Gå til innhold

Turn off for andre enn meg?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dater en fyr som er mer feminin enn meg. Kjenner at dette er litt turn off.Jeg er jo i grunn veldig jentete, så han er litt ekstrem. I tillegg er han svakere rent fysisk. Har noen opplevd å kutte ut en bra person fordi de viser for mye feminitet eller i tilfelle du er mann, en kvinne med for mye maskulinitet?

Anonymkode: fca7c...4f7

Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dater en fyr som er mer feminin enn meg. Kjenner at dette er litt turn off.Jeg er jo i grunn veldig jentete, så han er litt ekstrem. I tillegg er han svakere rent fysisk. Har noen opplevd å kutte ut en bra person fordi de viser for mye feminitet eller i tilfelle du er mann, en kvinne med for mye maskulinitet?

Det hadde nok vært en dealbreaker for meg ja, jeg liker menn med stor M 😉

Anonymkode: 9eb9d...887

• Liker 3
Skrevet

Har ikke opplevd det nei, jeg blir ikke tiltrukket av menn som er feminin. 

Anonymkode: 130e7...81a

Skrevet

Nei, ikke hvis han er en bra mann. Jeg synes det kan være tiltrekkende med feminine trekk.

• Liker 2
Skrevet

For meg er det turn off. Ikke fordi jeg vil ha en skikkelig mannemann, men fordi jeg syns det er irriterende med folk som bruker lang tid på å fikse seg. Uavhengig av kjønn. Hadde blitt gal om jeg måtte ventet en halvtime på at typen skulle få håret perfekt eller liknende. Hvem bryr seg?

Anonymkode: 8d657...ed2

• Liker 6
Skrevet

Hva definerer du som feminin mann egentlig? Nei så lenge han ikke har restylane i leppene og går i tights så assosierer jeg ikke noe feminint med hverken interessene han har eller om han bruker lang tid på å ta vare på utseende sitt eller ikke har muskler og har aldri sett på det som noe dealbreaker. Så lenge han har mørkere stemme enn meg er han Mann i mine øyne! 

Anonymkode: b1fc2...f91

• Liker 1
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva definerer du som feminin mann egentlig? Nei så lenge han ikke har restylane i leppene og går i tights så assosierer jeg ikke noe feminint med hverken interessene han har eller om han bruker lang tid på å ta vare på utseende sitt eller ikke har muskler og har aldri sett på det som noe dealbreaker. Så lenge han har mørkere stemme enn meg er han Mann i mine øyne! 

Snakker om bruk av veske, merkeklær, briller med dyr innfatning, myke bevegelser, aldri krass, kosete, rådgir ang møbler, farger på klær og følger moteblogger. Drikker aldri, viser meg bilder av katten som leker med en ball, bekymrer seg for om familien, venner ellee kolleger er sure på han, fniser, liker ikke filmer med vold, viser frem den nye støvsugeren sin og lager cupcakes med moren sin...Såpass feminint. Stemmen er mørk, ja.

TS

Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Snakker om bruk av veske, merkeklær, briller med dyr innfatning, myke bevegelser, aldri krass, kosete, rådgir ang møbler, farger på klær og følger moteblogger. Drikker aldri, viser meg bilder av katten som leker med en ball, bekymrer seg for om familien, venner ellee kolleger er sure på han, fniser, liker ikke filmer med vold, viser frem den nye støvsugeren sin og lager cupcakes med moren sin...Såpass feminint. Stemmen er mørk, ja.

TS

Syns ikke noe av dette er feminint. Lage cupcakes kanskje men en mann som baker er også en fordel. Mener du også det er maskulint om en kvinne bruker sekk i stedet for veske,  har billige briller , ikke er så kosete og dullete,  ikke er interessert i interiør og design, drikker øl og ikke paraplydrink, eller ser på scifi eller actionfilm? Regner med du skjønner at du tenker utrolig tåpelig her...! Og når ble det negativt å bry seg om familie og venner? 

Flott at han har fått en ny og god støvsuger, så er det lettere å rengjøre og du slipper å gjøre det aleine hver gang når dere flytter sammen:) 

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS

Han tar på en måte kvinnerollen i forholdet. Han har med seg antibac, dyr håndkrem, paracet og snakker om den rare konsistensen på posesuppe. Skal ha ta en parecet må han ha rikelig med vann og kan for all del ikke skylle ned med en brusskvett om det er det vi har. Han klarer ikke å åpne en flaske uten opptrekker osv.Alt må være rent og han takler ikke skitt, så å reise til India var uaktuelt. TS

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han tar på en måte kvinnerollen i forholdet. Han har med seg antibac, dyr håndkrem, paracet og snakker om den rare konsistensen på posesuppe. Skal ha ta en parecet må han ha rikelig med vann og kan for all del ikke skylle ned med en brusskvett om det er det vi har. Han klarer ikke å åpne en flaske uten opptrekker osv.Alt må være rent og han takler ikke skitt, så å reise til India var uaktuelt. TS

Skjønner ikke hva som er kvinnerolle og negativt med noe av dette heller. Vil du heller ha en som sitter å raper og promper leiligheten tett, klør seg i rumpa som du må vaske bremsesporene i boxern til og som gir faen i å bidra med støvsuging, ikke har peiling på annet matrelatert enn å sette en grandis i ovnen og klager som en gris om han må bli med på IKEA? :klo:

• Liker 2
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror de færreste damer vil ha en mann som er mer femi og svakere enn seg selv.

Har aldri kuttet ut en dame p.g.a for mye maskulinitet, men fra starten av så dater jeg jo ikke maskuline damer.

Skrevet
2 minutter siden, Jr.Garcon skrev:

Har aldri kuttet ut en dame p.g.a for mye maskulinitet, men fra starten av så dater jeg jo ikke maskuline damer.

Jeg ble spleiset med han av en venninne. Blind date. Hun mener det er mer positivt enn negativt, så prøver å bryte ut av boksen som sier at dette her veldig rart. Derfor jeg må høre her inne. TS

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ble spleiset med han av en venninne. Blind date. Hun mener det er mer positivt enn negativt, så prøver å bryte ut av boksen som sier at dette her veldig rart. Derfor jeg må høre her inne. TS

Skjønner. Den boksen føler jeg det er unaturlig å skulle prøve å bryte ut av, men for all del lov å prøve:P

Skrevet
35 minutter siden, Jr.Garcon skrev:

Disse begrepene er jo bare tull! Man er jo fortsatt mann og dame selvom man er mann som ikke drikker, eller dame som digger fotball. 

• Liker 1
Skrevet

For min del så tiltrekkes jeg kun av barske karfolk med litt hår på kassa. De kan godt ha myke verdier, men det skal väre en mann med M!! 😁 

Skrevet

Har lest svarene/ beskrivelsene dine nedover i tråden og må si jeg forstår veldig godt at hans sider er turn off for deg. Jeg hadde aldri taklet å være sammen med en slik fyr, men du er jo ikke meg. Personlig tror jeg du kommer til å bli svært fort lei av sidene hans og få dem opp i halsen og du kommer fort til å savne å ha en mer manne-mann som er mer maskulin, ikke så nøye på hvordan han ser ut, en du kan føle deg trygg hos som beskytter deg og en som er fysisk sterkere enn deg. Det ligger i de aller fleste kvinners natur at man har behov for en sterk og trygg mann som føles beskyttende. For å være dønn ærlig hadde jeg styrt unna han fordi jeg trenger å være sammen med en mann, og slike som han er ikke det jeg definerer som en mann i mine øyne. 

Anonymkode: 40324...8dc

Skrevet (endret)
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Disse begrepene er jo bare tull! Man er jo fortsatt mann og dame selvom man er mann som ikke drikker, eller dame som digger fotball. 

Mulig det i  #2018 no-gender verden ikke er noe som heter  -en feminin mann eller maskulin kvinne- men i min verden er det fortsatt ord med et meningsinnhold.

Ja, ingen har vel sagt noe annet. Man er vel  uansett heller ikke feminin av at man er avholdsmann eller maskulin av at man er dame og glad i fotball.

Endret av Jr.Garcon
Skrevet
6 minutter siden, Jr.Garcon skrev:

Mulig det i  #2018 no-gender verden ikke er noe som heter  -en feminin mann eller maskulin kvinne- men i min verden er det fortsatt ord med et meningsinnhold.

Ja, ingen har vel sagt noe annet. Man er vel  uansett heller ikke feminin av at man er avholdsmann eller maskulin av at man er dame og glad i fotball.

Det er noe som heter feminin og maskulin ja, men tingene som nevnes her kan jo ikke kategoriseres under noen av de begrepene. Som at han er avholdsmann eller ikke har store muskler feks. Har jo ingenting med å være feminin å gjøre. Kropp er kropp. En dame uten silikon og kardashian rumpe har vel ikke akuratt maskulin kropp heller fordet. En mann som  lager cupcakes er like feminin som en dame som en dame som lager biff er maskulin liksom. 

Dette blir for tullete folkens! 

• Liker 2
Skrevet

Jeg taklet ikke den type femininitet som du beskriver. Det kunne bare forblitt en venn. Jeg var på date med en fyr, ikke veldig feminin egentlig, men han kunne bare drikke drinker og hatet øl og var egentlig sånn alt for "snill" fyr. Selv det lille der ble for "feminint" for meg, lite barskt. 

Anonymkode: 0883b...a60

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

TS

Høres ut som en venninne. Ikke en kjæreste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...