Bæreposemedekstra Skrevet 26. september 2018 #21 Skrevet 26. september 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Ts her,takk for svar. Er det ikke få farger å velge i? Anonymkode: b7a14...c37 Hvilke farger er du ute etter da? Synes de har MANGE farger å velge i, jeg.. 2
AnonymBruker Skrevet 26. september 2018 #22 Skrevet 26. september 2018 4 timer siden, Bæreposemedekstra skrev: Hvilke farger er du ute etter da? Synes de har MANGE farger å velge i, jeg.. Jada er mange fine farger😀Men når jeg først har sett meg ut noen....leiter etter en varmgul,neste borti oransje og en mintgrønn som skal være sammen med fem andre farger Anonymkode: b7a14...c37
AnonymBruker Skrevet 26. september 2018 #23 Skrevet 26. september 2018 Her er teppet jeg har så lyst å lage. Helsing TS😀 Anonymkode: b7a14...c37 1
Bæreposemedekstra Skrevet 27. september 2018 #24 Skrevet 27. september 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Jada er mange fine farger😀Men når jeg først har sett meg ut noen....leiter etter en varmgul,neste borti oransje og en mintgrønn som skal være sammen med fem andre farger Anonymkode: b7a14...c37 Ja, skjønner Lykke til med leitinga
Brunhilde Skrevet 2. oktober 2018 #25 Skrevet 2. oktober 2018 (endret) Jeg syns Raumagarn har mange fine farger, og jeg mener å huske at Pt2 Finull er godt både å hekle og å strikke av. (Du finner fargekartet litt nede til høyre på siden.) Lykke til med teppet! Endret 2. oktober 2018 av Brunhilde
skruf Skrevet 2. oktober 2018 #26 Skrevet 2. oktober 2018 Sånne tepper er så fine! Jeg har lyst å prøve å hekle dette teppet; https://www.garnstudio.com/pattern.php?id=5459&cid=1 1
Hoppetaujenta Skrevet 2. oktober 2018 #27 Skrevet 2. oktober 2018 Dagens gode råd fra meg når det gjelder å lage tøfler, er å ha de fire sålebitene i vanlig hekling med staver. Det kan være kaldt på gulvet, de slites i alle fall under...og da er det unødvendig med hullete "pyntefirkanter" akkurat der. Jeg har også laget med sålebitene i fastmasker, da blir de solide å gå på. Har du det virkelig kaldt; lag alle firkantene i fastmasker. Enter frem og tilbake-firkanter, eller lag dem som bestemorfirkanter runde for runde. Godt, tett og varmt. Alt garn kan brukes ja og nettopp fordi garnet ikke er så dyrt, kan en lage flere i alle fargevarianter en vil.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2018 #28 Skrevet 3. oktober 2018 Heisann😀TS her igjen... Nå er jeg godt i gang med hekleteppet. Fann mange fine farger i Smart garn fra Sandnes, og en nydelig guloransje fra Falk. Prøvde å hekle ei rute med Vikinggarn sportsgarn....det er altså såååå stor forskjell på det og Smartgarn,så kvalitet er viktig. Anonymkode: b7a14...c37
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå