe du brenner for?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjenner avogtil at jeg har litt for god tid..tid til å tenke.. og bruke på fjas på nettet.. som KG. 😅

Skulle ønske jeg hadde noe jeg brente for.. har de fleste det? Må legge til at jeg er voksen med barn og klart jeg brenner jo for mine barn. Men..kanskje jeg trenger noe mer. Har full jobb og trener et par ganger i uken. Trives godt med det, men vet ikke om jeg kan si jeg brenner for det.

Så jeg lurer jo om folk her har noe de brenner for og eventuelt hva er det.

Anonymkode: f1a1b...1d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg brenner for PC-spilling. Jeg driter i jobb, familie, miljøet og verdensfreden. Alt jeg bryr meg om er spillene jeg liker. Det handler om å dukke ned i en ny verden og bli god på spillet.

Anonymkode: afdce...e7d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brenner for e-sport og da spesielt miljøet og promoteringen av det.

Anonymkode: 53d90...6ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miljøet er nok det jeg brenner for. Jeg får helt angst av tanken på hvor mye folk fyller husene sine med som de ikke har bruk for. Det ENESTE det er godt for er butikkene som går og de som lever på dette får inntekt av det. Hadde alle handlet like lite som meg hadde nok mange butikker gått konk og flere hadde blitt arb.ledig 😛 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, BiancaWhite said:

Hadde alle handlet like lite som meg hadde nok mange butikker gått konk og flere hadde blitt arb.ledig

Det er jo hva miljøbevegelsen vil: rasere økonomien, styrte arbeidsplasser og generelt sende oss tilbake til steinalderen.

Endret av Brannslangen
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Brannslangen skrev:

Det er jo hva miljøbevegelsen vil: rasere økonomien, styrte arbeidsplasser og generelt sende oss tilbake til steinalderen.

haha, nei, jeg vil ikke tilbake dit. Jeg vet at ikke alle vil tenke slik uansett, så at jeg gjør det gjør nok ingenting. Men å ikke ta hensyn til miljøet er med å fører til katastrofer det også. 
Nå snakker jeg om å kaste søppel i vannet da. 
 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brenner vel ikke for noe, men setter meg små mål for ting jeg skal klare i løpet av året. I år har jeg f.eks lært meg å skrive touch på datamaskinen. Tenker det er noe jeg kan ha bruk for resten av livet.  

Har i tillegg begynt å bruke mindre tid på Kvinneguiden og mer på engelskspråklige forumer for å bli bedre  i engelsk skriftlig. 

Anonymkode: 13de9...611

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brenner for jobben min, demenssyke eldre. At de skal ha en meningsfylt hverdag, med verdighet og gode øyeblikk. Og å gjøre livets slutt så verdig og god som overhodet mulig. Og samtidig at pårørende skal ha det bra. Og ikke minst å endre holdninger til folk om eldreomsorg, og demens. Kanskje og rekruttering til eldreomsorgen... Ja, det og. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg er i mot bompenger og for utbedring av veinettet (bredere og rettere veier). Men å fysisk delta i noe har jeg ikke gjort. Kan ikke si jeg brenner, jeg bare ... gløder.

Endret av Ginavn
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ekstremt imot islamiseringen av Norge, også er jeg en sterk tilhenger av en meget restriktiv innvandringspolitikk.

 

Anonymkode: 23ee5...640

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stella Rose
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg er ekstremt imot islamiseringen av Norge, også er jeg en sterk tilhenger av en meget restriktiv innvandringspolitikk.

 

Anonymkode: 23ee5...640

Samme her og dyrevern.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Stella Rose skrev:

Samme her og dyrevern.

Ja, enig :) Dyrevern er også viktig.

Anonymkode: 23ee5...640

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ekstremt imot islamiseringen av Norge, også er jeg en sterk tilhenger av en meget restriktiv innvandringspolitikk.

 

Anonymkode: 23ee5...640

Samme her.

Jeg har engasjert meg i en organisasjon som fokuserer på å beholde mangfoldet blant, spesielt, den europeiske befolkningen. Alle folk har rett til et hjemland og alle land og folk har rett til sine særegenheter og kultur.

Anonymkode: 6a184...0f6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg begynte i yrket brant jeg for deler av jobben. Nå føler jeg at jeg kjemper en kamp om å beholde egen helse mens jeg kommer meg gjennom dagene. Det kjennes håpløst og trist for ønsket om å gjøre en god jobb ligger der fortsatt, er bare så sliten av alt som står i veien for det. 

Anonymkode: b8784...e10

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ekstremt imot islamiseringen av Norge, også er jeg en sterk tilhenger av en meget restriktiv innvandringspolitikk.

 

Anonymkode: 23ee5...640

Samme her. Ekstremt er ordet.

Anonymkode: 31644...6b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brenner for vissheten om at hat fremmer hat, og at forståelse, kunnskap og velvilje bygger broer. Jeg brenner for at vi ikke skal være historieløse, og gjenta våre feil igjen og igjen, men lære. Jeg brenner for individets rett til å være seg selv, ikke sitt kjønn, sin hudfarge, sin kultur, sin religion eller sin legning. 

I den grad det finnes noen islamiseringen her i Norge næres den av fordommer og hat. Jeg brenner for at vi skal være klokere og bedre enn å nære hatet, og gi grobunn for slikt. 

Anonymkode: 9e4e0...064

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...