Gå til innhold

Turn off for andre enn meg?

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke hva som er kvinnerolle og negativt med noe av dette heller. Vil du heller ha en som sitter å raper og promper leiligheten tett, klør seg i rumpa som du må vaske bremsesporene i boxern til og som gir faen i å bidra med støvsuging, ikke har peiling på annet matrelatert enn å sette en grandis i ovnen og klager som en gris om han må bli med på IKEA? :klo:

Anonymkode: b1fc2...f91

Hvorfor må alternativet være så  max ytterpunkt? Alternativet til femi og utrolig svak måtte altså være en mann med 70 i IQ som ikke klarer å tørke seg i ræva lissom :roll:.

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er noe som heter feminin og maskulin ja, men tingene som nevnes her kan jo ikke kategoriseres under noen av de begrepene. Som at han er avholdsmann eller ikke har store muskler feks. Har jo ingenting med å være feminin å gjøre. Kropp er kropp. En dame uten silikon og kardashian rumpe har vel ikke akuratt maskulin kropp heller fordet. En mann som  lager cupcakes er like feminin som en dame som en dame som lager biff er maskulin liksom. 

Dette blir for tullete folkens! 

Anonymkode: b1fc2...f91

Du sitert meg når jeg skrev - skjønner at man ikke vil ha en feminin mann som er fysisk svakere enn en selv. Jeg har ikke skrevet eller eksemplifisert med noe av det du babler om.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror folk er veldig forskjellige der. Jeg synes f.eks det er lite feminint med menn som er ekstremt jålete, men det har nok mer med at jeg ikke vil ha en kjæreste som er for overdrevent opptatt av utseende, det blir så overfladisk. Min mann både baker og syr, men han er ellers veldig maskulin i utseendet og har typisk maskuline interesser ellers. Så for meg var det faktisk litt turn-on at han syr, det viser at han er mann nok til å drite i hva andre måte mene. 

Anonymkode: e2858...8ec

• Liker 2
Skrevet

TS, her. Det er nettopp det å kunne drite i hva det måtte være, som er litt mann i mine øyne. Tror jeg kommer fra et hjem som også preger mine preferanser.

Pappa er veldig manne-mann. Han har et hjerte av gull og myke sider. Han syr litt også🤣 med tykke grove fingre og det går litt til h...hver gang fordi tråden floker seg, men han får det til. Han koser også med katten, men hovedtyngden av hans personlighet er maskulin. Han en handy og smart, men om gardinene er kjøpt på en designerbutikk eller på kid, det er virkelig noe han gir blaffen i. Når han er sulten, spiser han mye fordi han må bli mett. Han pirker ikke i maten. Han er stor og sterk. (Selvsagt må ikke en mann være stor og sterk for at det maskuline dominerer)

Mamma gjør de lettere tingene og tar hånd om det estetiske, pappa ordner vedlikehold på bygg osv. Enten tar han det selv eller kontakter en tømrer.  Poenget er vel at menn i mine øyne ikke skal være fisefine. De kan tåle litt mindre søvn, de kan tåle å fryse litt og de kan fint tåle å sove med et teppe over seg på en sofa om det er krise, uten å syte. De kan lukte på maten og spise den, selv om best før, var i går. Og de burde helst være i stand til å overleve førstegangstjenesten. Han jeg dater finnes ikke hardhudet.Han er bra på planlegging, men det hadde jo jeg også klart. Vi utfyller hverandre litt dårlig, selv om det ikke er nødvendig i 2018. Jeg føler at når en mann er så "lik meg selv" som han jeg dater, så blir det nesten en konkurranse heller enn at vi komplimenterer hverandre. Vi skal gjøre de samme tingene og han er i tillegg super nøye. Mens han fokuserer på fsrgespekteret på glasuren, har jeg tatt oppvasken, lagd bunnen og satt på en klesvask. Vi er gode på akkurat de samme tingene. I tillegg har han nå påtatt seg rollen som den beste og skal rådgi meg i hvordan jeg burde dekorere eller kle meg. Jeg overøset han med komplimenter for klesstil, fordi den selvsagt er veldig bra, men har aldri hørt at det er pent hjemme hos meg eller at jeg kler meg bra. Det er den første mannen som ikke en gang har sagt" så koselig det er hos deg eller, så fin du er i dag". Nei, for plutselig er det min rolle å si" så fin du er i dag" til han før han legger ut en selfie.

Jeg føler meg litt overflødig og trekker meg tilbake. 

TS

Anonymkode: fca7c...4f7

Skrevet

Jeg syns denne mannen høres kjempeflott ut. En som det er deilig å dele hverdagen med. Alle disse feminine trekkene du nevner ser jeg på som grunnleggende menneskelige egenskaper jeg ønsker i en partner. Send han gjerne hitover, så kan du finne deg en bygdetulling som tar selfies fra froskeperspektiv aka 80% av de på tinder.

Anonymkode: cc4c1...ac4

• Liker 1
Skrevet

For min del ønsker jeg ikke noen som er veldig på ytterpunktene, men det er heldigvis få som er sånn da. Eller i hvert de jeg omgås med er ikke på noen av ytterpunktene. Synes de fleste har litt av hvert egentlig.

Stusser over at å være feminin alltid fremheves som noe negativt. Man er svak og opp av "tulleting". Femi er et skjellsord og omtrent det verste enn mann kan være. På tide å slutte og trykke ned feminine kvaliteter snart kanskje?

Poenget her er at han ikke passer med deg, men da går man videre. Ingen grunn til å fortsette og treffe noen man misliker og ser ned på.

Anonymkode: ccdd5...a84

• Liker 1
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Snakker om bruk av veske, merkeklær, briller med dyr innfatning, myke bevegelser, aldri krass, kosete, rådgir ang møbler, farger på klær og følger moteblogger. Drikker aldri, viser meg bilder av katten som leker med en ball, bekymrer seg for om familien, venner ellee kolleger er sure på han, fniser, liker ikke filmer med vold, viser frem den nye støvsugeren sin og lager cupcakes med moren sin...Såpass feminint. Stemmen er mørk, ja.

TS

Mye av det her hadde vært turn-off for meg, ja. Men du har jo tydeligvis falt for han? Jeg hadde jo ikke datet denne mannen i det hele tatt fordi det ikke hadde vært noen tiltrekning der. 

Anonymkode: 76ab6...29b

Gjest Minesveiper
Skrevet

Er ikke interessert i maskuline kvinner nei. 

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han tar på en måte kvinnerollen i forholdet. Han har med seg antibac, dyr håndkrem, paracet og snakker om den rare konsistensen på posesuppe. Skal ha ta en parecet må han ha rikelig med vann og kan for all del ikke skylle ned med en brusskvett om det er det vi har. Han klarer ikke å åpne en flaske uten opptrekker osv.Alt må være rent og han takler ikke skitt, så å reise til India var uaktuelt. TS

Herregud, han HAR MED SEG PARACET. Oh my fucking g. Løp.

• Liker 1
Skrevet

Synes han virker som en skikkelig mann, som tar mye ansvar for seg selv og alle rundt. Det er jo mannemann! 

Anonymkode: a1b67...751

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...