Gå til innhold

takk til dere feminister for å ødelegge samfunnet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

TS får ikke napp på tinder = ødelagt samfunn av feministene

 

Med den tankegangen er det jo fullt forståelig at ts ikke får napp, verken på tinder eller i rl

bufuckingshu

Anonymkode: 0dec3...316

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvorfor feminister skal ha skylda for at enkelte menn bjudar så villig på sin lekre kropp. Selvfølgelig sier damene ja når de får smake godis fra øverste hylle! :sjarmor:

 

Anonymkode: de84a...a09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ordet Feminist stammer opprinnelig fra ordet FEMI som betyr herreløs kjøter, og ordet NIST hvilket betyr kan bestikkes med oreo-kjeks. 

Anonymkode: 00ca0...8cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, triste menn som syter over at feminismen har ødelagt samfunnet og at likestillingen har "gått for langt" er noe av det mest puslete og lite mandige som finnes. Takk og lov for alle de sterke mennene jeg har rundt meg som ikke føler seg truet av at kvinner hevder seg i samfunnet, som setter pris på den verdifulle bondingstiden med barna sine som pappapermen gir, og som tørr å snakke om følelsene sine uten å være redd for å bli stemplet som svak. 

Dere triste menn som sutrer back tastaturet tror dere snakker på vegne av alle menn, men dere representerer heldigvis et døende mindretall. Fiks deg selv og slutt å skylde på kvinner.  

Anonymkode: 9c0ea...2b0

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

det er umulig å få matcher på tinder, selv tjukke jenter har den "hard to get" mentaliteten fordi de har alt for høy selvtillit, fordi de beste mennene (20%) får 80% av jentene, det fører til at damer gråter over å bli ghostet og menn blir desperate og må sjekke opp de tjukke damene, som igjen gir de damene høy selvtillit. Så takk til dere feminister for det, lurer på hvorfor dobbelt så mange menn tar selvmord i forhold til kvinner her i landet, hmmm.. Heldigvis er sex dukker oppfunnet, det eneste attraktive med kvinner i dagens samfunn er deres utseende, får feminismen fortsette må mannen ta 1 års pappaperm og være hjemme med barnet imens dama er på jobb.
Noen vil kanskje argumentere med at kvinner tar selvmordsforsøk 3 ganger så ofte i forhold til menn, men det er fordi de blir ghostet fordi de går på rundgang hos de 20% beste mennene

Anonymkode: 2b8c7...16f

Jeg anbefaler deg å ta en tur til fastlegen. Ta opp med hen hvordan du har det. Kanskje du har en depresjon som har bitt seg fast og du kanskje trenger medisiner og/eller terapi? Det er jo ikke feministene sin feil at du ikke får treff på Tinder, det er din dårlige selvtillit og ditt sinne for at ting har blitt som de har blitt. Hele profilen din roper antagelig "sint, men ensom mann". Be om hjelp, så skal du se at du finner deg ei dame etterhvert. 

Og slett Tinder. Det gjør din situasjon bare vondt verre. 

Anonymkode: 55a90...27b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 22.9.2018 den 10.12, AnonymBruker skrev:

Det er hvite menn som ødelegger samfunnet.

Anonymkode: 9461f...4e6

Generalisering med hudfarge som premiss er rasisme

Generalisering med kjønn som premiss er sexisme

Typisk feminist

Anonymkode: 5cd28...fa2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haha, triste menn som syter over at feminismen har ødelagt samfunnet og at likestillingen har "gått for langt" er noe av det mest puslete og lite mandige som finnes. Takk og lov for alle de sterke mennene jeg har rundt meg som ikke føler seg truet av at kvinner hevder seg i samfunnet, som setter pris på den verdifulle bondingstiden med barna sine som pappapermen gir, og som tørr å snakke om følelsene sine uten å være redd for å bli stemplet som svak. 

Dere triste menn som sutrer back tastaturet tror dere snakker på vegne av alle menn, men dere representerer heldigvis et døende mindretall. Fiks deg selv og slutt å skylde på kvinner.  

Anonymkode: 9c0ea...2b0

Dårlig dag?

Anonymkode: 31e55...f35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...